Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

janieburton

Citaat van: centauri167 op 22 maart 2016, 20:55:43 PM
Moet zeggen, dat als werknemer van een bedrijf gelegen op Brussels airport, ik het heel erg vind dat na een klotedag die nog heel lang gaat bijblijven,ik ipv gezever over treintjes weeral op een politiek forum terecht kom ..., dedju toch !

:( opmerking, getuigt van vergaande narcisme!

Jij heb niet alleen "een klotedag"  ::) gehad, er zijn mensen die denkelijk een nog ergere dag hebben gehad op 22/03/16 en die het niet meer kunnen navertellen of die verminkt zijn voor de rest van hun leven!

Ik denk dat je je niet kunt inbeelden wat de mensen die het hebben overleeft of in de buurt waren hebben meegemaakt, ik kan mij dat ook niet inbeelden, maar voor de werknemers van de MIVB en het personeel van de luchthaven en reizigers die in de nabije buurt waren moet het verschrikkelijk zijn geweest!

Even een toemaatje je spreekt over:
Citaat van: centauri167 op 22 maart 2016, 20:55:43 PM
... gezever over treintjes...

Veel zeggende opmerking over je "geliefde" hobby :o
 

dani

vind je deze post nu echt zelf "gepast" Janie ???
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

#2102
Dani,

De opmerking van Paul is ook niet gepast!

Misschien is mijn posting iets te veel van het recht aan toe bewoording, maar Paul is ook niet sereen in zijn bewoordingen.

Ik hoop dat je dat begrijpt en dat de moderatoren en andere forumleden dat ook begrijpen

Misschien moet ik het woordje "narcisme" verwijderen of de eerste zin.

 

Metpetergaathetbeter

Ik stel  hier de discussie van wat een klote dag te stoppen, mocht iemand hem geroepen voelen, dan is er reeds een draadje geopend over de gebeurtenissen in Brussel, om daar iets neer te schrijven, bovendien ben je niet verplicht dat draadje te openen

centauri167

Citaat van: janieburton op 23 maart 2016, 15:11:34 PM
Citaat van: centauri167 op 22 maart 2016, 20:55:43 PM
Moet zeggen, dat als werknemer van een bedrijf gelegen op Brussels airport, ik het heel erg vind dat na een klotedag die nog heel lang gaat bijblijven,ik ipv gezever over treintjes weeral op een politiek forum terecht kom ..., dedju toch !

:( opmerking, getuigt van vergaande narcisme!

Jij heb niet alleen "een klotedag"  ::) gehad, er zijn mensen die denkelijk een nog ergere dag hebben gehad op 22/03/16 en die het niet meer kunnen navertellen of die verminkt zijn voor de rest van hun leven!

Ik denk dat je je niet kunt inbeelden wat de mensen die het hebben overleeft of in de buurt waren hebben meegemaakt, ik kan mij dat ook niet inbeelden, maar voor de werknemers van de MIVB en het personeel van de luchthaven en reizigers die in de nabije buurt waren moet het verschrikkelijk zijn geweest!

Even een toemaatje je spreekt over:
Citaat van: centauri167 op 22 maart 2016, 20:55:43 PM
... gezever over treintjes...

Veel zeggende opmerking over je "geliefde" hobby :o

Man, voor mijn part mag mijn account hiervoor verwijderd worden maar Janie, jij bent niet normaal en dat is nog heel beleefd uitgedrukt !

Voor de mensen die mij kennen en weten waar ik werk, wij zaten er midden in, wat ik gisteren gezien en ervaren heb zal ik nooit meer vergeten dus ja, jij hebt gelijk, ik kan het mij  niet inbeelden !

En als je in die context zelf niet snap wat ik schrijf over onze hobby, ja dat zegt iets over uw intelligentie ...

En als ik een narcist ben omdat ik het overleefd heb, dan ben ik een narcist, maar jij bent NIET normaal !

loebaske

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 maart 2016, 15:41:38 PM
Ik stel  hier de discussie van wat een klote dag te stoppen, mocht iemand hem geroepen voelen, dan is er reeds een draadje geopend over de gebeurtenissen in Brussel, om daar iets neer te schrijven, bovendien ben je niet verplicht dat draadje te openen

Volledig met je eens...sommige forumleden moeten altijd en overal wat neerpennen, leer eens eerst te kijken als er al een topic is gestart voor je zomaar overal je mening geeft .....pffff

rgp

Paul +1000
Ik weet wat het is om geconfronteerd te worden met doden, om nazaten te moeten vertellen dat hun geliefde nog wel leeft, maar als een plant dan, .....
Dus Paul loop niet weg, want dan kan Janie zegevieren,; het is een beetje als nu toegeven aan de angst, dan wint ook IS.

Roland

Dirky

Ik doe de moeite niet meer te reageren op die prietpraat van Janie... veel gemakkelijker.
Blijven Paul!  ;)

janieburton

#2108
Citaat van: centauri167 op 23 maart 2016, 15:49:37 PM
Citaat van: janieburton op 23 maart 2016, 15:11:34 PM
Citaat van: centauri167 op 22 maart 2016, 20:55:43 PM
Moet zeggen, dat als werknemer van een bedrijf gelegen op Brussels airport, ik het heel erg vind dat na een klotedag die nog heel lang gaat bijblijven,ik ipv gezever over treintjes weeral op een politiek forum terecht kom ..., dedju toch !

:( opmerking, getuigt van vergaande narcisme!

Jij heb niet alleen "een klotedag"  ::) gehad, er zijn mensen die denkelijk een nog ergere dag hebben gehad op 22/03/16 en die het niet meer kunnen navertellen of die verminkt zijn voor de rest van hun leven!

Ik denk dat je je niet kunt inbeelden wat de mensen die het hebben overleeft of in de buurt waren hebben meegemaakt, ik kan mij dat ook niet inbeelden, maar voor de werknemers van de MIVB en het personeel van de luchthaven en reizigers die in de nabije buurt waren moet het verschrikkelijk zijn geweest!

Even een toemaatje je spreekt over:
Citaat van: centauri167 op 22 maart 2016, 20:55:43 PM
... gezever over treintjes...

Veel zeggende opmerking over je "geliefde" hobby :o

Man, voor mijn part mag mijn account hiervoor verwijderd worden maar Janie, jij bent niet normaal en dat is nog heel beleefd uitgedrukt !

Voor de mensen die mij kennen en weten waar ik werk, wij zaten er midden in, wat ik gisteren gezien en ervaren heb zal ik nooit meer vergeten dus ja, jij hebt gelijk, ik kan het mij  niet inbeelden !

En als je in die context zelf niet snap wat ik schrijf over onze hobby, ja dat zegt iets over uw intelligentie ...

En als ik een narcist ben omdat ik het overleefd heb, dan ben ik een narcist, maar jij bent NIET normaal !

BESTE PAUL en ALLE ANDERE FORUM, EEN GOEDE KENNIS VAN MIJ LIGT WEL IN HET ZIEKENHUIS EN DIE WERKT OOK OP DE LUCHTHAVEN!!!!!!!

Sorry moet mij van het hart!
 

TBCédric


Citaat van: janieburton op 23 maart 2016, 15:11:34 PM
:( opmerking, getuigt van vergaande narcisme!

Jij heb niet alleen "een klotedag"  ::) gehad, er zijn mensen die denkelijk een nog ergere dag hebben gehad op 22/03/16 en die het niet meer kunnen navertellen of die verminkt zijn voor de rest van hun leven!

Ik denk dat je je niet kunt inbeelden wat de mensen die het hebben overleeft of in de buurt waren hebben meegemaakt, ik kan mij dat ook niet inbeelden, maar voor de werknemers van de MIVB en het personeel van de luchthaven en reizigers die in de nabije buurt waren moet het verschrikkelijk zijn geweest!

BESTE PAUL en ALLE ANDERE FORUM, EEN GOEDE KENNIS VAN MIJ LIGT WEL IN HET ZIEKENHUIS EN DIE WERKT OOK OP DE LUCHTHAVEN!!!!!!!

Sorry moet mij van het hart!

Besef je nu zelf wat je hier allemaal hebt geschreven? ??!!
Dan kan je dat gewoon letterlijk verwoorden én zeggen. En hij heeft het meegemaakt, jij niet. Wat niet wil zeggen dat jij het niet hebt ervaren. Paul zat er midden in, jij langs de zijkant als men het zo moet uitdrukken.

En Janie, als je enkel en alleen maar reageert om te reageren met commentaar of nutteloze poes pas, verwijder dan gewoon je account én ga iemand anders ambeteren of zwijg gewoon én reageer wanneer je zou moeten reageren en doe dat dan gepast.

Sommige negeren je al gewoon,  andere zeggen het letterlijk. Gaat er nog steeds geen belletje rinkelen na al die tijd? Kan of wil je het niet inzien dat een meerderheid van het forum je gezeur en irriterende manier van doen, kotsbeu is?

Het stoort me echt al een ettelijke tijd en daarom ben  ik ook héél wat minder actief op het forum en kijk ik er de laatste tijd bitter weinig naar. Dat zegt veel. Denk daar eens over na, voor je weeral iets super belachelijk, over de schreef of "out of the question" post.

CiteerMan, voor mijn part mag mijn account hiervoor verwijderd worden maar Janie, jij bent niet normaal en dat is nog heel beleefd uitgedrukt !
Voor de mensen die mij kennen en weten waar ik werk, wij zaten er midden in, wat ik gisteren gezien en ervaren heb zal ik nooit meer vergeten dus ja, jij hebt gelijk, ik kan het mij  niet inbeelden !
En als je in die context zelf niet snap wat ik schrijf over onze hobby, ja dat zegt iets over uw intelligentie ...
En als ik een narcist ben omdat ik het overleefd heb, dan ben ik een narcist, maar jij bent NIET normaal !

Janie, ik weet niet wat er in je opkomt als je dit leest, maar als het naar mij bedoeld zijn, ik zou weten over wat het gaat én het zou me zeker een belletje doen rinkelen over mijn gedrag op dit forum.

Paul, heel veel sterkte toegewenst én hopelijk geraak je er snel bovenop én heeft dit geen nasleep voor je. Ik zat ook met een bang hartje, wetende dat een goede vriend daar in de buurt werkt.
Én Janie, voor je weeral "narcistisch" gaat doen, ik wens je vriend een welgemeende veel sterkte én dat hij er bovenop mag komen.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Ben

Citaat van: janieburton op 23 maart 2016, 20:33:55 PM

BESTE PAUL en ALLE ANDERE FORUM, EEN GOEDE KENNIS VAN MIJ LIGT WEL IN HET ZIEKENHUIS EN DIE WERKT OOK OP DE LUCHTHAVEN!!!!!!!


Alle andere Forum, daar hoor ik dus ook bij en ik wil wel even roepen wat ik vind.

Ik vind je gedrag schaamteloos. Je kraait maar wat uit over narcistisch gedrag van anderen. Het is erg wat België overkomen is, de hele wereld leeft mee en jij zit een beetje te bakkeleien als een klein kind. Sla de handen ineen man, alleen dan ben je sterk.

Gr, Ben.

Havoc

Daar gaan we weer... [delete, ik kan het niet beleefd zeggen]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

#2112
LS Models, dank voor je medeleven voor mijn kennis


Ik ben over de schreef gegaan door emotioneel te reageren en ik wil Paul dan hier via deze weg mijn verontschuldigingen aanbieden en alle andere forumleden die ik zou gekwetst hebben.

 

factageklerk

#2113
Citeer
Besef je nu zelf wat je hier allemaal hebt geschreven? ??!!
Dan kan je dat gewoon letterlijk verwoorden én zeggen. En hij heeft het meegemaakt, jij niet. Wat niet wil zeggen dat jij het niet hebt ervaren. Paul zat er midden in, jij langs de zijkant als men het zo moet uitdrukken.

En Janie, als je enkel en alleen maar reageert om te reageren met commentaar of nutteloze poes pas, verwijder dan gewoon je account én ga iemand anders ambeteren of zwijg gewoon én reageer wanneer je zou moeten reageren en doe dat dan gepast.

Sommige negeren je al gewoon,  andere zeggen het letterlijk. Gaat er nog steeds geen belletje rinkelen na al die tijd? Kan of wil je het niet inzien dat een meerderheid van het forum je gezeur en irriterende manier van doen, kotsbeu is?

Het stoort me echt al een ettelijke tijd en daarom ben  ik ook héél wat minder actief op het forum en kijk ik er de laatste tijd bitter weinig naar. Dat zegt veel. Denk daar eens over na, voor je weeral iets super belachelijk, over de schreef of "out of the question" post.

+1 tja
 

SuSke

Citaat van: janieburton op 23 maart 2016, 21:14:01 PM
LS Models, dank voor je medeleven voor mijn kennis


Ik ben over de schreef gegaan door emotioneel te reageren en ik wil Paul dan hier via deze weg mijn verontschuldigingen aanbieden en alle andere forumleden die ik zou gekwetst hebben.

Om dit soort van toestanden te vermijden is er al jaren een mooi gezegde en misschien zelfs meer in onze mooie Nederlandse taal.
"Bezint eer ge begint"
"Spreken is zilver, zwijgen is goud"
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.