Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

konijn

Gestart door Metpetergaathetbeter, 04 februari 2014, 20:51:36 PM

Metpetergaathetbeter

Een man postuleert voor de vacatures bij de politie in Brussel.
De inspecteur die het interview afneemt zegt :
«Uw kwalificaties zijn allemaal erg goed, maar er rest u nog één test die dient te worden afgelegd alvorens wij u kunnen aannemen bij de politie ».
Hij legt een revolver op tafel en zegt:
"Neem dit pistool ,
ga naar buiten, schiet
6 bankovervallers
6 drugdealers,
6 extremistische moslims en
één konijn dood".


"Waarom het konijn?".


"Goede instelling" zegt de inspecteur,
"Wanneer kunt u beginnen?".

Groeten Peter ;)

Geert

Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

dani

geweldig !

Trouwens, de politie werft ook vrouwen aan, maar die moeten bewijzen dat ze "staalharde tantes" zijn.

De eerste komt op het "praktisch examen" binnen, krijgt een  revolver in de hand en wordt in een donkere kamer geduwd met de melding :  "in die kamer zit een gevaarlijke psychopaat, je moet hem doodschieten".

Ze gaat binnen, het licht gaat aan en ze ziet haar echtgenoot op de stoel zitten, gekneveld en gebonden.   Ze barst in tranen uit, loopt naar buiten, gooit de revolver op tafel en zegt  "neen, dat kan ik niet, mijn eigen man kan ik niet doodschieten".     De examencommissie neemt haar dossier en stempelt er  "ONGESCHIKT"  op.

Zo gaat het ook met de 2de, 3de, 4de ....


De 5de is een stoere madam met een zwaar Fries accent...   Ze krijgt het wapen en de briefing, en gaat naar binnen.   De agenten horen 6 schoten, wat gestommel, een vloek, enkele luide kreten, een "kraak" en een bloedstollende gil, gevolgd door een "plof" en een gekletter op de grond.      Niemand weet weet wat er gebeurd is, dus ze hebben allemaal een gezicht vol vraagtekens.... 
De  "madam" komt naar buiten en mummelt :  "godverdomse klote Belgen....    jullie hadden me een revolver met losse flodders gegeven !   Smeerlappen, ik heb 'm moeten losmaken, half murw kloppen met de stoelen en 'm dan moeten wurgen om zeker te zijn dat 'ie de pijp uit was !!!!"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76