Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Modeltrein budget

Gestart door Jurgen, 07 maart 2006, 18:14:21 PM

janjozef

Niks opschrijven, nooit liegen maar ook niet alles zeggen, vragen ontwijken maar steeds een antwoord geven, maar steeds zorgen dat uw gezin er niet onder lijdt dat is de beste manier om verder te kunnen doen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef

Niks opschrijven, nooit liegen maar ook niet alles zeggen, vragen ontwijken maar steeds een antwoord geven, maar steeds zorgen dat uw gezin er niet onder lijdt dat is de beste manier om verder te kunnen doen.
Behalve dat eerste volg ik die redenering. Hoewel, mijn modelbouw-boekhouding staat ergens in een verborgen bestand [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdbhg

Ik hou nauwkeurig bij wat ik per maand uit geef en dat is steeds 150 euro. Ik tracht dit maandbedrag niet te overschrijden.
Dus op jaarbasis = 1800 euro.

Maar ik ben wel nog maar 1,5 jaar bezig met de hobby en in het begin heb je automatisch de grootste kosten.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door sdbhg

Maar ik ben wel nog maar 1,5 jaar bezig met de hobby en in het begin heb je automatisch de grootste kosten.
Ik wil je niet ontgoochelen, maar dat dacht ik ook ... [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

De grootste misschien wel,maar de meeste niet.[}:)]

Hoeveel is er op van 2006[:p]

wim

janjozef

Wel wim dat is nog eens waar
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

vdr

we zullen wel allemaal ons plan trekken zeker ieder op zijn eigen manier ,zolang er niemand onder lijdt,(alleen wijzelf ,omdat we ni alles kunnen kopen wat we zouden willen) maar is het dan plezanter als ge alles zou kunnen kopen ? Nu begin ik te fillosoferen
 

DelticPower

Hoi Rudy vdr, verlangen houd op bij het bezit. Kijk inplaats van een trein eens naar een mooie vrouw. Het verlangen is dan groot, eenmaal in bezit........... Oei nou begin ik te filisoferen[:D][:D]
Groeten van Jan

Havoc

Zolang ik en die rond mij geen honger en dorst hebben is het in orde zeker...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

vdr

ik heb eens 2x naar een vrouw gekeken ,de eerste is verleden tijd en de 2? is er nog steeds ,en wij denken dat treinen een dure hobby is?
En ten 2? nen trein kunde in de kast zetten en uit halen als ge goesting hebt om er mee te spelen. Enfin ,infeite zijn we aan het afwijken [:p]Want al wa we zeggen kan tegen ons gebruikt worden[:0]
 

Gerolf

citaat:
Geplaatst door vdr

ik heb eens 2x naar een vrouw gekeken ,de eerste is verleden tijd en de 2? is er nog steeds ,en wij denken dat treinen een dure hobby is?
En ten 2? nen trein kunde in de kast zetten en uit halen als ge goesting hebt om er mee te spelen. Enfin ,infeite zijn we aan het afwijken [:p]Want al wa we zeggen kan tegen ons gebruikt worden[:0]

(herhaling) modelspoor is wel ?cht plezant, h? [:D][:D]
Schitterend!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vdr

zijn me een paar collegas onze bestellingen gaan bundelen en ,ik denk da we ons een beetje laten gaan hebben .Besteld is het al en nu sparen ,we hebben enkele maanden den tijd ,mischien een paar grasperkjes (enkele hectaren ) gaan afrijden ,wa gaan behangen en schilderen ???????(in een hotel me 200 kamers)
 

janjozef

Als ge nog hulp nodig hebt ik zal ook wat moeten bijverdienen zou nog iets meer willen uitgeven o.a. nog een paar 59 van roco bij vanbiervliet, nog 2 78ers dat kost ook nog geld.


Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

vdr

als ik nu een buske koop en iedereen ga op halen die iets wil bijverdienen om te kopen wa we graag willen , wa denkt ge? T' zal ne ouwe lijnbus worden zeker me genoeg plaatsen?[:D]
 

Johnnytrein

Ik denk dat ge beter een oude dubbeldekker aanschaft dan kan zekers iedereen mee. [:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about