Mama

Gestart door conducteur, 05 september 2013, 15:38:58 PM

dani

Sterkte, Rian.   ZOwel voor jou en je familie, maar zeker voor je mama.
Het is een hele moeilijke beslissing, en het moment zien naderbij komen dat je voorgoed afscheid moet nemen, is een hel om door te gaan.
Probeer toch nog wat momentjes door te brengen met haar waarvan je later kan zeggen   "dat hebben we toch nog gehad , dat was nog de moeite voor haar en voor ons".

doeme dedoeme dedoemedoeme toch....   je voelt je dan zo klein en machteloos !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Koen

Dag Rian,

Zeer veel sterkte voor jou en je familie. Probeer van de laatste ogenblikken samen nog mooie herinneringen te bewaren.
Knuffel haar maar goed en ... ja, hiervoor schieten woorden te kort. Ik weet wat je doormaakt.
Wij hebben ongeveer hetzelfde moeten meemaken met mijn schoonmoeder (alleen was ik drie jaar ouder dan jij). Zorg ervoor dat je tot op het laatste ogenblik bij haar bent.
Nogmaals zeer veel sterkte.



Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

modelbaanHO

Alle sterkte toegewenst Rian, voor jou en je familie.
Het is een heel moedige beslissing om je mama een lange lijdensweg te besparen.
Ik weet niet of ik zo'n beslissing zou kunnen nemen.
Geniet samen nog van deze laatste dagen zoveel het kan.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Jurgen

Met tranen in mijn ogen, sterkte Rian.

Dit soort draadjes lees ik echt niet graag. Als ik hierdoor ongevoelig overkom, mijn excuses dan, maar ik zit hier met kippenvel en kwade gevoelens over het waarom dit een mens moet overkomen.  >:(
Net mijn neus gesnuit, ik wil het me niet voorstellen hoe jij je moet voelen.  :'(
Hou je sterk!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Dat is ook alles behalve leuk om zo te horen, ik zou zeggen nog redelijk wat mooie momenten toegewenst in de resterende tijd en probeer nog een keer samen taart te eten  om het met een metafoor te zeggen.

De leegte die volgt zal niet op te vullen zijn, maar vul ze een beetje aan met mooie momenten, zo wordt het wat draaglijker en laat mama verder leven in jullie gezin (daarmee bedoel ik niet elke dag bidden, maar je bent vast en zeker verstandig genoeg om te begrijpen wat ik bedoel).

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Probeer zoveel mogelijk te genieten van de laatste momenten en maak uw mama maar duidelijk dat ze de beste en liefste was, ze zal het appreciëren en vredig kunnen gaan...
Veel sterkte voor u en uw familie en vrienden

Paulogic

Rian, Geniet van elk moment !
Ook al gaat ze fysiek u verlaten, mentaal doet ze dit nooit !
Ze mag fier zijn op u : toffe jongen met het hart op de juiste plaats.

Wendy en ik zullen maandag aan u en uw ouders denken.  :(
mvg,
Paul(ogic)

Pol

Veel sterkte toegewenst, man! Ik hoop dat je zo goed als het kan afscheid kan nemen en dat je de mooie momenten die je met je ma gehad hebt kan koesteren. Mijn pa stierf zo'n 20 jaar geleden ook aan kanker; het verdriet slijt, maar de herinneringen blijven.
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

LocoRob

Eerst dacht ik, mama, wat zal dit voor een draadje zijn, maar nu zit ik hier met tranen in de ogen dit alles te lezen.

Veel sterkte aan jou en je familie Rian.
Greetz,
Robby

Steven123

Ik kan er niet veel aan toevoegen, er bestaan weinig of geen verzachtende woorden voor zo'n gebeurtenis.
Heel veel sterkte gewenst, niemand zou z'n moeder of vader op jou leeftijd moeten afgeven...

Hou de moed erin en probeer de mooie momenten voor jezelf te bewaren.
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Martin Welberg

Weet effe niet wat ik moet zeggen, veel sterkte Rian !

TBCédric

Veel sterkte rian!!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Tjalling

Sterkte Rian, en zorg dat je zoveel mogelijk bij haar bent deze dagen.

Groet,
Tjalling
 

Kris

Rian,
Ik heb u al enkele malen mogen ontmoeten , veel sterkte in deze moelijke dagen , mijn gedachten zullen maandag naar u en uw familie uitgaan

Kris

PietB

Ai ai ai Rian, wat een droevig bericht man!
Van deze kant wens ik jou en alle familileden heel veel sterkte met deze situatie.
Het wordt maandag een intens droevige dag, dat is zeker, maar blijf denken aan de mooie momenten.

Nogmaals sterkte,
Ik zal aan je denken maandag.

grt Piet.