Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

piko 2014

Gestart door wisselstromer, 30 december 2013, 15:02:59 PM

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

Hmm , de 2802 staat er ook bij zie ik , en de 2901 is niet meer leverbaar.

Anarchy

Hebben die Piko traxx'en ook extra onderdeeltjes om de voorzijde van de loc aan te kleden? Bestaan er mooiere panto's voor? (LSM, ACME?)

TBCédric

Spijtig, geen desiro  :(
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ERVIN

@Anarchy , nee dat hebben ze jammer genoeg niet .

OlivierV

Maar voor een €100 kunt ge met zo'n piko loc niet sukkelen denk ik. Zeker niet als ge gaarne met uw gerief bolt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Geen zakje met extra stukjes bijgevoegd,en de nemschacht is ook niet te verbergen,maar voor die prijs...
en ze zijn tamelijk goed afgewerkt.
En qua rijgedrag/rijgeluid (voor de niet sound versie) horen ze nu bij de besten!

;)


eve

Citaat van: OlivierV op 30 december 2013, 16:17:21 PM
Maar voor een €100 kunt ge met zo'n piko loc niet sukkelen denk ik. Zeker niet als ge gaarne met uw gerief bolt.

Na 4 ombouwen (en er staan er nog te wachten denk ik) kan ik dat alleen maar beamen. De Piko's 28xx en 29xx zijn ZEER GOEDE loks voor de gevraagde prijs. Kwalitatief staan ze zelfs ver boven andere merken die een stuk duurder zijn. En met wat handigheid en vindingrijkheid kan je de frontzijde pimpen naar believen.

Erik

Anarchy

Voor mij persoonlijk is de afwerking zéér belangrijk. Aan het front zal wel een mouw te passen zijn. Enkel de pantografen storen mij wat als ik wat foto's bekijk. Iemand enig idee of deze los te koop zijn bij LSM of ACME?

eve

Niet bekend ? CARMINA (de Rolls Royce onder de panto's).

VRAGEN bij LS of ACME is ook een mogelijkheid.

Erik

ceuleer

Op LSM of ACME zou ik niet rekenen, ik heb al 2 jaar een zakje met onderdelen van de reeks 28 in bestelling....  >:(
Verkopen doen ze allemaal graag, maar als er een stukje verloren gaat, dan trekt de service op niks.

grz,
Gunter

Michael

Citaat van: eve op 30 december 2013, 16:59:45 PM
Niet bekend ? CARMINA (de Rolls Royce onder de panto's).

VRAGEN bij LS of ACME is ook een mogelijkheid.

Erik

Erik, kan je wat meer over Carmina vertellen, google levert niet zoveel op, allemaal info van ruim 6 tot 8 jaar geleden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

eve

Google eens op JPPennati...

Erik

Michael

Mooie site Erik, bedankt, en dan uitzoeken welk type panto je nodig hebt, ze hebben trouwens nog meer leuke dingen op die site.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

janieburton

Citaat van: ERVIN op 30 december 2013, 15:15:42 PM
Hmm , de 2802 staat er ook bij zie ik , en de 2901 is niet meer leverbaar.

Mischien kan je een"kast" van de 2901 alleen bestellen via de dienst voor reserveonderdelen.