Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

philippe_007


Johnnytrein

0,50. BTW de mijne is gisteren reeds betaald hopelijk denkt men nog aan mijn verzoek  om mijn wagons te voor zien van 3 rail assen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

theedooz

 

doomslu

Citaat van: theedooz op 30 mei 2014, 22:47:32 PM
Nog geen mail gezien.  :o
Even nagekeken en je hebt er wel één gekregen hoor.
Kijk eens in de spamfolder...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

theedooz

 

doomslu

Citaat van: theedooz op 31 mei 2014, 20:56:23 PM
Luc, wanneer is deze verstuurd?
27 mei, 22u15.

Titel:
Speciale actie Modelspoormagazine en Van Biervliet 6322 - uw bestelling
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

Net opgemerkt dat de mail bij spam staat. Ik kijk nooit in deze folder. Gelukkig lees ik dit forum, anders had ik het niet geweten.

Ik veronderstel dat er nog heel wat niet forum leden dit probleem kunnen hebben?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Hoe kun je iemand per mail verwittigen als die spamfilters hun werk niet doen?  >:(
Het is een mes dat langs twee zijden snijdt.
Ik heb bij m'n spams ook als mails gevonden van lezers met een vraag. Hoe kan dit vermeden worden, vraag ik me af?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Spamfilters reageren vaak op woorden die vaak in spam voorkomen.
"Speciale actie" kan de boosdoener zijn ...

Zoals bij straatverkopers in zuiderse landen:
"Special price for you, my friend" => de spamfilter in mijn oren doet dan zijn werk  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 01 juni 2014, 10:09:28 AM
Hoe kun je iemand per mail verwittigen als die spamfilters hun werk niet doen?  >:(
Het is een mes dat langs twee zijden snijdt.
Ik heb bij m'n spams ook als mails gevonden van lezers met een vraag. Hoe kan dit vermeden worden, vraag ik me af?

Misschien een idee zou kunnen zijn een draadje openen(met gevolgde procedures) met alle namen vermeld en of er al dan niet reactie(s) kwamen bij mails, zo ziet iedereen of er mails onderweg zijn (of waren)en omstreeks wanneer ze verstuurd werden, kunnen ze zelf eens kijken of nagaan hun mailbox niet teveel beveiligd is  ;D (en zelf eens controleren of hij niet bij ongew.mails terecht kwam)
Groeten Peter ;)

Groeten Peter

Johnnytrein

Volgens mij is er ergens anders deze fout te zoeken, ik krijg reeds geruime tijd emails in mijn map ongewenste emails niettegenstaande het emails zijn die wel gewenst zijn. Dit gebeurde na een update van windhoos 7 eind 2013.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Huugooke

Ook het verzenden naar veel adressen tegelijk kan een Spamfilter activeren

HYA

Niet direct een fantastische oplossing en niet te doen als het gaat om een heel groot aantal geadresseerden, maar je kan een leesbevestiging vragen. Uiteindelijk kan je dan besluiten dat wie het niet heeft gelezen de mail mogelijks fout, en dus niet, heeft ontvangen.

doomslu

Er zit eigenlijk ook een soort mailbevestiging op, maar ook die werkt niet 100%...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Is een bericht via het forum versturen een optie? Bij mij is de mail in ieder geval goed aangekomen en direct verwerkt.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren