Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Niet geiriteerd?

Gestart door Peter, 23 januari 2014, 10:43:02 AM

argilla

Citaat van: Huugooke op 27 januari 2014, 10:25:21 AM
Citaat van: dani op 27 januari 2014, 10:03:05 AM
ik hou het voor bekeken.

't zal wel allemaal door mij  aan de rol gekomen zijn door een opmerking over "nieuwe belgen" ?   dus verwijder de rotte appel uit de mand en er is nog hoop voor de rest van de appels.
Niets persoonlijk opvatten, Dani! Dat is mijne "rayon"!
Dat komt er nu van als de heren moderatoren zelf zich niet durven uitspreken. Bij mij zijn ze nochtans niet scheutig geweest met PM's.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.




en met deze stelling kan ik niet anders dan 200% akkoord gaan. Tot spijt wie het benijd ! maar het is zo. En waarom zouden wij geen opmerkingen mogen maken op de admins ? ik bedoel leven wij hier in Vlaanderen of in Oekraine ? ?
Bij mij ook huugooke en persoonlijke PM's van sommige leden onderons en geloof me die waren echt niet om te lezen ( hoe noemt men dat beledegingen of bashen ?)  Maar ja sommigen mogen dat hier en andere niet !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Over PM's kunnen we ons niet uitspreken, we krijgen daar (gelukkig) geen kopie van.

Wie een beledigende mail stuurt naar iemand anders is meestal een zielepoot. Niks van aantrekken dus.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Heb al spijt dat ik de opmerking heb gemaakt  over niet meer geiriteerd?
Heel de zever is blijkbaar opnieuw begonnen.
Verdomme toch. :( :( :(
Kunnen we niet gewoon over MODELSPOOR blijven praten, of is er niks nieuws meer te vertellen.
Met vriendelijke groeten
Peter

philippe_007

Peter,

bij eender welk topic kan het mislopen.

en eerlijk gezegd, hier op het forum valt dit wel reuze mee.
en als het dan niet het geval is, dan wordt er toch maar zelden met scherp geschoten en blijven de meesten wel hun mening vertellen en argumenteren, maar dit zonder een ware oorlog te ontketenen.

En dat admins of mods soms ingrijpen is toch logisch, die moeten hier de vrede behouden en bijsturen waar nodig.  En die mannen doen hun werk naar best vermogen en inzicht.
Zoals reeds eerder gezegd, het is moeilijk om iets te doen dat iedereen tevreden is.
En bepaalde beslissingen dat de mods nemen zullen wel goed besporken en overwogen zijn...

En ivm mensen die je kent voortrekken tov mensen die je niet kent, dat is voor een stuk waar, maar je moet ook rekening houden dat geschreven taal veel harder overkomt dan gesproken taal. In geschreven taal is er geen lichaamstaal of zijn er geen emoties, als je de persoon reeds kent, dan weet je meestal wel wat deze bedoeld, iemand die je niet kent kan je u enkel baseren op zijn schrijftaal.

allemaal veel modelbouw plezier, ga nu wat topics lezen over baantjes, digitaal techniek, rollend materiaal....  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)


Martin Welberg

#49
Citaat van: doomslu op 27 januari 2014, 11:50:17 AM
Over PM's kunnen we ons niet uitspreken, we krijgen daar (gelukkig) geen kopie van.

Wie een beledigende mail stuurt naar iemand anders is meestal een zielepoot. Niks van aantrekken dus.  ;)

Ook niet als je ze rapporteert ?

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

geirriteerd.
Als er een beledigende PM is kan je dat ook melden aan een moderator.Heb ik ook reeds een keer gedaan.

argilla

#52
zou het dan niet tijd worden om eens een "eenmalig "en in tijd gebonden (bv 14 dagen) een item te openen waarop iedereen zijn zeg kan doen ? en daarna het slot erop ! punt en uit !


Zie het zo;   het zal voor iedereen,  ook voor de admins,  een positief iets zijn toch ?  een soort van" leidraad"  van  het forum ? er zijn wel regels maar die kunnen niet alles dekken en beschrijven ? en waarom geen paneel admins ? Kan het dat  iedereen zomaar een draadje onderbreekt dat over specifiek onderwerp gaat, onderbreken en over iets "anders" begint te posten ?  En meer van die vragen als voorbeeld dan .


Iedereen kan dan zijn zegje doen over wat kan wat mag en wat niet kan en mag ? Gewoon gooi het in de groep en zie wat ervan komt !
Dan kan men misschien de regels aanpassen want een forum is geen star iets en moet evoluren met de tijd en tijdsgeest en die is zo te lezen wel degelijk verandert of aan het veranderen toch .


Denk erover na en doe uw zegje of het nu over de draadjes gaat ( kan men dan eventueel ook updaten, bijvoegen weglaten enz...)
Het forum en iedereen kan er wel bij varen
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Martin Welberg

Citaat van: dani op 27 januari 2014, 13:08:58 PM
"t"

Niet voor niets dat Belgen ons nationaal dictee altijd winnen  ;) ;D

philippe_007

Ik vind het zwak om iemand zijn spellingsfouten in het belachelijke te trekken.
Je kan de persoon er op wijzen, meer niet.

En nu zal het komen, leerstof van op school.
Als we hier een integraal of afgeleide gaan neerpennen, dan zijn er heel veel die deze niet kunnen of niet meer kunnen oplossen, das ook leerstof van 't school.  Idem voor deze die niets kennen van mechanische formules, of elektrische.... Ieder zijn vak.

Ik ben zelf ook geen spellingsheld, maar kan dan weer andere dingen wel...

En dat was nu het laatste dat ik gepost heb in dit draadje :-) (alle denk ik  8) )

janieburton

Ik ben niet niet geïrriteerd(2de niet heft de 1ste niet op{2x negatief of ontkenning is positief})

Zit met een computer met W8.

In W8 kan men naar een "klassiek" bureaublad gaan maar...... daar vind ik niet de start knop(heb gelezen dat men die ergens tevoorschijn kan toveren), ook vind ik niet de bureauaccessoires, enz....

Ik weet het W8 is geen W7 of XP maar die "apps en pseudo apps" heb ik niet nodig.

zodus ben ik niet niet geïrriteerd.
 

janieburton


Ondertussen is hij al bijna 2 uur bezig met "terugzetten naar fabrieksinstellingen" en er is nog maar 16% gedaan.

120 minuten voor 16%(120/16) = 7,5 minuut voor 1% dat zou dan 750minuten zijn voor 100% dwz 12,5 uur (750/60)  ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Alléé als ik goed kan tellen!  >:(

Dan is hij maar klaar morgenvroeg om 10uur ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

 

PeterC

Jamie,

Ik vind het vrij verwarrend (en evenzeer vervelend) om in twee draadjes hetzelfde te moeten volgen...  ;)
Groetjes, Peter


janieburton

Citaat van: PeterC op 11 februari 2014, 23:31:58 PM
Jamie,

Ik vind het vrij verwarrend (en evenzeer vervelend) om in twee draadjes hetzelfde te moeten volgen...  ;)

In het ene is het een technische vraag en in dit is het een uiting van (niet niet) geïrriteerd zijn {bij gebrek aan het origineel draadje "irritatie"} 
 

Rangeerduivel

Een nieuwe PC kopen kan een bevredigende oplossing zijn... ::)

;)