Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Budget line 2

Gestart door doomslu, 21 november 2013, 14:07:39 PM

Sicco

Kijk, nu hebben jullie me in de war gemaakt  ;D 8)

theedooz

Citaat van: OlivierV op 29 januari 2015, 10:20:46 AM
5523 zal het hem niet worden, want dat was het speciale model van MSM 2 jaar geleden (gele kleurstelling met blauwe band, want de loc is geschikt voor elektrische treinverwarming of hoe moet ik het gaan zeggen).

Ik wil ook geen geel-groene 5523, maar een blauwe:



De MSM versie was exclusief, niet het locnummer.
 

OlivierV

Tedo, dat snap ik wel, maar het is een beetje dom om het zelfde lucnummer uit te brengen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sicco


OlivierV

Citaat van: Sicco op 30 januari 2015, 16:52:00 PM
Waarom?

Sicco, ik denk dat dat een beetje een persoonlijke mening is, maar als VBV enkele TPIV blauwe 55ers kan uitbrengen en men bracht de 5523 al eens eerder uit in een ander jasje, dat deze andere variant niet zo vlot zal verkopen.

Allez, stel nu dat ik 2j geleden die 5523 had besteld via msm (wat ik jammer genoeg niet heb gedaan) en men komt nu met een volledig blauwe 5523 af, dan zou ik die niet kopen omdat ik dat locnummer reeds bezit en 2 dezelfde locs bezitten is een beetje onnozel vind ik zelf.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Willen we anders zoals op de vorige pagina werd voorgesteld gewoon terug naar het eigenlijke onderwerp terugkeren, namelijk Budget-Line 2?
Eerlijk gezegd weet ik niet meer welke loc dat was, maar ja, wat wil je...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: Jurgen op 30 januari 2015, 17:24:45 PM
Willen we anders zoals op de vorige pagina werd voorgesteld gewoon terug naar het eigenlijke onderwerp terugkeren, namelijk Budget-Line 2?
Eerlijk gezegd weet ik niet meer welke loc dat was, maar ja, wat wil je...

Budget-line ;HLD62,52 en dit jaar nog 59

;)

OlivierV

Rudy,

Budgetline 1 = HLD62 en varianten.
Budgetline 2 = HLD52,53,54 en varianten
Budgetline 3 = HLD59

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

En over die 59 heb ik nog maar bijzonder weinig gehoord de voorbije dagen, maar misschien is het nog gewoon te vroeg daarvoor. Ik ben benieuwd welke andere 201/59'ers we nog kunnen verwachten naast de museumloc, spannend!
MC

Sicco

Ja het is nog te vroeg. Gewoonlijk steekt VBV erg veel tijd in de voorbereiding zodat het echt goed is als de eerste komt. Dan zitten ze in dit geval ook nog met een deadline van specifiek dit model. Als er tijd zal zijn om dit jaar nog een tweede, afwijkende versie goed op te leveren (een tweede dezelfde versie kan waarschijnlijk sneller maar is weinig zinvol), dan mogen we blij zijn denk ik.

Ik ben overigens blij dat deze fabrikant 'conservatief' plant voor dit jaar wat dat betreft

dieselfreak

Geen probleem, ik ben een geduldig mens, haast en spoed is zelden goed en dat geldt zeker voor modeltreinen. Maar ik ben er zeker van dat VBV er iets moois van gaat maken.
MC

doomslu

De MSM loc komt eerste, hopelijk tegen eind 2015.
Een andere versie volgt kort daarna. Welke? Ik weet het echt nog niet...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

prulleman

heb een abo voor twee jaar genomen ipv losse nummers te kopen. hoofdreden; de msmloks. dan moet ik niet meer sjoemelen met iemand die een abo heeft 8)

ems

Budget line 2; dat zijn toch de AFB/Nohab-loc's?
Groet, Edwin

Tom

Kan iemand mij vertellen wanneer de locs van de reeksen 52-53-54 hun dubbele koplampen gekregen hebben?
Tom