Märklin nh 2014 eerste lijstje (met een een NMBS-lok) PDF

Gestart door eve, 03 januari 2014, 16:38:35 PM

reeves


OlivierV

Citaat van: dieselfreak op 04 januari 2014, 21:49:04 PM
Luc, het zou fijn zijn mocht dit gebeuren, en hopelijk denken ze dan ook aan de gelijkstromers.
En dan liefst zonder koffiemolen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

Citaat van: reeves op 11 januari 2014, 15:38:48 PM
een nieuwe mossel is wel lekker............. ;D

Hopelijk zijn de nieuwe mosselen niet te klein maar hebben ze deze keer de juiste afmetingen. ;D
MC

Anarchy

Het artikelnummer is uit de 39xxx reeks. Dus qua rijeigenschappen/geluidsproductie zal deze loc geen koffiemolen worden.

doomslu

Citaat van: Anarchy op 11 januari 2014, 19:19:54 PM
Het artikelnummer is uit de 39xxx reeks. Dus qua rijeigenschappen/geluidsproductie zal deze loc geen koffiemolen worden.
Wordt het geluid bepaald door het nummer?  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

reeves

39xxx is normaal ne sinus motor, deze maken geen geluid, denk dat dat is wat hij bedoeld Luc
Maandag blijkbaar meer nieuws, ben eens benieuwd.....................

Groeten Tom

Anarchy

Inderdaad dat bedoel ik. De 39xxx reeks rijd geruisloos.

doomslu

Ik had het gedacht. Alleen snap ik een fabrikant niet goed die over een goed lopende motor beschikt, en dan toch nog modellen uitbrengt met een koffiemolen 'onder de kap'. En die worden dan nog gekocht ook   ::)!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy

Ik ben wel eens benieuwd. Hopelijk leveren ze die zonder sound zodat er niet extra betaald moet worden voor één of andere fictieve soundfile :-\

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

Op de eerste link kan ik geen informatie vinden over een 23 of M2 rijtuigen?  :(

Te zien aan de gepubliceerde foto's op de tweede link hebben de M2 rijtuigen een logo van de Nederlandse spoorwegen en zijn dus voor onze noorderburen geschikt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dieselfreak

Luc, je hebt waarschijnlijk geklikt op de foto met de bordeaux rijtuigen, er staat ook een foto bij van groene M2's. De bordeauxkleurige rijtuigen zouden ook erg "vloeken" met loc 123 die afkomstig is uit Tp. 3.
MC

doomslu

Verdorie, je hebt gelijk!  :-\  :-[
Goed nieuws, als die rijtuigen apart te verkrijgen zijn...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

wisselstromer

zeker omdat het de NS versie is :-)

Citaat van: dieselfreak op 13 januari 2014, 12:14:54 PM
Luc, je hebt waarschijnlijk geklikt op de foto met de bordeaux rijtuigen, er staat ook een foto bij van groene M2's. De bordeauxkleurige rijtuigen zouden ook erg "vloeken" met loc 123 die afkomstig is uit Tp. 3.
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer