Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

voor de revettentellers

Gestart door Huugooke, 15 september 2013, 17:48:20 PM

WAJ Janse

Nou  Pol, ik heb al meerdere keren bestellingen gedaan in UK en USA, maar tot nu toe nog nooit invoerrechten
betaald. Nou moet ik zeggen, dat ik de bestelling gewoon thuis laat bezorgen, en er verder geen ruchtbaarheid
aan geef bij douane en dergelijke vervelende instellingen.
En ze hebben mij tot nu toe nog niet gevonden gelukkig. dat wil ik zo houden eigenlijk  :o

Wim
 

Pol

Dit was een aankoop via een handelaar en die moest blijkbaar duidelijk de prijs van de inhoud vermelden op de voorkant van het pakketje. Als je boven een bepaald bedrag gaat, moet je betalen en dat heb ik dus moeten doen! Ik blijf het afzetterij vinden ...  >:(
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

marc goovaerts

Toen ik een e-bay aankoop uit de states liet overkomen, gebruikte ik een tip die ik ergens gelezen had: op de buitenzijde in koeien van letters laten vermelden 'Hobby Material'. Ik weet niet of het daarom tolvrij gebleven is, maar naar het schijnt is deze categorie vrij van invoerrechten.

Het ging natuurlijk niet om een grote colli: vier gebouwde N-huisjes.

WAJ Janse

Nou Marc,
ik denk dat deze vermelding wel helpt. Ook iets in de geest van Showmateriaal helpt wel.

Pol, ik sta volledig achter jouw mening m.b.t. afzetterij.
Gisteren had ik in de zaak iemand die namens zijn werkgever de wandstellingen kwam bijvullen met
artikelen; hij vertelde dat hij naar de Belastingdienst een brief had geschreven met de mededeling dat
hij met deze dienst geen zaken meer wilde doen. Het schijnt te helpen ???
Wel krijgt hij nu regelmatig bezoek van ene meneer D.E. Urwaarder. ;) :D

Wim
 

Pol

Citaat van: WAJ Janse op 01 november 2013, 18:41:10 PM
Nou Marc,
ik denk dat deze vermelding wel helpt. Ook iets in de geest van Showmateriaal helpt wel.

Pol, ik sta volledig achter jouw mening m.b.t. afzetterij.
Gisteren had ik in de zaak iemand die namens zijn werkgever de wandstellingen kwam bijvullen met
artikelen; hij vertelde dat hij naar de Belastingdienst een brief had geschreven met de mededeling dat
hij met deze dienst geen zaken meer wilde doen. Het schijnt te helpen ???
Wel krijgt hij nu regelmatig bezoek van ene meneer D.E. Urwaarder. ;) :D

Wim
;D ;D ;D ;D
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...