Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

NEEB in diepe rouw ...

Gestart door Steam.N, 06 september 2013, 00:13:59 AM

argilla

gecondoleerd met het verlies , sterkte  Jean !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Koen

Dag Jean,

Onze welgemeende deelneming bij het overleiden van je vader.
Veel sterkte aan jou en je familie!


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

Ook van hieruit een welgemeende innige deelneming Jean, familie en vrienden !

Het verdriet die je nu kent is onbeschrijflijk, maar denk dat je vader nu opnieuw bij je moeder is en opnieuw gelukkig is, niet dat hij hier te klagen had jullie zijn ongetwijfeld een ongelooflijke familie die alles deden om het hem hier naar zijn zin te maken, maar om een of andere manier kon je die leegte die er gekomen was na het overlijden van je moeder niet geheel wegnemen. Erg om te zeggen gelukkig maar want dat betekend dat je moeder erg veel betekende voor je pa(en de familie), koester de herinneringen en terwijl je verder bouwt ben ik zeker dat hij over je schouders meekijkt en ziet dat alles tiptop in orde komt.

Sterkte Peter


Stieven76

Veel sterkte in deze moeilijke tijd...

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Peter

Jean,

Van mij en Jeannine ons diepste medeleven, voor jou en al degenen die hem liefhadden.
Ik weet wat hij voor je betekende en welke lege plaats hij achterlaat.
De troost dat hij nu bij zijn geliefde echtgenote is zal de droefheid wel iets verzachten, maar
toch zal hij gemist worden.

Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Ook vanuit Mol mijn oprechte deelneming Jean.

Geert

Innige deelneming Jean, je vader zal wel enorm trots zijn geweest op zijn zoon.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Dirky

Geluk en verdriet gaan vaak samen Jean.
Je pa is gelukkig omdat hij is waar hij wilt zijn, maar laat een leegte vol verdriet achter. De leegte zal blijven, het verdriet echter zal verdrongen worden door de vele goede herinneringen.

Hou je sterk man! En wees gerust, hij zal er bij zijn als de eerste NEEB trein bolt!

Onze innige deelneming,
Nicole en Dirk

railrunner

Jean,

Verschrikkelijk nieuws!  Uw steun en toeverlaat, uw inspiratiebron die verdwijnt uit uw leven.  Koester die mooie momenten die je  samen beleefd heeft en als je aan je station werkt, laat de verhalen die je vader ooit verteld heeft, opnieuw vertellen.  Dan zul je absoluut het gevoel hebben dat hij naast je zit, intens uw vorderingen volgend en na een traan zal terug een glimlach verschijnen, alsof hij nooit weg is. 

Wij wensen u en uw familie bijzonder veel sterkte toe!

Met innige deelneming,

Jim & familie.

JC2180

Mijn oprechte deelneming met jouw verlies Jean.
Tijd zal het nemen, dat je NEEB zo sterk verbonden was met je vader is eigenlijk bijzonder mooi om mee te nemen voor nadien, nu vooral pijnlijk en veel sterkte toegewenst.
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

DelticPower

Jean, gecondoleerd met het verlies van je vader. Wens jou en je familie heel veel sterkte.

Jan

Jurgen

Innige deelneming.


Citaat van: Dirky op 06 september 2013, 10:41:10 AM
En wees gerust, hij zal er bij zijn als de eerste NEEB trein bolt!


Wees daar maar zeker van dat hij zal meegenieten. Je zal hem niet zien, maar hij zal er wel zijn!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

chef garde