deense neus in het roze

Gestart door Tom, 27 maart 2006, 12:46:12 PM

Tom

Deze foto moeten jullie toch eens gezien hebben.

imghttp://www.treinfoto2000.be/maart2006/468.jpg/img

Personlijk vind ik hem toch mooier in zijn originele livrei.
Tom

ERVIN

#1
Kweet niet,dit is toch al mooier dan die TGV,mooie foto trouwens,waar heb je die genomen Tom?

Peter

#2
Het is wel te hopen dat ze hier bij de NMBS hun loks ook niet gaan vol kladderen met reklame slogans zoals Bv. in Duitsland en Zwitserland. Ander gaan we hier ook dat fenomeen krijgen dat er van 1 lokmodel 20 verschillende kleur versies uitkomen.
Hier in Antwerpen kunnen we er over meepraten. Bekijk de trams van de lijn maar eens. Ze plakken die reklame zelfs over de ruiten. Je moet maar eens een half uurtje aan zo'n ruit zitten. Je wordt er niet gek van, maar het scheelt niet veel.
Met vriendelijke groeten
Peter

tufken

#3
Dit stel kan men ook nog voor Fristi gebruiken, dan moeten ze hem niet herschilderen.

Mooie foto.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Jurgen

#4
citaat:
Geplaatst door Peter

... Ander gaan we hier ook dat fenomeen krijgen dat er van 1 lokmodel 20 verschillende kleur versies uitkomen.
...



Eigenlijk zou dat wel een goede zaak zijn voor de fabrikanten. En misschien ook voor ons wat de prijs betreft. [:)]
Langs de andere kant, er zitten wel lelijke schilderingen tussen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rochevalien

#5
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Kweet niet,dit is toch al mooier dan die TGV,mooie foto trouwens,waar heb je die genomen Tom?



>>> Van iemand anders zijn site ,tiens[:D] De plaats van opname ?n de fotograaf zijn naam staan linksonder in beeld...

ERVIN

#6
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Kweet niet,dit is toch al mooier dan die TGV,mooie foto trouwens,waar heb je die genomen Tom?



>>> Van iemand anders zijn site ,tiens[:D] De plaats van opname ?n de fotograaf zijn naam staan linksonder in beeld...



Amaai,ik heb die foto weer goed bekeken,ik had het niet gezien.[:I]

Tom

#7
De foto komt van trein foto 2000

http://www.treinfoto2000.be/

Hij is inderdaad beter dan die thalys, maar roze is nu niet bepaald mijn lievelings kleur.
Blijkbaar is er daar geld mee te verdienen om treinen, trams of bussen te beplakken met reclame. [V]
Tom

hobbyist

#8
Ze zouden hem beter " PINK PANTER" noemen

Peter

#9
Wat ik bedoel met een "Mannekensblad" (reklame) lok kan je zien op bijgevoegde link van de prachtige en enorme fotosite "Railfaneurope"

http://www.railfaneurope.net/pix/de/electric/101/Polizei-Beratung/101_029_Detail_Ws_62_29_12_2005.jpg

Een lok baureihe 101 met politie reklame. Het enige dat ontbreekt is het blauwe zwaailicht en het tatuu-tatuu geluid.

Nog een beetje en ze steken ons weg bij die mensen die....
Met vriendelijke groeten
Peter

Kedeng Kedeng

#10
Bah trekt op niks[xx(]

Kedeng Kedeng

#11
citaat:
Geplaatst door Peter


Een lok baureihe 101 met politie reklame. Het enige dat ontbreekt is het blauwe zwaailicht en het tatuu-tatuu geluid.

Nog een beetje en ze steken ons weg bij die mensen die....


Die machinist zijn! Fijn kan je in bestuurderscabine zitten[:p]

DelticPower

#12
Foto  
citaat:
So sch?tzen sie sich vor kriminalit?t ihre polizei


Mijn duits is niet geweldig, maar ze bedoelen volgens mij: "Met boeven vang je boeven" [;)]

Groeten van Jan

DelticPower

#13
Ja Kedeng Kedeng

CiteerGeplaatst door Peter
Een lok baureihe 101 met politie reklame. Het enige dat ontbreekt is het blauwe zwaailicht en het tatuu-tatuu geluid.

Nog een beetje en ze steken ons weg bij die mensen die....

--------------------------------------------------------------------------------
Die machinist zijn! Fijn kan je in bestuurderscabine zitten /quote]

Dan platliggend over de rijcontroller maar roepen: Tatuu tatuu tatuu,
en bij gebrek aan een zwaailamp, met een rood hoofd heen en weer zwaaien voor de voorruit. Er zijn er voor minder opgesloten.[:D][:D]

Groeten van Jan

DelticPower

#14
Hallo Maxim
citaat:
Moeten we dit verstaan onder de straffe verhalen van oude Nederlandse machinisten [:D][:D][:D]


Onder andere, wat dacht je van een collega die een blindenstok gevonden had en, met zijn zonnebril op door de HC in de arm naar de lok gebracht werd. Toch een stuk of tien reizigers uitgestapt.[:D][:D][:D]
Groeten van Jan