Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Werken op de zolder

Gestart door modeltreinbart, 11 maart 2014, 18:04:35 PM

modeltreinbart

Ik ben reeds begonnen met de planning voor de zolder in te richten als modelbouwkamer en inkomhal .
Als eerste werk word volledig de inkomhal ingericht met een houtenvloer en gyproc wanden, ook zal er de nodige electriciteitsvoorzieningen aan gebracht worden . Word nog vervolgt met foto's , dit is nu nog niet mogelijk door dat er nog geen verlichting is.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

PeterC

Citaat van: modeltreinbart op 11 maart 2014, 18:04:35 PM
... Word nog vervolgt met foto's , dit is nu nog niet mogelijk door dat er nog geen verlichting is...

Ooit, als ik me niet vergis ergens rond 1900 is er toestel uitgevonden op in het donker foto's te maken.  De naam ontsnapt me op dit moment  ;)  :) :) :)

Succes met de verbouwingen!

Groetjes, Peter


Rochevalien

Citaat van: modeltreinbart op 11 maart 2014, 18:04:35 PM
Ik ben reeds begonnen met de planning voor de zolder in te richten als modelbouwkamer en inkomhal .
Als eerste werk word volledig de inkomhal ingericht met een houtenvloer en gyproc wanden, ook zal er de nodige electriciteitsvoorzieningen aan gebracht worden . Word nog vervolgt met foto's , dit is nu nog niet mogelijk door dat er nog geen verlichting is.

de inkomhal is bij jou op de zolder????? gewoonlijk is dat op de begane grond.... ;) ;)

Metpetergaathetbeter

Bart gaat gewoon regelmatig uit zijn dak !  :)

Leuk je nog eens tegengekomen te hebben en tot in St-Niklaas!

Groeten Peter ;)

Stieven76

Hier ook leuk om je eens gezien te hebben :)
Veel succes met de werken.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Stieven76 op 11 maart 2014, 20:59:31 PM
ook leuk om je eens gezien te hebben :)

ingelijk en dank voor de foto's Stieven  :)

groeten Peter ;)

Klaas Zondervan

Citaat van: Rochevalien op 11 maart 2014, 19:11:52 PM
de inkomhal is bij jou op de zolder????? gewoonlijk is dat op de begane grond.... ;) ;)
De inkomhal, dat is de hal waar mensen de inkom moeten betalen als ze de zolder willen betreden. 8)