Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

ToThePoint

Citaat van: Binco op 28 februari 2014, 16:10:40 PM
@Sicco en Luc,

Op die manier had ik het niet gelezen!
Ik had begrepen dat de stelplaats Kortrijk verantwoordelijk was voor deze wijziging, maar had niet de conclusie getrokken dat het ook daadwerkelijk de stelplaats ging zijn van de lok die MSM gaat laten maken.
Hij kon ondertussen nog eens verhuisd zijn ...  ;)

Bedankt voor deze opheldering!

ikke ook nie zo begrepen Stephen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Anarchy

Ik overweeg ook om te bestellen. Doch geen interesse in de wagens. Dus deze kunnen dan ook overgenomen worden.

Sicco

Ben wel héél benieuwd hoe ze de 10 cm (1,1 millimeter) cijfers op het front netjes gaan opbrengen. Spannend  ;D

theedooz

Gewichtsopschriften e.d. zijn nog kleiner, en dat lukt tegenwoordig ook heel scherp.
Ik voorzie geen problemen.  8)
 

reeves

Ik had me voorgenomen om aankopen van extra rollend materiaal op een laag pitje te zetten, bij deze ben ik niet geslaagd in m'n voornemen 8)

Bestelling geplaatst!!

krisds

Hier eveneens niet geslaagd in het opzet om dit jaar niet te veel meer te kopen. Meteen nog een goed excuus om af te zakken naar Leuven. 8)

Johnnytrein

@ Luc, Mag ik er van uit gaan dat bij levering voor 3 rail versie's de wielen van de wagons geschikt zijn voor Märklin of moeten we dat apart opgeven?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 01 maart 2014, 07:32:00 AM
@ Luc, Mag ik er van uit gaan dat bij levering voor 3 rail versie's de wielen van de wagons geschikt zijn voor Märklin of moeten we dat apart opgeven?
Goede opmerking, zal ik zeker doorgeven.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Arbeco

Heb ook een setje besteld, vind dit een ideale trein om naar Bellegem te sturen... ;)

Groetjes Len ;)
Old diesels never die...

adrievans

Ik heb er ook 1 bestelt,dit gaat lekker internationaal worden,een nederlander met een overwegend duitse baan en een belgische lok.
Nu kan ik mijn scenery laten gelijken op een grensstreek.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

loebaske

Voila is in de sakos, de bestelling is volbracht, als er mensen zijn die de bijgeleverde wagons niet willen ben ik bereid die over te kopen aan een schappelijke prijs uiteraard...

doomslu

Ik ben wel wat verrast dat er mensen zijn die de wagens niet hoeven.
In mijn geval is het zo dat ik veel te veel locs heb en bijgevolg niet genoeg wagens. Een zeer ongezonde situatie voor een vervoersmaatschappij...  ;)

Is dat bij jullie dan niet het geval?

P.S. De teller staat op 100...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Ik ga passen, vind die kleine nummering niet zo mooi.

Iemand die zijn wagentjes niet hoeft, ik ben wel beschikbaar voor zo'n setje, kwestie van het aantal rijtuigen/wagens evenredig te houden met het aantal locs dat ik bezit.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Hier ook besteld , en ook hier mogen de wagons van eigenaar verwisselen , maar dat zien we dan wel weer.
@Luc , hier is het net omgekeerd , teveel wagons en te weinig locs , dus er moeten dringend meer locs naar Mol-Cargo komen.

doomslu

Erwin, blij dat je nog leeft.  ;)

Ik denk dat je een uitzondering bent. Ik wed dat de meesten te veel locs hebben. Of niet?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *