MeMo tv op Canvas

Gestart door dieselfreak, 05 december 2013, 11:14:31 AM

Metpetergaathetbeter

De Papa's en de grootvaders keken en de rest moest ook maar meekijken en zo kom je aan 80000 volgens de statistieken ! ;D

Groeten Peter ;)

Michael

Citaat van: bossie op 14 december 2013, 09:16:21 AM
Ik heb de uitzending op youtube gezet, kan iedereen die het gemist heeft toch kijken.
grt Piet.

Wel Piet bedankt, jij hebt wel een pintje verdiend en mij 50 euro's bespaard. Hoeze 50 euro bespaard????

Ik heb nl. de VRT aangeschreven met verzoek om een kopie van de uitzending te mogen ontvangen, vandaag heb ik een brief ontvangen dat dit allemaal oké is en dat ik een kopie op dvd kan ontvangen maar ik moet de brief ondertekend terug sturen en 50 euro overmaken.
Ik vond het een leuke uitzending maar voor mij niet van voldoende waarde om hiervoor nog eens 50 euro te spenderen.
Piet ik weet niet of ze bij de VRT blij zullen zijn met jou actie, ik in ieder geval wel. Waarvoor dank. ;D ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

jakke

@ bossie
dank voor de actie. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het YT-je naar mij HDD te transporteren . Zo kan ik het later nog eens bekijken en ben ik onafhankelijk van de 30-dagen termijn die mijn provider hanteert om mijn opnames te stockeren en hoef ik geen ingewikkelde kabelaansluitingen uit te voeren om te trachten de beelden op een dvd te krijgen.
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

PietB

Graag gedaan Jan en Michaël, wat de VRT er van denkt kan me hoegenaamd niet boeien.
Zeker niet als ze € 50,00 rekenen voor een kopie, dat is zwendel.  :P

grt Piet.

oebr

Ik denk niet dat de VRT daar problemen mee heeft.

Je mag de prijs van een dvd'tje dat speciaal voor jou gemaakt wordt niet vergelijken met een dvd'tje dat in grote oplagen geperst wordt.
De correspondentie voeren, de rechten op de content controleren (of het wel mag gekopieerd worden), het bestand laten opzoeken en de kopie laten maken - eventueel met onderschriften - kosten wel degelijk iets. Trek van die 50 euro 10 euro BTW en je komt op een nettobedrag van 40 euro, in dit geval voor anderhalf uur werk schat ik zo. Uw garagist vraagt bijna zeker meer om wat olie te verversen. Zwendel zou ik dat dan toch niet noemen.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

bellejt

en met YTD gaat hij hier op de HDD van de Pc.Kan ik hem rustig via een stream op de sat decoder bekijken als ik tijd heb.En hem eventueel op DVD zetten.thx voor de link en de moeite.

janieburton

Citaat van: bellejt op 28 december 2013, 20:30:40 PM
en met YTD gaat hij hier op de HDD van de Pc.Kan ik hem rustig via een stream op de sat decoder bekijken als ik tijd heb.En hem eventueel op DVD zetten.thx voor de link en de moeite.

Wat is een YTD?

Kan je me eens uitleggen hoe men van een decoder kan opnemen op een DVD?(om dat ik dat niet weet heb ik nog geen digitale TV genomen)
 

Michael

YTD= You tube downloader (gratis)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bellejt

vermits hij op mijn HDD van de PC staat kan ik hem makkelijk op DVD zetten.Als hij ook op mijn HDD staat kan ik hem via mijn sateliet decoder op TV afspelen.Simpel.

janieburton

Citaat van: Michael op 28 december 2013, 21:21:07 PM
YTD= You tube downloader (gratis)

Heb een tijdje een downloader van real player gehad is dat dezelfde?

Citaat van: bellejt op 28 december 2013, 21:22:51 PM
vermits hij op mijn HDD van de PC staat kan ik hem makkelijk op DVD zetten.Als hij ook op mijn HDD staat kan ik hem via mijn sateliet decoder op TV afspelen.Simpel.

Ik dacht op de HDD van een decoder(telenet, Belgacom, etc...).

Graag zou ik weten hoe je van daar een tv uitzending kan opnemen op dvd?
 

bellejt

met een dreambox 8000 bestaat die mogelijkheid.Kost je wel 1000 euro aankoop.Makkelijker is gewoon de uitzending via YTD op de HDD van je PC te zetten en dan op een DVD te branden.Of zoals ik doe : FTP naar de sat decoder HDD en dan afspelen zoals je dat doet met een movie.
PS : denk niet dat je de uitzendingen op je decoder telenet naar PC kan copieren.Bij bgc werkt dat niet.Met een sat decoder werkt dat wel via FTP en een Lan of Wifi verbinding.Die decoders draaien nl onder linux en zijn niet afgeschermd.Als je dus via TV vlaanderen zou kijken (of canal Digitaal) met je eigen sat decoder kan het ook.

MARKLINRIJDER

Citaat van: janieburton op 29 december 2013, 14:32:07 PM
Citaat van: Michael op 28 december 2013, 21:21:07 PM
YTD= You tube downloader (gratis)

Heb een tijdje een downloader van real player gehad is dat dezelfde?

Citaat van: bellejt op 28 december 2013, 21:22:51 PM
vermits hij op mijn HDD van de PC staat kan ik hem makkelijk op DVD zetten.Als hij ook op mijn HDD staat kan ik hem via mijn sateliet decoder op TV afspelen.Simpel.

Ik dacht op de HDD van een decoder(telenet, Belgacom, etc...).

Graag zou ik weten hoe je van daar een tv uitzending kan opnemen op dvd?

http://klantenservice.telenet.be/content/kan-ik-een-opname-overzetten-naar-een-dvd-recorder

Grtjs,

David

janieburton

Citaat van: MARKLINRIJDER op 29 december 2013, 16:34:54 PM
Citaat van: janieburton op 29 december 2013, 14:32:07 PM
Citaat van: Michael op 28 december 2013, 21:21:07 PM
YTD= You tube downloader (gratis)

Heb een tijdje een downloader van real player gehad is dat dezelfde?

Citaat van: bellejt op 28 december 2013, 21:22:51 PM
vermits hij op mijn HDD van de PC staat kan ik hem makkelijk op DVD zetten.Als hij ook op mijn HDD staat kan ik hem via mijn sateliet decoder op TV afspelen.Simpel.

Ik dacht op de HDD van een decoder(telenet, Belgacom, etc...).

Graag zou ik weten hoe je van daar een tv uitzending kan opnemen op dvd?

http://klantenservice.telenet.be/content/kan-ik-een-opname-overzetten-naar-een-dvd-recorder

Grtjs,

David

Dank voor de link en info.