Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Budget line 2

Gestart door doomslu, 21 november 2013, 14:07:39 PM

Huugooke

En met zo'n wieleke met vleugelkes op zijne neus?

OlivierV

Citaat van: Huugooke op 26 januari 2015, 13:49:26 PM
En met zo'n wieleke met vleugelkes op zijne neus?
Dat hoeft toch niet? Uiteindelijk zijn er zelfs minder dan een handvol locs die het gevleugeld wiel op de neus hadden. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Citaat van: OlivierV op 26 januari 2015, 13:51:35 PM
Citaat van: Huugooke op 26 januari 2015, 13:49:26 PM
En met zo'n wieleke met vleugelkes op zijne neus?
Dat hoeft toch niet? Uiteindelijk zijn er zelfs minder dan een handvol locs die het gevleugeld wiel op de neus hadden. ;)
Jamaar, die heb ik nog niet!

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SirGresley

Hoe vind je nu iets op die site van Van Biervliet??

In het weekend zocht ik naar een 60 (als 210) dus oude kleurstelling, tijdperk III, maar als ge de link neemt, gebeurd er niks!!

Er zijn in België maar een paar die hun website updaten!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

loebaske

Volledig met je eens, is verloren gezocht op site, wou nog een 55 aanschaffen...maar niets te vinden van de kleuren/uitgave/nummering, ben verplicht naar een andere leverancier zijn site te gaan of eens als het past eens naar de winkel van VB te gaan  :( :(

Sicco

Citaat van: OlivierV op 26 januari 2015, 13:51:35 PM
Citaat van: Huugooke op 26 januari 2015, 13:49:26 PM
En met zo'n wieleke met vleugelkes op zijne neus?
Dat hoeft toch niet? Uiteindelijk zijn er zelfs minder dan een handvol locs die het gevleugeld wiel op de neus hadden. ;)

Uit mijn hoofd met viercijferig nummer alleen de 5205 en 5403

Sicco

Citaat van: loebaske op 27 januari 2015, 10:44:06 AM
Volledig met je eens, is verloren gezocht op site, wou nog een 55 aanschaffen...maar niets te vinden van de kleuren/uitgave/nummering, ben verplicht naar een andere leverancier zijn site te gaan of eens als het past eens naar de winkel van VB te gaan  :( :(
Wordt nogthans met 3 clicks (B-models > modellen > locomotieven) gevonden: http://www.euro-tank-car.eu/b-models/index.htm
Ben het verder wel mee eens dat de modellen het waard zijn om wat beter te presenteren, maar het is ongetwijfeld een kwestie van tijd/prioriteit

loebaske

Dank u Sicco, zover had ik nog niet doorgeklikt...

Sicco

Over een paar dagen zullen overigens weer nieuwe nummers worden aangekondigd

Rangeerduivel

#175
Citaat van: loebaske op 27 januari 2015, 10:44:06 AM
Volledig met je eens, is verloren gezocht op site, wou nog een 55 aanschaffen...maar niets te vinden van de kleuren/uitgave/nummering, ben verplicht naar een andere leverancier zijn site te gaan of eens als het past eens naar de winkel van VB te gaan  :( :(

Ik vrees dat de 55 voorlopig moeilijk zal liggen wegens niet in stock...,
Je kan ook eens proberen via de DIGITALSHOP van VBV te gaan en daar de vraag te stellen aan de brave man(noemt toevallig ook Rudy en doet de digitalshop op zelfstandige basis)
Hij zal je verder helpen zoveel hij kan.
De digitalshop is een tijdje geleden gehackt en volledig vernieuwd,en staat dus nog niet 100% op punt.
Contact is wel mogelijk.

http://www.shopinshop.be/

;)

mark7758

Ik weet nog een winkel die er 2 heeft liggen. (Tenminste laatste week)
voor details. PM maar.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ACFI

Citaat van: Sicco op 27 januari 2015, 11:18:31 AM
Over een paar dagen zullen overigens weer nieuwe nummers worden aangekondigd

Hopelijk is er dan ook een HLD 205 op het menu. Mijn Marklin 205 heeft dringend een revisie nodig. :-)

Steven

Sicco


theedooz