Antwerpen middelpunt van de wereld!

Gestart door Metpetergaathetbeter, 18 oktober 2013, 16:45:19 PM

dani

@Olivier :  jij hebt vandaag goei punten gescoord, maateke...

@Peter en Rudi :  ik ben de onschuld zelve.  Het is dat duiveltje in mijn linker oor dat me er toe aanzet om dergelijke dingen te doen.


"De eerste fase van  schizofrenie is ontkenning !"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

dat duivellke spreekt dat Frans of Luxemburgs ?(of gewoon Nederlands) ;D ;D ;D ;D ;D

Groeten Peter ;)

dani

Enfin... terug on topic.   Dit mopje is geheel in tegenstrijd met het gezegde  "Antwerpen is  't STAD en alles der rond is parking".
Ik heb hier een paar Antwerpse collega's rond lopen en die zijn daar sowieso van overtuigd.   Ikke niet, zeker niet na deze draad hier :-)




PS/ @ Peter: dat duivelke spreekt nog echt Latijn, zoals 2000 jaar geleden.     Tempus Bibendum Est, en lees ook eens mijn onderschrift.    (benieuwd of je dat kan ontcijferen)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#18
eerlijk ik kan het niet lezen, ga ook niet zoeken want wijzer wordt ik er toch niet van !  8)

Groeten Peter ;)

PS laatst was jij toch door een Lux.Duiveltje toch  wat ingefluiserd, ja toch ?  ::) Lucas Doominus heet hij of zoiets(in het latijn)  ?

Rangeerduivel


Peter,

Je hebt toch vertaalmogelijkheden op google...

bvb,vanavond hebben we daar tijd voor!

;D ;)

Sattrickske

Citaat van: dani op 21 oktober 2013, 15:05:01 PM
Tempus Bibendum Est, en lees ook eens mijn onderschrift.    (benieuwd of je dat kan ontcijferen)
Wacht es effe, als ik da allemaal samenvoeg... drinken... pispot (en dan nog nen grote)... no way  ;D

PS. Da's wel serieus kerk latijn zenne.  De correcte uitdrukking is: Nunc est bibendum.  Maar 't is je vergeven...

dani

Ik weet het Patje...   het is geen kerklatijn, het is  "Ajonista" latijn, een overblijfsel van mijn studententijd toen we massaal deelnamen aan cantussen her en der !     "Io vivat, Io viat, nostrorum Sanitas....   Hoc est amoris poculum, doloris est antidotum."
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: dani op 21 oktober 2013, 15:05:01 PM
Ik heb hier een paar Antwerpse collega's rond lopen en die zijn daar sowieso van overtuigd.   Ikke niet, zeker niet na deze draad hier :-)


Heb ook een Antwaaaaarpse collega, maar ik slaag er toch telkens in om hem op de kast te jagen.

Elke keer als hij een wit hemd draagt heeft hij prijs, dan vraag ik elke keer of dat men in Antwerpen geen Dash in de winkels kan kopen
 

OlivierV

Citaat van: dani op 21 oktober 2013, 10:28:14 AM
@Olivier :  jij hebt vandaag goei punten gescoord, maateke...

@Peter en Rudi :  ik ben de onschuld zelve.  Het is dat duiveltje in mijn linker oor dat me er toe aanzet om dergelijke dingen te doen.


"De eerste fase van  schizofrenie is ontkenning !"
Vertel Dani, ik ben razend benieuwd.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

nou, simpel....
Citaat van: OlivierV op 20 oktober 2013, 01:30:17 AM
Maar goed Dani is geen crimineel, in tegenstelling, een best aangenaam man zelfs.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.