Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Rangeerduivel

Citaat van: Chrisrail op 14 november 2015, 12:34:45 PM
Allah weet hoeveel van die charels er hier al binnen zijn.  :-\

;D

Chrisrail

#1771
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

Is nog maar het begin...straks zie je in alle landen rode vlekken, laat die vluchtelingen maar komen...
scheer ze niet allemaal over de zelfde kam, maar al die jonge gasten moeten strijden voor hun land en niet gaan lopen, dat zou proper zijn in de tijd als al onze jonge soldaten op de loop gingen...
aaah wie ben ik..... ik blijf thuis en die ginder aan de top kunnen het oplossen pfffff en waarschijnlijk zoals gewoonlijk veeeeeel te LAAT...

Stieven76


raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

#1776
Citaat van: loebaske op 14 november 2015, 15:12:47 PM
...al die jonge gasten moeten strijden voor hun land en niet gaan lopen, dat zou proper zijn in de tijd als al onze jonge soldaten op de loop gingen...

+1

;)

Integendeel,ze worden hier opgevangen,laten hunne zwarten baard groeien en vertrekken dan om ginder het smeerlapke gaan uit te hangen als "Syrie strijder"!

Metpetergaathetbeter


Citaat van: loebaske op 14 november 2015, 15:12:47 PM
...al die jonge gasten moeten strijden voor hun land en niet gaan lopen, dat zou proper zijn in de tijd als al onze jonge soldaten op de loop gingen...
het  probleem van dat land is dat daar eigenlijk niks deugt, noch het amper aan de macht zijnde regime(gesteund door Poetin; nu direct niet de eerste den gereedste die ik zou vertrouwen) noch al de groeperingen die dat regime en elkaar naar het leven staan !  :-\ :'(

raf

de tgv terug uitgehaald en de atlantic rijd als een tierelier maar de oranje wil niet rijden
borstels reeds vervangen maar alsnog geen beweging in de motor te krijgen
spanning is in orde want de verlichting brand  zoals het moet
straks de motor eens los solderen en er gewoon zo spanning op zetten dat is makkelijker als dat hij nog in de loco zit
een hele zomer stil staan is niet bevorderlijk voor het rijgedrag zo te zien
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Nochtans,een Lima rijdt toch altijd... ::)

;)

raf

hahaha deze wil niet rijden dus zoeken naar het probleem
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Wel dwaas dat net daar een aanslag heeft plaatsgevonden. Had net een reis naar daar geboekt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#1782
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 14 november 2015, 17:44:48 PM
Wel dwaas dat net daar een aanslag heeft plaatsgevonden. Had net een reis naar daar geboekt.

Dan is er geen probleem,ga maar,
als gij ginder rondloopt durft er genen terrorist zijne kop nie meer vertonen....ze schrikken zich dood!  :D

;)

Metpetergaathetbeter

Gisteren naar Belgie-Italie gekeken en op het einde van de match(en)was er maar één verliezer : DE MENSHEID ! :'(