Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

janieburton

Citaat van: Ben op 08 oktober 2015, 16:44:35 PM
Citaat van: janieburton op 08 oktober 2015, 14:00:41 PM

Ik moet het bestand aanklikken en het bestand openen via "openen met" en daar WORD kiezen.


Eigenschappen bestand --> wijzigen --> kiezen voor Word --> ok.

Gr, Ben.

Dank je, alles staat terug in WORD
 

Huugooke

Vandaag een jaar geleden zat in aan het sterfbed van mijn vrouw. Het zou nog tot morgen duren. In die laatste twee dagen was ze niet meer bij bewustzijn. De dag ervoor reed ik haar nog rond in het park. Ik weet niet meer wat het laatste was dat ik bij bewustzijn tegen haar gezegd heb. Waarschijnlijk "slaapwel" . Ik mis haar nog elke seconde.

loebaske

Is hier ook een jaar geleden dat ik een dubbele open beenbreuk heb opgelopen, wat gaat de tijd snel...

DelticPower

Er is een gezegde: "De tijd heelt alle wonden". Maar sommige wonden helen maar langzaam. De tijd vliegt voor een buitenstaander. Voor de getroffene lijkt hij stil te staan. Of het de dag van gisteren was. Ik wens eenieder veel sterkte. Dat de scherpe kantjes er af mogen gaan en de mooie herinneringen blijven.

Groeten Jan

Peter

Ja, Hugo en Eric, de tijd gaat, afhankelijk van je gemoed, heel snel, of langzaam. En Hugo, als het je een beetje steun mag geven, we herinneren ons Resi nog heel goed, haar vriendelijkheid en ondanks alles haar moed. Het geeft je een gevoel van machteloosheid, en steeds weer het "waarom".

Zelf ben ik al een paar dagen een groot tuinhuis met pergola is elkaar te zetten. Een bouwset van een gekend bedrijf, met helaas een summiere bouwtekening met genummerde onderdelen (spreek balken en planken). Ik krijg het er van op mijn zenuwen, want een aantal nummers op de tekening kloppen niet met de nummers op de onderdelen (leuk is anders). Bijna weer een hele namiddag sleuren met planken/balken, laddertje op en af enz.
Doodmoe wordt je er van. Dus juist een zalig bad genomen om te ontspannen en wat rusten.
Maar morgen en overmorgen......gaan we verder, tot dat verdomde ding af geraakt ::) ::) ::) ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

in 92 mijn moeder en nog 12 andere familie leden en zeer dicht bij staande vrienden verloren
zoiets vergeet je ook niet en nee de tijd heelt niet alle wonden maar inderdaad de scherpe randjes gaan er van af

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Gisteren naar de rechtenTD geweest in de vooruit, dat zal toch ook de laatste keer geweest zijn dat ik naar zo'n commercieel evenement geweest ben. Ik betaal geen €7 om 4 u te moeten proberen dansen op kotsgeluiden die aan mekaar genaaid werden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 16 oktober 2015, 11:43:11 AM
Gisteren naar de rechtenTD geweest in de vooruit, dat zal toch ook de laatste keer geweest zijn dat ik naar zo'n commercieel evenement geweest ben. Ik betaal geen €7 om 4 u te moeten proberen dansen op kotsgeluiden die aan mekaar genaaid werden.

Hou je met je lief en je treinen bezig...veel leuker! ;D ;D

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2015, 12:04:25 PM
Citaat van: OlivierV op 16 oktober 2015, 11:43:11 AM
Gisteren naar de rechtenTD geweest in de vooruit, dat zal toch ook de laatste keer geweest zijn dat ik naar zo'n commercieel evenement geweest ben. Ik betaal geen €7 om 4 u te moeten proberen dansen op kotsgeluiden die aan mekaar genaaid werden.

Hou je met je lief en je treinen bezig...veel leuker! ;D ;D

;)
Mijn lief was ook mee. 't Begon allemaal nog goed hoor in combinatie met 'n drummer die live drumde met wat drum & bass, maar daarna was het 4u ellende (van tegenwoordig is het zeg maar in de mode om om de 20 seconden van plaat te wisselen). Triestig, 'k ben wel open minded maar bij dit kan ik niet goed begrijpen wat iedereen er dan zo fantastisch aan vindt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Citaat van: OlivierV op 16 oktober 2015, 12:27:32 PM
...van tegenwoordig is het zeg maar in de mode om om de 20 seconden van plaat te wisselen). Triestig, 'k ben wel open minded maar bij dit kan ik niet goed begrijpen wat iedereen er dan zo fantastisch aan vindt....


Tja Olivier,
als je zo begint dan betekend het dat je oud aan het worden bent en niet meer mee kunt met de jeugd  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lang geleden als ik nog jong was en het de opkomst was van acid beat, house, techno,... dan zeiden de ouderen ook van wat een ketelmuziek is dat.
Ondertussen is het nog steeds populair.... En staat dat hier nog steeds af te spelen,.. Ok nu allemaal een andere naam, (oa techno jazz en wat nog allemaal). Maar blijft al bij al toch de zelfde genre.

OlivierV

Citaat van: philippe_007 op 16 oktober 2015, 12:55:16 PM
Citaat van: OlivierV op 16 oktober 2015, 12:27:32 PM
...van tegenwoordig is het zeg maar in de mode om om de 20 seconden van plaat te wisselen). Triestig, 'k ben wel open minded maar bij dit kan ik niet goed begrijpen wat iedereen er dan zo fantastisch aan vindt....


Tja Olivier,
als je zo begint dan betekend het dat je oud aan het worden bent en niet meer mee kunt met de jeugd  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lang geleden als ik nog jong was en het de opkomst was van acid beat, house, techno,... dan zeiden de ouderen ook van wat een ketelmuziek is dat.
Ondertussen is het nog steeds populair.... En staat dat hier nog steeds af te spelen,.. Ok nu allemaal een andere naam, (oa techno jazz en wat nog allemaal). Maar blijft al bij al toch de zelfde genre.

Ghoh, ik heb het gewoon nooit echt gehad voor alles wat commercieel is, dat merk je wel als je mijn muzieksmaak kent, die is eigenlijk heel ruim, maar het gros van wat de media ons zogezegd oplegt om als geweldig te moeten ervaren worden is voor mij gewoon rommel.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Het begint er stilaan op te lijken.
Nog enkel schilderen (binnen en buiten), en de dakbedekking (shingles) en...het plaatsen van 2 deuren;
Als het weer wat meevalt kunnen eerst de plastiek zeilen er af om eventuele vochtigheid eerst te laten drogen (hout is wel geimpregneerd, maar toch ???
Daarna, nog wat tuinieren ;) ;) ;) ;)
En wat nog belangrijker (en rustiger is)....modelspoor ;D ;D ;D

Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Mijn job begint me echt de keel uit te hangen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

jb

Diagnose gekregen van Neuralgie van Horton of clusterhoofdpijn in de volksmond. Laatste weken 1 tot 2 aanvallen per dag....geen pretje goeiendag. 1 op 1000 zou hier last van hebben, khad liever 1 op 1000 kans gehad op de lotto  :)
Pillekes slikken dan maar voor de rest van en dagen zeker  >:(

Gerolf

Oei Jorg - daar zijn we niet jaloers op. Potverdorie, sterkte man !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw