Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Waar is Tony?

Gestart door Havoc, 11 maart 2006, 23:56:17 PM

Havoc

Joehoe!!! Tony!!! Waar zijt gij???

Zeg mensen, ik begin die erg te missen. Weet er iemand waar die uithangt? Zo ineens helemaal niets meer gedurende een hele maand. Die gaat serieuse afkickverschijnselen hebben.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Eergisteren heeft hij op het TMM-forum nog iets gepost, maar dat was daar ook al tijden geleden.
Ik wou zelf ook al een dergelijke topic starten, Johan!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Geloof het of niet, ik loop ook al enkele dagen te denken om zo'n "zoekertje" te plaatsen.
Hopelijk is er niets aan de hand.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Ik heb hem toch maar even gebeld. Alles is prima met hem, maar hij heeft het "druk,druk,druk" (zijn eigen woorden) in Blankenberge en omstreken ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Houd Tony soms MTE open?
Dan zal hij het wel druk hebben want ze zouden Brussel West tegen Pasen af willen hebben.
Tom

n/a

citaat:
Geplaatst door Tom

Houd Tony soms MTE open?Dan zal hij het wel druk hebben want ze zouden Brussel West tegen Pasen af willen hebben.



Hallo,
Komt misschien dom over , maar graag wat nadere uitleg.

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Locorail

citaat:
Geplaatst door Tom

Houd Tony soms MTE openDan zal hij het wel druk hebben want ze zouden Brussel West tegen Pasen af willen hebben.



Hallo,
Komt misschien dom over , maar graag wat nadere uitleg.



MTE = ModelTrein Expo in Blankenberge

Kedeng Kedeng

Waar staat hier ergens dat Tony bij MTE werkt[?]

Nonkelronnie

ik leg uit wat MTE is, of Tony daar wel of niet werkt weet ik niet, en daar hou ik me dus ook nie mee bezig

Gerolf

Tony helpt al langer ene Jean bij MTE, inderdaad, en was aan de telefoon vol van wat hij allemaal zit te knutselen.
Hij zal een en ander hier nog wel eens komen vertellen.
Ik denk wel dat het duidelijk is dat we zijn enthousiaste bijdragen missen (ik in ieder geval wel).
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Ach als den Tony gelukkig is in Blankenbergen is het ook goed

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

Ik ben blij dat alles goed gaat met hem [:D].
Maar, hij laat ons hier wel verweesd achter [:(].
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Tom

Houd Tony soms MTE open?
Dan zal hij het wel druk hebben want ze zouden Brussel West tegen Pasen af willen hebben.



Hopelijk krijgen ze al die paaseieren op tijd af,want als wij met z'n allen richting Blankenberge moesten trekken... da's nen hoop volk bijeen !!!

vdr

ik heb hem ontmoet vandaag in blankenberghe was er ni zeer druk ,maar er was wel volk ,heel vriendelijk en behulzaam iemand ,nooit eerder ontmoet,toen ik kenbaar maakte dat ik lid was van de pijl ,gingen de poorten open [:)]En inderdaad er blijk nog veel werk te "moeten "[;)]tegen de zomer
 

vdr

en of hij entousiast was???? Man man ,man