Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

dani

thanks mannen...

@Piet : die spierverslappers werken inderdaad als het musculaire pijnen zijn, maar een mens is daar zo "woozie" van, toch degene die ik kreeg voorgeschreven. doe ook maar kalm aan :-)

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Van harte beterschap,Dani.

Heb zelf net mijn eerste nacht met een masker geslapen tegen slaap apneu (geen zuurstofmasker hé)
Is 100% meegevallen, want had het veel erger verwacht.
Met vriendelijke groeten
Peter

DelticPower

Hallo Peter, slaap zelf al meer dan 10 jaar met een tweedruk apneuapparaat. Heeft mijn leven gered. Je zal merken dat je na een paar weken weer helemaal fit wordt. Gelukkig voor jou zijn ze in België een heel stuk verder dan hier in NL Als ik bij mijn vroegere cardioloog vertelde dat ik slaapapneu had, haalde ze hun schouders op. Gelukkig kwam ik per toeval(?) in Turnhout bij Dr Bekaerd. Die nam onmiddelijk maatregelen, en zie ik ben er nog.
Je zult merken dat je na enige gewenning je zelfs niet meer zonder apparaat kunt slapen. Op vacantie's was altijd de vraag naar een stopcontact bij het bed. Toch ook altijd een verlengsnoer in de koffer. Veel succes en een lekker uitgerust gevoel toegewenst.
Groeten Jan.

DelticPower

Hallo Raf en Olivier77, ziekte van Lime is een gemene ziekte. Ken een paar mensen die goede resultaten geboekt hebben met Bio-resonantie. Misschien een tip om je er eens in te verdiepen.

Groeten Jan

PietB

Citaat van: dani op 02 september 2016, 10:42:04 AM
@Piet : die spierverslappers werken inderdaad als het musculaire pijnen zijn, maar een mens is daar zo "woozie" van, toch degene die ik kreeg voorgeschreven. doe ook maar kalm aan :-)

Nou bij mij gaat het echt om ruggengraat problemen.
Jaren geleden tijdens het werk van een platform afgevallen en twee gescheurde en twee verschoven wervels was het resultaat.
De gescheurde wervels zijn met platen en schroeven aan gezonde wervels vast gemaakt en zo gefixeerd.
De verschoven wervels zijn de trouble makers, die drukken op het ruggenmerg en dat geeft de pijn en functie uitval.
Slapend gevoel in de benen en onstabiliteit bij het voortbewegen.
De normale afweer reactie van het lichaam is dat de spieren rond het probleemgebied worden aangespannen.
Bij een gezonde rug is dat er bescherming dan de kwetsbaarheden.
En dat geeft in mijn geval een verergering van de pijn, dus de spieren moeten verslappen.
En inderdaad je gaat het leven als een kaleidoscoop ervaren met die tabletten.
De mijne hebben ook een duidelijke waarschuwing omtrent auto rijden, op de verpakking staan.
Afgelopen 5 dagen dan ook niet gereden of gefietst.

Maar het gaat al weer een stuk beter.

Dirkh

Vaarwel mijne kleine lieve modelbouw vriend, je was er altijd bij als ik aan de baan aan het werken was. Braaf in je mandje op de werktafel op of het bureel.
Deze nacht ben je ingeslapen, hopelijk heb je niet te veel pijn gehad. 10 jaar heb je bij ons geweest en samen veel plezier beleefd maar nu is het gedaan, er is een leegte in huis.



S'avonds kon je er van genieten van bij mij te liggen en samen tv te kijken.



Het ging veel te snel, begin deze week nog vrolijk aan het ravotten en nu ben je er al niet meer.
Gisteren ging je snel achteruit maar alle hulp kwam te laat, er zat niet anders op dan je deze nacht te laten inslapen. We hebben veel te snel afscheid moeten nemen.

Ik mis je kleine rakker.

bollen neus

Ik ken dat gevoel, veel sterkte maar zo is het nog beter om in laten slapen dan dat er gebeld wordt aan de deur met een halve kat in iemand zijn handen "Is dat uw kat meneer?" Kost nie stoppen.
Heb dat al 2 maal meegemaakt een derde kater hebben ze gewoon gelyncht, toffe buren hoor.
Den Eric.

Peter

Ja, dat brengt direkt een leegte in huis. Een andere is niet direkt een oplossing, want je zal een hele tijd blijven vergelijken.
Bij ons heeft het gemis zeer lang geduurd, en er is geen andere gekomen. Gelukkig hebben we nu zeer veel vriendschap van Mylo, de hond van onze kleinzoon, die regelmatig bij ons is.
Met vriendelijke groeten
Peter

Houdini

Sterkte Dirk, da's inderdaad een leegte in huis en het gemis zal nog een hele tijd duren.

raf

sterkte dirk wij hebben onze chi luna moeten afgeven dit jaar en dus weet ik maar al te goed hoe het voelt
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

philippe_007


marctje

Veel sterkte van echte dierenvrienden, een kat of hond is voor de mensen die dit kennen een familielid die je niet graag afgeeft. Toch weten we allemaal dat ze sneller gaan dan mensen en geven we ze de tijd op aarde al de liefde die we hebben. Ze worden gemist, maar blijven leven in onze gedachte.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

PietB

Heel veel sterkte Dirk.
Ik voel met je mee.

beertje


Gerolf

Ik begrijp het gemis, Dirk
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw