Budget line 2

Gestart door doomslu, 21 november 2013, 14:07:39 PM

Koen

Citaat van: Koen op 17 januari 2014, 10:55:04 AM
Geduld is een schone deugd  ;D

Mvg
Koen

Oei, heb ik iets verkeerd gezegd ??? Dit was niet negatief bedoeld  :o.
Ik ben ook wel nieuwsgierig, hoor.
Het gevaar van een geschreven woord  ::).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Anarchy

Allez ik zal ook maar eens een gokje wagen daar ik het bij het eerste model ook bij het rechte eind had :D Ik gok op de reeks 59 ;)

stevend

Als ik de rooster bekijk is dit volgens mij althans een reeks 20 .
En daar is nog altijd een vraag naar ( in modelspoorland ) . En veel varianten hebben
op het net rond gebold .
Maar het blijft giswerk.

mvg Steven

stevend

Het is maar een hersenspinsel, maar een digitaal  BELGISCHE startset met een
reeks 62 of type 212 ;D, lijkt me ook interessant met een verlaagde prijskaartje. 

OlivierV

Citaat van: stevend op 18 januari 2014, 23:12:59 PM
Als ik de rooster bekijk is dit volgens mij althans een reeks 20 .
En daar is nog altijd een vraag naar ( in modelspoorland ) . En veel varianten hebben
op het net rond gebold .
Maar het blijft giswerk.

mvg Steven
Een 20 lijkt mij niet verstandig om te doen daar Roco er al een mooi model van heeft in vele verschillende uitvoeringen, afgelopen jaar zijn er zelfs nog 2 met slabbetje uitgebracht dus ...

Een correcte 59 mag van mij ook wel, de kast van de Roco's is veel te groot en de MaTrix zijn te luidruchtig qua motor.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sicco

#156
OK, Budget Line 2 wordt dus de Bolle Neus

Nu lees ik in de openingspost van dit topic dat de vraag van VBV 'aan ons' was 'voor een volgend' budgetline model, dus niet specifiek Budget Line 2, gezien de kapjes die er te Neurenberg al liggen denk ik dat het project AFB toen al onderweg was. De vraag om ideeën zal dus voor Budget Line 3 zijn  ;D

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

mooi... Hopelijk eens een correcte bolle neus  :)
Greetz

Thommy

OlivierV

Ik heb nu eens even in het inkijkexemplaar gekeken.

Nu zie ik daar dei 5204 van Van Biervliet staan. Wat ik mij echter afvraag, langs de voorkant zit daar een mooie gesloten schort en langs de achterkant niks, om er een koppeling in te kunnen steken.
Maar zou het niet wijzer geweest zijn van Van Biervliet wanneer ze zo'n schorten zoals roco gebruikt hadden voor de kant met koppeling. Want niet iedereen rijdt met 1 zijde volledig afgewerkt, er zijn mensen die met koppelingen langs beide kanten van de loc rijden en dan is zo'n schortloze kant wel iets dat serieus afbreuk doet aan de kwaliteit van het model ...

Mijn 2 eurocenten.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sicco

#160
Het gaat hier om een handmonster wellicht of de schortplaten zijn aan de kant van de koppeling niet gemonteerd?

edit: even rondgeneusd en inderdaad er zitten gewoon schortplaten bij met een uitsparing voor de koppeling

Rangeerduivel

Oordeel niet alvorens hem in werkelijkheid gezien te hebben,
Er zal wel zoiets bij horen zoals bij de Roco(halfopen schort)
Ze zijn wijs genoeg bij VBV om  hun modellen degelijk en compleet af te werken...

;)

OlivierV

Wel het was een hersenspinsel he. Op de foto's in het inkijkexemplaar van msm was hij enkel zo te zien met schort vooraan en achteraan geen halfopen exemplaar zoals bij Roco.

Goed dat ze dit gedaan hebben, ze leken mij hier inderdaad verstandig genoeg voor.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loco

Het model wordt inderdaad geleverd met twee verschillende schorten. Je kunt ze gemakkelijk verwisselen omdat ze met pinnetjes vastzitten in de kast. Vorige week heb ik het model gezien in de club Aalst Modelspoor en daar zaten twee verschillende schorten op. Eén met een opening en met een beugelkoppeling en één gesloten versie. In de doos zaten de twee andere schorten. Ik weet niet hoe het model geleverd wordt. Ik denk zonder de gemonteerde schorten.

Tom

Het model wordt geleverd zonder schorten zodat je die zelf naar eigen wens kunt monteren.
Tom