Budget line 2

Gestart door doomslu, 21 november 2013, 14:07:39 PM

guy holbrecht

Voor mijn part mogen het gerust Brossels zijn, al denk ik dat daar geen 8 varianten van eenzelfde model mogelijk zijn.

Groeten,
Guy

Sicco

Citaat van: Stieven76 op 22 november 2013, 15:56:00 PM
Marklin is 3rail, daar ben ik als 2-railer niets mee. De nieuwe ESU is pokkeduur en de Roco's zijn al wat ouder en vind je moeilijk, of bijna niet.
Geef mij maar een budget line rangeerder ;)

Die van Roco zijn gewoon hele mooie modellen en vind je nog genoeg aangeboden tweedehands of zelfs nieuw. Daarbuiten zou het niet handig zijn om juist in een marktsegment waar nog zoveel ontbreekt nou nét wéér te kiezen voor dat ene type dat er al is en wat bovendien net een type is dat geografisch gezien heel moeilijk inzetbaar is.  ;D

ems

Rangeerloc reeks 73/74/84/85 zou ik zo aanschaffen, maar zie toch liever een model hiervan in LSM-kwaliteit/afwerking.
Motorwagen reeks 43 vind ik ook erg leuk (reeks 44 en 45 mogen wat mij betreft ook; Olaerts is naar mijn mening geen goede prijs/kwaliteit verhouding)
Als ik de Budgetline reeks 62 zie, dan denk ik dat een reeks 59 in dezelfde kwaliteit erg populair kan worden (veel (nummer)varianten, waar Matrix maar niet mee wil komen en als ze het doen foutief...)
Wat dacht Van Biervliet van de reeks 76 / NS 2200?
Voor België niet zoveel varianten (zo'n 6 varianten) maar de NL-markt kan de rest van de varianten invullen ;-)

Groeten, Edwin
Groet, Edwin

krispy

Moet het hier echt een lok zijn , waarom niet de langverwachte M4 rijtuigen waar iedereen van spreekt maar niemand maakt .

dan is er een budget lok en budget rijtuig , en daarin zijn ook wel een paar schilderingen als ik me niet vergis  ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Metpetergaathetbeter

M4'en waren die niet door LS ooit eens beleeft voor 22 ste eeuw ?

Groeten Peter ;)

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 november 2013, 22:17:10 PM
M4'en waren die niet door LS ooit eens beleeft voor 22 ste eeuw ?

Groeten Peter ;)
De reden voor een ander om er ook uit te brengen in de 21ste eeuw. Tegen dat die van LS er zijn is de hele schare modelspoorders al 2 of 3 keer vernieuwd  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

erik de noorman

Het liefst een rangeerlok 72 in tp III. Een brossel in tp III mag ook.

Erik.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 november 2013, 22:17:10 PM
M4'en waren die niet door LS ooit eens beleeft voor 22 ste eeuw ?


natuurlijk moest dat lange late werken zien de ogen ook niet alles  ;)
Groeten Peter ;)

LocoRob

Voor mij mag er werk gemaakt worden van :
 
  - varkensneus MS75 - de Lima's zijn serieus gedateerd en niet volledig juist
  - rubberneus MS96 - de LS-en komen toch maar pas binnen 20 jaar (als ze al komen)   ;)
Greetz,
Robby

janieburton

Citaat van: LocoRob op 23 november 2013, 12:47:15 PM
  - rubberneus MS96 - de LS-en komen toch maar pas binnen 20 jaar (als ze al komen)   ;)

Veel beloven doet een ... in vreugde leven  :)
 

ronny-vdv

Voor mij mag het de reeks 59 zijn.
Redenen :
- Roco had foutieve schaal
- Marklin had bij tijdperk IV foutieve schildering + slechte motor.

Van deze lok kunnen er verschillende schilderingen van verschillende tijdperken gemaakt worden, wat ook een grote rol speelt bij de productie ervan.
Daardoor kan de prijs gedrukt worden zodat het een budgetmodel wordt met behoud van kwaliteit.

Op de reeks 51 wachten we nog  ;)
Mvg,

ronny-vdv

Ludwig

Citaat van: erik de noorman op 23 november 2013, 11:55:29 AM
Het liefst een rangeerlok 72 in tp III. Een brossel in tp III mag ook.

Erik.


Voor mij van het zelfde. :)
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

eric

1ste keuze: reeks 72
2de keuze: reeks 40
3de keuze: reeks 59

modelbaanHO

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de rangeerlocs. Welke maakt me niet zoveel uit, als het maar geen 80 is.
Wanneer het een reeds door een andere fabrikant uitgebracht model zou worden dan ben ik niet geïnteresseerd. Zo ook met de 62. Ik vind het een zeer mooi model voor een aantrekkelijke prijs, maar heb er al enkele van Roco, en dat volstaat.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Rangeerloc's, rangeerloc's en nog eens rangeerloc's. Dan kunnen we er iets mee doen op onze kleine baantjes  ;)
En zoals Luc (ModelbaanHO) ook al zei, liefst niet iets dat al door anderen uitgebracht is.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.