Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Spelling

Gestart door janieburton, 19 november 2013, 18:37:49 PM

janieburton

Is er nu een spellingscorrector op dit forum?  :o

Of is er iets op mijn pc bijgekomen die de tekst die ik in dit forum type corrigeert?  :o 
 

eve

Citaat van: janieburton op 19 november 2013, 18:37:49 PM
Is er nu een spellingscorrector op dit forum?  :


Absoluut.

Ziehier uw oorspronkelijke tekst : " Ov izzerier iet opmenne peese baaigekomme die de text dienk in dees foorum tip korrigeerdtdtd."

:D

Erik

doomslu

Ik heb niets veranderd aan de forumsoftware.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Normaal zit er heden ten dage in de meeste degelijke browsers een spellingchecker ingebouwd, zodat wanneer we iets typen op het internet en het is fout, dan komt er net zoals in een tekstverwerkingsprogramma een rood lijntje onder te staan. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sattrickske

IE, Firefox, Chrome, Safari, ... hebben tegenwoordig allen zo'n ingebouwde (vervelende) spellingscontrole.  Gelukkig kan je dat uitschakelen als het je stoort...

Cord

Op sommige forums die draait op de software waar dit forum ook op draait, zit de optie om ongepaste woorden te vertalen naar nette woorden. Zo kan het best zijn als je een ongepast woord intikt, dat automatisch kunt laten vervangen. Forum-beheerders kunnen deze woordenlijst aanpassen, aanvullen of ook gewoon uitschakelen.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Gerolf

Spellingscorrectie hangt samen met je browser, zoals daarnet gezegd. Het heeft niets met de forumsoftware te maken.

Het lijstje met ongepaste-ongewenste woorden op ons forum is erg kort.
Maar met deze opmerking wil ik niemand op foute ideeën brengen  :-X
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janieburton

Op mijn PC staat IE 8 en daar is dat niet het geval van die spellingscorrector.

Maar op een laptop die ik af en toe gebruik staat IE 11.