Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

mark7758

Vooral die laatste foto.  Geweldig. Leuk idee.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Koen

Bedankt Mark. Ik probeer zoveel mogelijk rond te kijken wanneer ik in Frankrijk langs stations rij. Meestal heb ik een boekje bij waarin ik ideeën noteer voor mijn baan. En dan natuurlijk niet te vergeten, als het mogelijk is, maak ik wat foto's.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Bijzonder mooi , en echt leuke details , je hebt het licht nu wel echt gezien hé.  ;)
Beetje jaloers op wat jij allemaal al hebt gemaakt. :)

Metpetergaathetbeter

schitterend door zijn eenvoud  ;)

SuSke

Het zit hem in de details. Mooi opgepikt en gereproduceerd Koen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Bedankt mannen. In het begin had ik wel wat schrik van de moderne verlichting (en het contrast met de oude) maar alles hangt ervan af hoe je het verhaal inkleed en welke details je er aan toevoegt.
Vandaag heb ik nog een dagje verlof. Hopelijk heb ik nog de mogelijkheid om een beetje verder te werken. Laat jullie zeker gaan met tips en opmerkingen want daaruit kan ik leren hé.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Jurgen

Origineel gedaan en nog wel slim gezien eigenlijk. Je kan oude en nieuwe elementen zonder problemen naast elkaar gebruiken.

Ik hou wel van dat Franse sfeertje, ook al hebben de Franse spoorwegen me altijd weinig gedaan. Door Frans getinte baantjes als dit, begint die liefde toch stilaan te groeien. Maar maak je geen illusies, de Belgische spoorwegen blijven mijn nummer 1.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

Citaat van: ERVIN op 01 januari 2023, 22:15:15 PM
Bijzonder mooi , en echt leuke details , je hebt het licht nu wel echt gezien hé.  ;)
Beetje jaloers op wat jij allemaal al hebt gemaakt. :)

Bedankt Erwin.
Jaloers??? Als ik zie wat voor baan jij gebouwd hebt  :-X. Ik zou wel weten wat kiezen  8).
Ik kan nog niet eens volledig rond rijden (maar dat komt nog wel - ik moet eerst de constructie met de helixen nog bouwen - alles ligt klaar, maar tijd hé, het eeuwige probleem ::)).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

Koen, op tijd  de beschermende bril opzetten, hé ?  ;D ;)

Gewoon doorgaan op zijn Frans geeft bijzonder mooie resultaten, je mag er best trots op zijn ............ net als gras het is altijd groener aan de overkant.......

Niet dat Erwin's baan minder is ze is gewoon verschillend prachtig  !

Koen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 04 januari 2023, 10:18:48 AM
Koen, op tijd  de beschermende bril opzetten, hé ?  ;D ;)

Gewoon doorgaan op zijn Frans geeft bijzonder mooie resultaten, je mag er best trots op zijn ............ net als gras het is altijd groener aan de overkant.......

Niet dat Erwin's baan minder is ze is gewoon verschillend prachtig  !

Bedankt Peter.
Het is waarschijnlijk zoals een mooie vrouw. In het begin zie je het mooie maar na een tijdje is dat maar normaal en zie je het mooie niet meer ;D ;D ;D

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

soms eens je ogen toe doen en niet blijven kijken kan een oplosssing zijn hé ?

Net als die baantjes in/op  Loco-revue(forum) past je baan naadloos tss die andere baantjes die mits hun eenvoud zo prachtig ogen, doe zo voort en nu en dan gewoon even de ogen toe om daarna al die schoonheid weer te aanschouwen ..... ;) :)

Groeten Peter ;)

PS
Citaat van: Koen op 04 januari 2023, 15:42:16 PM
Het is waarschijnlijk zoals een mooie vrouw.
dat kan ook aan klankband liggen

Koen

Bedankt, Peter. We zullen naar je wijze raad luisteren  ;)

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 04 januari 2023, 21:34:31 PM

PS
Citaat van: Koen op 04 januari 2023, 15:42:16 PM
Het is waarschijnlijk zoals een mooie vrouw.
dat kan ook aan klankband liggen

;D

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Vandaag nog een beetje leven in de bourwerij gebracht in de omgeving van het station.

Groetjes,
Koen


by Koen Vaganée, on Flickr

by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

by Koen Vaganée, on Flickr


Nooit te oud om te leren

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

adrievans

Afgelopen donderdag in railaway op nederland 2 ging over loire en omgeving,daar reden ook van die railbusjes maar dan zonder hondehokje bovenop.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.