Class 66

Gestart door loco, 14 december 2004, 18:02:07 PM

Bundesbahnfreak

De 66 van rail4chem komt hier af toe doorgetufd meet NMBS wagens (autotransport)
DLC rijdt id met zijn eigen (Hupac) wagens

Groetjes

Kedeng Kedeng

& die van DLC bestaat dan ook in het zwart, met 6-deurs [;)].
Is van Leasing bedrijf MRCE.


?class66.railfan.nl

B-Modelbouw

Buiten deze van DLC (meest bekende) en rail4chem, heb je ook die van Railion over ons net rijden ... Grijze kleur met GM-logo, gevolgd met een hele sleep rode gesloten goederen wagons van Railion en DB.
Vormt de rechtstreekse link van de Opelfabriek in Antwerpen met Duitsland. In Schaal mooi te voorzien door de wagons van Piko, samen met de lok van Mehano.

Mehano brengt trouwens (zeer spoedig) de container-daagwagons uit, en kun je een mooie DLC-sleep maken ... Neem maar eens een kijkje jij Rocky-Rail.

ERVIN

Hmm, die zwarte zou ik ook nog willen hebben, mooie stoere loc!![:p]

Ralf Wittkamp

Hello.
The black Class 66 have 5 and not 6 doors.

You should tell Paul Vandersteen, that you are interested in these black Class 66 :-).


greetings
Ralf Wittkamp
 

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Railion over ons net rijden ... Grijze kleur met GM-logo, gevolgd met een hele sleep rode gesloten goederen wagons van Railion en DB.
Vormt de rechtstreekse link van de Opelfabriek in Antwerpen met Duitsland. In Schaal mooi te voorzien door de wagons van Piko, samen met de lok van Mehano.

Zo bedoel je:


? Gouda-ho.de

Zo ga ik mijne ook laten rijden maar? niet zo lang [:(],
& die wagens van Piko zijn ook wat aan de dure kant.

B-Modelbouw

Yip ... Dat is hem,

alleen wat korter ... 't gaat niet zo goed met Opel-Antwerpen en de Astra is niet het verhoopte succes.

Bij mij is die wel wat korter en heb een combinatie van Railion en DB-Cargo rijtuigen. Trouwens wie zijn ogen goed de kost geeft op beurzen kan ze voor een prikje vinden.

De DLC in 't zwart ... Die heb ik in Antwerpen nog niet gezien,
zou die voor H0 ook "in 't zwart" verkrijgbaar zijn [:o)]

dimi

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Buiten deze van DLC (meest bekende) en rail4chem, heb je ook die van Railion over ons net rijden.



Ondertussen is ERS en HGK ook al van de partij in Belgi

Frans HOOYBERGHS

Een paar uurtjes "spotten" levert soms dit op;

http://www.modeltreinacademie.be/index_bestanden/Fotogalerij/index_bestanden/page0002.htm









En die zwarte in Antwerpen? Hier dus, precies op de dag van de proefritten in de noord-zuidverbinding ontmoet die zwarte (misschien dreigende?) DLC de proeftrein op Antwerpen Luchtbal;

http://www.modeltreinacademie.be/index_bestanden/Fotogalerij/index_bestanden/page0009.htm



Of hier;

http://www.modeltreinacademie.be/index_bestanden/Fotogalerij-ingezonden-foto's/Frans-Hooyberghs/2007/index_bestanden/page0045.htm

en als je die dan bekijkt met de foto hier hoger klopt het verhaal van de 5 deuren, en niet de 6 deuren.

Als je naar de fotogalerij van de modeltreinacademie gaat kan je de foto's ook uitvergroot terug vinden, en kom je als vanzelf die class 66 nog wel een paar keer tegen met verschillende slepen.

De NMBS zal zijn best moeten doen, wil het het hoofd boven water houden met al die concurentie.

boke

Weet er iemand wanneer de locsounddecoders voor de class 66 terug beschikbaar zijn?

Kedeng Kedeng


? Langs de rails

Dit is niet de blauw-gele loc die een ongelukje heeft gehad,
Maar de zwarte met 5deurs die gehuurd word van MRCE.

De blauw-gele zal deze kleur ook wel krijgen.

boke

citaat:
Geplaatst door boke

Weet er iemand wanneer de locsounddecoders voor de class 66 terug beschikbaar zijn?



En?... Iemand al enig idee?


loco

Boke,
Normaal zou een LokSouddecoder en een goede dealer voldoende moeten zijn om aan de gewense geluidsdecoder te geraken. De verkoper kan dan elk beschikbaar geluid op de decoder zetten. Als hij het geluid van de Class 66 heeft (via de invoerder of via de website van ESU) dan is het met een Locprogrammer kinderspel. Maar hij moet dan wel een locprogrammer hebben. Duur is het voor hem niet en moeilijk ook niet. Er zijn handelaars die dit gratis doen als je een decoder koopt. Er zijn er ook die alleen decoders verkopen. Jammer. Ik kan ook moeilijk geloven dat er geen Sounddecoders meer zouden zijn. Koop wel de laatste versie.

boke

Bedankt, loco, voor de reactie! Daar had ik zelf nog niet aangedacht aan de mogelijkheid die jij voorstelt! [:I] Maar blijkbaar mijn winkelier ook niet of kan hij het niet. [}:)]
En wat de verkrijgbaarheid betreft: ik kan het ook moeilijk geloven dat ze nergens meer in de winkelrekken zouden liggen...

DelticPower

hoi Boke, heb je al contact gezocht met Patrick Danckaert. Die kan je ongetwijfeld verder helpen.  www.loksound.be
Groeten van Jan