Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

BC911

Het doet mij in ieder geval terugdenken aan de afgelopen zomervakantie waarbij we hier een tussen stop hebben gehouden in de buurt van Lyon: http://www.maisonrioufol.fr/

Je baan evolueert prachtig. Eerst had ik wat twijfels over de hoek waaronder het gebouw op het perceel staat, maar ik begrijp dat je niet veel andere keuze hebt ivm de beperkte plaats. Veel plezier nog met de werken.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Koen

Ziet er een zalig verblijf uit, Bert. Ik hoop dat ik dit ooit kan realiseren en dat het niet bij een droom blijft.

Citaat van: BC911 op 15 oktober 2017, 20:46:53 PM
Je baan evolueert prachtig. Eerst had ik wat twijfels over de hoek waaronder het gebouw op het perceel staat, maar ik begrijp dat je niet veel andere keuze hebt ivm de beperkte plaats. Veel plezier nog met de werken.

Bedankt. Ik had inderdaad niet veel keuze. Op deze manier profileerde het gebouw zich het beste.

Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Koen op 15 oktober 2017, 18:01:43 PM
Terug naar mijn roots, terug bij de familie in de streek van Lyon of in de Provence :P

je denkt toch niet dat we je zo laten gaan hé ?  ;D ;)  Koen opnieuw prachtig werk ;)

Koen

Bedankt,.Peter.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 oktober 2017, 20:58:45 PM
Citaat van: Koen op 15 oktober 2017, 18:01:43 PM
Terug naar mijn roots, terug bij de familie in de streek van Lyon of in de Provence :P

je denkt toch niet dat we je zo laten gaan hé ?  ;D ;)  Koen opnieuw prachtig werk ;)

Je zou ons dan wel kunnen komen opzoeken hé ::). Of je nu naar Leest rijdt of naar het Zuiden, het is maar een kleine 1000km verschil ... och afstanden zijn tegenwoordig toch relatief, niet? En het forum is overal toegankelijk  :).
Het enige probleem is dat het vrouwtje niet mee wil  :o. Anders had ik al lang ginder gewoond.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Pierre

Groet Pierre.


Koen

Bedankt Pierre!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Beloftevol wat er nu staat Koen. Dit en daar je al opgedane ervaring op los laten...

Er staat hier een mooie baan te komen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Bedankt Frans.
Ik hoop dat er al voldoende ervaring is om tot het gewenste resultaat te komen  :).
We doen rustig verder  ;).

Tot volgend weekend.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Tja Koen, of die ervaring er al in voldoende mate aanwezig is, zal je zelf moeten uitmaken maar alleen door de oefening krijg je de ervaring en daar ben je aardig mee bezig.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Citaat van: SuSke op 16 oktober 2017, 13:20:18 PM
Tja Koen, of die ervaring er al in voldoende mate aanwezig is, zal je zelf moeten uitmaken maar alleen door de oefening krijg je de ervaring en daar ben je aardig mee bezig.

Inderdaad Frans. We proberen het op hoop van zegen wel uit  ;).


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

ik ken al wat mensen die er een  B&B begonnen zijn in Frankrijk, de meesten zijn helaas al weer terug in Belgie :-\

Koen

Ik weet het. Vrienden van ons hebben dit ook gedaan maar hebben dit goed voorbereid (bijna 4 jaar mee bezig geweest).
Zij hebben een succesvolle B&B.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

tja moet misschien geluk hebben en geluk blijven hebben,trouwens al veel mensen die er één gestart zijn en misschien nog veel die dat van plan zijn te doen, ik steek niet weg dat niet aantrekkelijk is,trouwens is mijn vrouw kok van beroep ;) Misschien dat wij de treinkamer delen kunnen !  ;D ;D ;D ;)

Chrisrail

#748
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Koen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 oktober 2017, 17:06:40 PM
tja moet misschien geluk hebben en geluk blijven hebben,trouwens al veel mensen die er één gestart zijn en misschien nog veel die dat van plan zijn te doen, ik steek niet weg dat niet aantrekkelijk is,trouwens is mijn vrouw kok van beroep ;) Misschien dat wij de treinkamer delen kunnen !  ;D ;D ;D ;)

Dat zou niet slecht zijn  ;D.

Citaat van: Chrisrail op 16 oktober 2017, 17:27:29 PM
Koen zorgt voor de treinbaan en Peter voor de treintjes. :o ??? ::) :-\ :-\ :-\

Als dat geen goed idee is...........     :-X

;D  ;D  ;D
Nooit te oud om te leren