Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 01 maart 2014, 14:51:38 PM


Ik denk dat je een uitzondering bent. Ik wed dat de meesten te veel locs hebben. Of niet?


bij mij de (on)gezonde verhouding van een 12/1(misschien zelf iets meer in het voordeel van de wagons) denk ik rekening gehouden met het aantal loc's, ik pas opnieuw voor de loc(omdat ik al een 15tal roco62 en de 6244 vbv heb) die ik in het verleden meermaals in het Gentse spotte (dan zonder fototoestel), ik denk voor zo'n infra te gaan!

Groeten Peter ;)

adrievans

Ik denk dat je een uitzondering bent. Ik wed dat de meesten te veel locs hebben. Of niet?
[/quote]


Ik heb alles in verhouding,maar wel teveel van alles om tegelijk op mijn baan te laten rijden.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

loebaske

Bah, denk dat hier de verhouding conform is, zijn eigenlijk meestal bloktreinen die ik samen stel...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 01 maart 2014, 15:45:48 PM
Bah, denk dat hier de verhouding conform is, zijn eigenlijk meestal bloktreinen die ik samen stel...

volledig te begijpen want jij bent tenslotte ook een blok van ne vent, nietwaar ?  ;D
Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

#34
misschien zou het leuk zijn mocht van VBV of MSM foto's vrijgeven van de wagons die deel uitmaken van de deal ? (zijn het speciale edities of left overs ?)

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: doomslu op 01 maart 2014, 14:51:38 PM
Erwin, blij dat je nog leeft.  ;)

Ik denk dat je een uitzondering bent. Ik wed dat de meesten te veel locs hebben. Of niet?
Valt wel mee bij mij...
+-7/8 wagons/rijtuigen per loc, enige dat niet altijd klopt is dan de combinatie van het tijdperk, alhoewel dat op zich ook wel meevalt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

Wat wordt er toch slecht gelezen  ;D ;D
Betreft de wagens: ik denk dat het relatief wat veel is dat mensen de wagens nu kwijt zeggen te willen, je heft wel vaker bij dit soort zaken dat in de eerste fase meerderen die gedachte hebben, wat niet wil zeggen dat een grotere groep ze gewoon wel wil. Aan de andere kant zou het wellicht kunnen zijn dat deze wagens de mensen relatief wat minder aanspreken en het drie zo goed als dezelfde zijn. Drie wagens met b.v. verschillende weathering of bijvoorbeeld een combinatie met de veel populairdere colli-wagens zou ik b.v. ook leuker vinden. Bijvoorbeeld twee colli wagens en één bruine, of zoiets.

Michael

Weer een mooi initiatief van MSM en VBV, ik heb er een nachtje over geslapen maar ik heb besloten om deze mooie aanbieding te laten passeren, ik wil me meer gaan toeleggen op scenery, per slot moet de baan ook aangekleed worden, binnen kort weer een bestelling, van grasvezels en fine turf, die de prijs van de lok benaderd.
Oh ja mijn aantal loks overtreft ruim de rest van het rijdend materiaal wat ik heb.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 01 maart 2014, 07:32:00 AM
@ Luc, Mag ik er van uit gaan dat bij levering voor 3 rail versie's de wielen van de wagons geschikt zijn voor Märklin of moeten we dat apart opgeven?
Ondertussen bevestiging gehad, dat die wielen zullen aangepast zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

theedooz

#40
Citaat van: doomslu op 01 maart 2014, 14:25:33 PM
Ik ben wel wat verrast dat er mensen zijn die de wagens niet hoeven.

Heel simpel; ik vind het wagentype niet mooi (ondanks dat ook ik inderdaad meer loc's dan wagens heb). Misschien een idee om de VBV Res wagenset (2 stuks) in bruin als alternatief aan te bieden tegen 3,50 meerprijs?
 

reeves

mmmm ff denken,........... 100 loks en een driehonderd wagons,
ik kan achter iedere lok drie wagons hangen,klopt perfect met de actie!! ;)

Tom

ems

Ik heb ook de neiging om de wagens weer af te staan, maar dat komt meer omdat ik de wagens eigenlijk helemaal niet ken en niet weet waar(voor) en wanneer ze werden ingezet.
Misschien wil iemand hier wat over schrijven, wellicht dat ik ze dan alsnog wel wil hebben  ;)
Groet, Edwin

nicky

mijne ook besteld
t'zal wel weer even goed zijn als de vorige goede actie zekers


Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about