Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

Peter

Citeerspijt dat ik dan toch niet ingetekend heb

Om eerlijk te zijn, ja en nee. Ja omdat het een prachtige set is die zeker zijn prijs meer dan waard is, en nee omdat dit niet de 62 die ik graag zou hebben.
Ik zou liever een gewone "standaard" 62 hebben met de normale beschrifting (bv grotere cijfers vooraan) en eigenlijk maakt het niet uit of het dan de groene of de gele versie is.
Ik zal dus gedwongen (nou ja, gedwongen) worden enkel een 62 bij VBV te kopen, al wacht ik nog tot de beurs in Leuven om te zien of er geen specale (prijs) aanbieding is. ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

adrievans

Citaat van: ERVIN op 07 september 2014, 18:13:31 PM
Ja hij is idd mooi , en nu hebben we ( ik ) natuurlijk spijt dat ik dan toch niet ingetekend heb , maar ja er zullen nog wel kansen komen hé.

Misschien zijn er wel mensen die op het laatste moment terugkrabbelen (wegens ziekte en daardoor stoppen met hobby,overlijden van verzamelaar o.i.d. ) en is daar een deal/onderonsje mee te sluiten.

Metpetergaathetbeter

Adri met een overledene dat gaat toch moeilijk worden denk ik ? :-\

Groeten Peter ;)

adrievans

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 september 2014, 18:49:53 PM
Adri met een overledene dat gaat toch moeilijk worden denk ik ? :-\

Groeten Peter ;)

Aai,je was me te snel af,ik bedoel via onze tussenpersoon.(doomslu) ;)

Koen

Ziet er mooi uit. Je zou er ongeduldig van worden  ::).
Maar wat is geduld toch een mooie deugd hé  ;D.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

theedooz

Mooi ding! Complimenten! Goede oplossing ook voor die vulopening, denk ik.  :)

En Peter: een "normale" groene* gaat er bij van Biervliet vast ook wel komen, aangezien er al meerdere gele zijn uitgebracht.

* oorspronkelijk groen, tussenschildering, 1970-groen in twee varianten (opties genoeg)
 

doomslu

Marc Goovaerts maakt me terecht de opmerking dat het gebruikte lettertype op de neus van de loc niet 'Santa Fe' is.
Ik heb daarom in het artikel geschreven dat het 'Santa Fe' geheten werd.

Ik mag wel zeggen dat Marc bloed zweet en tranen gelaten heeft bij het maken van de beschrifting van de loc. Bravo Marc en een dikke merci!
Het lettertype werd volledig correct getekend omdat 'Santa Fe' NIET het correcte lettertype was...

Ook de decals van de vulopening en het bijzonder geslaagde instructievelletje zijn van zijn professionele hand.  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

In het inkijkexemplaar van MSM 140 zie ik 6 wagons achter de loc hangen. Mooi extra's zeg ;)

geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

doomslu

Citaat van: Geert op 20 september 2014, 11:50:56 AM
In het inkijkexemplaar van MSM 140 zie ik 6 wagons achter de loc hangen. Mooi extra's zeg ;)

geert
Er wordt een setje van drie meegeleverd, maar er zijn in de handel drie setjes te verkrijgen. Voor de foto had ik er zo eentje. Lijkt me een leuk sleepje. ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

En zijn deze extra wagons ook op de expo te verkrijgen? En met andere nummers hoop ik....


Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

doomslu

Ik citeer nog een stukje uit het artikel:

B-Models produceerde van deze wagentjes
drie sets. Wie zijn trein wil uitbreiden
met drie of zelfs zes extra wagens kan
hiervoor terecht bij diverse verdelers van
het merk, wellicht ook te vinden op diverse
standen in Leuven. De wagens in de beschikbare
sets hebben volgende nummers:
set 1: 135 5 751, 752 en 753, set 2: 135
5 756, 757 en 758, en set 3: 135 5 764,
765 en 769.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

Duidelijk antwoord. Ik heb de tekst in het inkijkexemplaar niet gelezen, dit doe ik wel bij de papieren versie  ;)

Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

doomslu

Citaat van: Geert op 20 september 2014, 13:45:36 PM
Duidelijk antwoord. Ik heb de tekst in het inkijkexemplaar niet gelezen, dit doe ik wel bij de papieren versie  ;)

Geert
Dit stukje staat op de niet afgebeelde pagina.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jb


Geert

Citaat van: jb op 20 september 2014, 15:29:54 PM
Gelijk besteld se  ;)...
nog 27 dagen en een paar uur... ;D ;D ;D

Ik dacht ook een aftelklok gezien te hebben op de MSM site...


Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB