Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

BESTE WENSEN

Gestart door Rangeerduivel, 01 januari 2014, 00:18:37 AM

Stieven76

Van hieruit ook de allerbeste wensen! Een gelukkig 2014! En natuurlijk nog veel (model)spoor plezier  ;D ;D

SuSke

Aan iedereen op dit forum en de familie die dan lijdzaam toekijkt van uit deze kant ook een
GELUKKIG EN HEILZAAM 2014
en dat de mooiste momenten van het voorbije jaar de minste mogen zijn in het nieuwe jaar.
Iedereen veel succes met de geplande en gestarte projecten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Valentijn


Voor iedereen een gelukkig en gezond 2014 toegewenst. 
En natuurlijk veel modelspoor plezier.  ;)

Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Paulogic

Allemaal een zalige pasen toegewenst !

P&W
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

Namens mijn familie en mezelf wens ik jullie allen een gelukkig en gezond 2014 met de hoop dat jullie gespaard mogen blijven van alle ongelukjes, ziekten en ongemakken ! Verder een plezante voortzetting van deze hobby met hopelijk veel verrassingen in petto (of vooruitzicht)

Groeten Peter ;)

trainspottingjr

Ook van mij allen een gelukkig nieuwjaar en laat ons hopen dat 2014 nog vele treintjes mogen leveren en vooral een goede gezondheid!!!!!!!

Groetjes

Jelle
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

just4fun

Ik wens dat tweeduizend-VEER-tien een jaar is met alle VEER-kracht om uw stille dromen en wensen te doen uitkomen.
Paul