Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 47

Gestart door ronny-vdv, 14 maart 2006, 14:31:35 PM

janjozef

Kan er is iemand dat reclame filmke op het net zetten, Ik kijk heel weinig Tv en heb het nog niet gezien

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door argilla
volg je Gerrit. Goed idee. een super klein ( bv 30x30 cm) dioramaake van maken . Laat iets weten he Gerrit als het doorgaat [:p][:p][;)]



>>> Wel dat ben ik eigenlijk zelf ook van plan,een dioramaatje maken met daarop wat zelfgebouwd smalspoormaterieel op 1/35.Dat rollend materieel heb ik toch al staan en een diorama bouwen is ook niet zoveel werk,zeker als de concurentie met dingen als "het zwarte land" en "de stoatie van Brugge-West" NIET moet aangegaan worden.
Gewoon voor de fun en zoals Guy het in het editoriaal al schreef ,voor de eer.
Wie doet er mee?

Gerrit

dgrr57

citaat:
Geplaatst door janjozef

Kan er is iemand dat reclame filmke op het net zetten, Ik kijk heel weinig Tv en heb het nog niet gezien



voil?, voil? :
http://users.skynet.be/fastoche/pat/KIA%20ligne%20128.mpg


argilla

mooie hehe......die 59 -er.[:D][:p]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

citaat:
Geplaatst door argilla
volg je Gerrit. Goed idee. een super klein ( bv 30x30 cm) dioramaake van maken . Laat iets weten he Gerrit als het doorgaat [:p][:p][;)]



>>> Wel dat ben ik eigenlijk zelf ook van plan,een dioramaatje maken met daarop wat zelfgebouwd smalspoormaterieel op 1/35.Dat rollend materieel heb ik toch al staan en een diorama bouwen is ook niet zoveel werk,zeker als de concurentie met dingen als "het zwarte land" en "de stoatie van Brugge-West" NIET moet aangegaan worden.
Gewoon voor de fun en zoals Guy het in het editoriaal al schreef ,voor de eer.
Wie doet er mee?

Gerrit




zoals Gerrit ik doe mee.[:p]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janjozef

dgrr57 bedankt voor het filmpje, blijft een schoon machien

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem


janjozef

Toch goed dat we veel kunnen schrijven over de 5941

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Das altijd mijn favoriete locomotief geweest maar als ge eens rondkijkt op het net vind ge veel foto's waarvan ik tranen in de ogen krijg. [:(!]Dat ze die locs zo laten verkrotten. [:0] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

locomotion

Het gaat hier toch over nr 47 of zijn we al aan nr 59 ?
Vandaag toegekregen (ligt aan mij) en snel doorgebladerd.
Wat ik goed vind
1) Kiss met zijn ABC
2) Bewaren van uw modellen
3) Reeks 72 met nen goeie rijtest
4) goerderenwagens type ... vervolg
Locomotion


Havoc

Vandaag pas te pakken gekregen.

Die verbouwing van Le Belge is bijna moeilijker dan gewoon een zelf maken vanaf 0! Met slecht 1 (of misschien 2) afleveringen meer.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Tom

Bij het nieuws staat er iets over de I2 rijtuigen van LS Models met als titel I4 rijtuigen.
Moet dat niet I2 rijtuigen zijn?
Tom

jean-luc

Johan,

Inderdaad, het is niet gemakkelijk maar oefening baart kunst. Een viertal jaar geleden startte ik de bouw van een Le Belge vanaf nul. Zo kon ik ook exact op schaal 1/87 werken. Het enige probleem is dat de aandrijfassen onvindbaar zijn. M?rklin heeft die maar wil ze niet apart verkopen, het werelwijde net gaf ook geen oplossing. Even speelde ik met de idee om de wielen te laten maken, de contacten met een fabriekje werden gelegd, maar de typische spaken bleken een probleem. Vooral omdat er maar twee wieltjes dienden gemaakt te worden. Zo vond ik in Der Adler een mooi alternatief om het locje Le Belge te bouwen.
Naast de bouw bevat het artikel ook een paar praktische tips en technieken die de lezers vast bij de bouw van andere zaken kunnen helpen. Daarom doen we het trouwens.

Groeten, Jean-Luc

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door janjozef

Kan er is iemand dat reclame filmke op het net zetten, Ik kijk heel weinig Tv en heb het nog niet gezien



voil?, voil? :
http://users.skynet.be/fastoche/pat/KIA%20ligne%20128.mpg


Ik weet dat dit niet hier thuis hoort maar heb een vraagje voor dgrr57,

Kun je voor mij het filmpje van Mora is opzoeken met dat mannenkoor?
Ik lach mij altijd kapot als ik het zie [:D]

Havoc

Omdat Jean-Luc wat problemen heeft met het plaatsen van fotos doe ik deze hier voor hem.

Dit is een foto van tot waar Jean-Luc zijn zelfbouw "Le Belge" gekomen was anno 2002:



Tot dit stadium was die gekomen toen er overgeschakeld werd naar het ombouwen van een Adler. Zie ook de post van Jean-Luc hierboven.
Met vakantie voor onbepaalde duur.