Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

doomslu

Citaat van: Koen op 01 juni 2014, 19:28:40 PM
Is een bericht via het forum versturen een optie? Bij mij is de mail in ieder geval goed aangekomen en direct verwerkt.

Mvg
Koen
Heel wat mensen die bestelden zitten niet op het forum...

Wat ik zeker zal doen is een herinnering einde van de maand.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

CiteerHeel wat mensen die bestelden zitten niet op het forum...
Daar heb ik inderdaad niet aan gedacht  :-[.

Mail is een mooi ding maar soms ... En je zal altijd zien hé. De wet van Murphy  ::).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

natuurlijk niet iedereen (die de loc besteld heeft)is hier aktief en feitelijk verplichten kan eigenlijk ook niet, dus niet echt een optie !

Groeten Peter ;)

theedooz

Citaat van: doomslu op 01 juni 2014, 19:30:51 PM
Wat ik zeker zal doen is een herinnering einde van de maand.

Wanneer kunnen we deze verwachten? Dan hou ik mijn mailbox extra goed in de gaten.

Of anders het IBAN nummer en bedragen hier vermelden?
 

gardevil

Net de berichtjes hier gelezen en ook hier niets ontvangen, zelfs niet in de spammap :(

Wel is het zo dat de notificatie van het forum nog steeds niet werkt, anders had ik deze laatste berichten waarschijnlijk al vroeger opgemerkt.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Citaat van: gardevil op 05 juli 2014, 11:04:45 AM
Net de berichtjes hier gelezen en ook hier niets ontvangen, zelfs niet in de spammap :(

Wel is het zo dat de notificatie van het forum nog steeds niet werkt, anders had ik deze laatste berichten waarschijnlijk al vroeger opgemerkt.
Mail ontvangen en beantwoord, Frank.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

theedooz

Het is een beetje stil hier over de actie. Maar is alles betaald en gaat het door?
 

Huugooke

Is dat aanbod eigenlijk nog open voor nieuwe inschrijvingen?

Bolje

Citaat van: Huugooke op 18 juli 2014, 14:16:53 PM
Is dat aanbod eigenlijk nog open voor nieuwe inschrijvingen?
Ik vrees van niet.
Misschien zou ik ...
Vele groeten,
Ronald

Brossel

Citaat van: theedooz op 18 juli 2014, 13:23:07 PM
Het is een beetje stil hier over de actie. Maar is alles betaald en gaat het door?

Vorige week zaterdag bij Van Biervliet het prototype van de 6322 gezien!
Hij staat in de winkel en ik moet zeggen, die gaat wel fraai worden!

Dus vooruitgang is er zeker...

Groetjes Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

doomslu

Uiteraard gaat de actie door.
De wagentjes zijn al geproduceerd en de locs worden binnen enkele dagen al geproduceerd.
De deadline van de expo in Leuven wordt dus voor 99,99% zeker gehaald.  ;)

Niet iedereen heeft betaald, maar sommige mensen hebben blijkbaar de mail niet ontvangen.
Anti-spam filters zijn nuttig, maar soms...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jb

Luc,

Ik wil nu niet lastig doen, maar kregen wij deze maand geen bevestiging van betaling?
De maand is nog niet om, ik weet het en geduld is een mooie zaak.....maar toch  :P

Mvg, Jorg.

doomslu

Citaat van: jb op 18 juli 2014, 23:48:15 PM
Luc,

Ik wil nu niet lastig doen, maar kregen wij deze maand geen bevestiging van betaling?
De maand is nog niet om, ik weet het en geduld is een mooie zaak.....maar toch  :P

Mvg, Jorg.
Vandaag mijn eerste vakantiedag. Op de planning staat onder (veel) andere een herinnering naar hen die niet betaalden en een bevestiging aan hen die betaalden...  ;)
Zal wellicht nog niet voor dit weekend zijn. We krijgen bezoek.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jb

Oki,
geniet van uw vakantie  8) 8) 8) en van het bezoek....
mvg