Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

ACME 2014

Gestart door loco, 06 februari 2014, 18:22:40 PM

loco


Rangeerduivel

Werd diezelfde 28.. niet al een paar jaar eerder uitgebracht in samenwerking met LSModels en gaat het hier om een hernummering,of heb ik het verkeerd voor?
Of gaat het hier om een nieuwe uitgave van de 28? :-\

;)

BD1701

Goed nieuws dat ACME de Reeks 2835 uitbrengt, de 2835 is nog nooit uitgekomen. Enkel de 2803, 2805, 2829 en dit was toen idd in samenwerking met LS-Models. Nu gaan ze die volgens mijn info in eigenbeheer uitbrengen, of er al dan niets iets gewijzigd zal zijn da weet ik nie, maar ik denk het niet, misschien weet iemand hier iets meer over? Hopelijk komt er dan ook nog eens een prachtige loc Reeks 29... uit van ACME want dat is perfect mogelijk. Misschien kan dat via Elotrains ofzo want ik dacht dat zij invoerder zijn voor België of heb ik het mis?
Jammer dat ACME geen nieuwe varianten voorziet voor België van de Sggmrss container-wagons want dit zijn prachtige wagons die je in veel varianten kan maken, misschien kan de invoerder daar iets aan veranderen ofzo.
 

doomslu

In de catalogus (zie link hierboven) zie ik "exclusief voor EloTrack" staan.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

itchy

Citaat van: loco op 06 februari 2014, 18:22:40 PM
Naast de 2835 ook nog twee I6 rijtuigen
Het gaat volgens mij om twéé sets:
55104 = I6A met fietscompartiment, new look livrei + I6B, C1 livrei (oranje) (zie pagina 42 in de pdf)
55103 = I6Bc (ligrijtuig) + I6Bc (ligrijtuig) + WLMU (slaaprijtuig in blauwe livrei met rode band onderaan) (zie pagina 43 in de pdf)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

Misschien ook interessant voor de modelspoorder naar Belgisch voorbeeld: A.C.M.E. brengt vijf verschillende Ambrogio wagens uit, deze rijden (reden?) tussen Mechelen-Muizen en Gallarate (Italië).
Zie hier een fotootje © Johny Brauns:





Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Binco

Wat me ook wel interesseert zijn de fraaie koelwagens!
En dat dan achter een rangeerdiesel, een geslaagde combinatie als je het mij vraagt!  8)

ronny-vdv

Citaat van: itchy op 10 februari 2014, 15:21:00 PM
Misschien ook interessant voor de modelspoorder naar Belgisch voorbeeld: A.C.M.E. brengt vijf verschillende Ambrogio wagens uit, deze rijden (reden?) tussen Mechelen-Muizen en Gallarate (Italië).
Zie hier een fotootje © Johny Brauns:



Heb ik ook al door Gent Sint Pieters zien rijden.
Mvg,

ronny-vdv

OlivierV

Set met ligrijtuig en MU is wel op zijn minst interessant te noemen als de prijs wat zal meevallen. Misschien dat dan ook de 2dehands prijs van de Rivarossi MU rijtuigen ook terug een beetje normale waarden zal gaan aannemen ipv de 80-100 euro die men overal voor zo'n rijtuig vraagt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Er staan ook een aantal Italiaanse pareltjes in de catalogus die een aankoop te overwegen zijn.