Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

facebook raadsel

Gestart door conducteur, 29 oktober 2013, 15:22:38 PM

conducteur

Op een nacht om 3 uur in de ochtend gaat de bel en word je wakker. Onverwacht bezoek, je ouders die komen ontbijten. Je hebt in huis: aardbeiengelei, honing, wijn, brood en kaas. Wat is het eerste dat je opendoet?


;D
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131029_00814680?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

PietB

Het slaapkamer raam!  ;D
En ze de vraagstellen of ze wel helemaal goed bij hun hoofd zijn!
Daarna weer lekker door pitten.  :P

grt Piet.

Stieven76

Ik weet het en het is niet de deur, dat dacht ik eerst ook  ;D

PeterC

Groetjes, Peter


Havoc

Ontbijten om 3 uur in de ochtend?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OMC

Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Huugooke

Het standaard antwoord is "de deur", want de vraag is"... je wordt wakker..." en dan neemt men aan dat je ogen open zijn. Voor die personen die wakker kunnen zijn met gesloten ogen (het omgekeerde lukt meestal beter) en zo naar de deur kunnen lopen, geldt dat ook!

Geert

Blijkbaar geen onschuldig raadseltje?, er zit een virus in verwerkt. Internet staat er vol van de laatste 24u. De Faceboek versie ten minste niet deze op het msm forum.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Havoc

Ik weet het: de grafkelder!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ToThePoint

Een raadsel dient op elkeen van toepassing te zijn. Wat met een blinde ? Die kan zij ogen niet openen om te kijken.
Ik wordt wakker en weet dat het midden in de nacht is. Die kunnen blijven staan waar ze staan en draai me op de andere zij.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ToThePoint op 30 oktober 2013, 10:44:40 AM
Een raadsel dient op elkeen van toepassing te zijn. Wat met een blinde ? Die kan zij ogen niet openen om te kiijken !

Al ? de(echte) blinden die ik reeds ontmoette en ken (en helaas voor U) lopen  allemaal met hun ogen open (hoewel ze er niet door zien)! :)

Trouwens lange tijd stil geweest JP? ???

Groeten Peter ;)

Huugooke

Ondertussen wordt met klem ontkent dat het om een virus gaat!
Eigenlijk heeft het er wel één kenmerk van: het verspreidt zich snel! ;D

AtMoPo

En toen kwam ons ma binnen  ;D
AtMoPo

Jurgen

Volgens de spoiler in het artikel is "de deur" het enige juiste antwoord. Het was meteen ook mijn reactie toen ik het raadsel las.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.