Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Metpetergaathetbeter

Fraaie stukken Frankrijk  8) ;)

mahtoska1

Zeer knap werk allemaal. De beton muur aan het bruggenhoofd is zeer goed gelukt.

1 puntje nog. Je kan de hout struktuur zien waar de brug op het bruggenhoofd ligt. (Foto6). Omdat dit een detail foto is, valt dit waarschijnlijk niet op als je naar de baan kijkt.

SuSke

Pieter, Dat is de bekisting die nog niet weg is ;) ;)

Prachtige details Koen
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stieven76

Knap gedaan Koen! Stiekem ben ik wel jaloers op die brug. Ik heb altijd in Mechelen en opgeving gewoond en in het SITO naar school geweest. Bijna alle dagen reed ik onder of over de brug, hetzij met de bus, fiets, brommer en auto. Brengt herinneringen terug. ;D

Karel A.J.

Foto's niet zichtbaar - blijkbaar zijn ze voorbehouden aan een kringetje insiders van F____r

Herwig

#1400
 
     foto's in reactie 1388 zijn prima te bekijken
   
     en 'k heb wat mijzelf betreft niks met  'flikkerende foto's'   te maken .....

doomslu

Citaat van: Karel A.J. op 29 maart 2021, 18:37:49 PM
Foto's niet zichtbaar - blijkbaar zijn ze voorbehouden aan een kringetje insiders van F____r
De foto's staan op Flickr, dus voor iedereen zichtbaar normaal gezien.
Er moet iets anders aan de hand zijn op jouw pc, vrees ik.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Karel A.J.

Hm, nog een keertje geprobeerd en pif-paf-poef nu zijn de foto's wel zichtbaar... een hikje, blijkbaar, misschien bij mij, misschien bij die flikkerd...
Ferme foto's van ferm werk, zeker en vast!

OlivierV

Wow Koen, netjes!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Citaat van: mahtoska1 op 29 maart 2021, 12:40:18 PM
Zeer knap werk allemaal. De beton muur aan het bruggenhoofd is zeer goed gelukt.

1 puntje nog. Je kan de hout struktuur zien waar de brug op het bruggenhoofd ligt. (Foto6). Omdat dit een detail foto is, valt dit waarschijnlijk niet op als je naar de baan kijkt.


Inderdaad Pieter. Deze ga ik aanpakken als ik de brug er uit haal. Deze moet nog eens een behandeling krijgen.
Citaat van: Stieven76 op 29 maart 2021, 17:33:11 PM
Knap gedaan Koen! Stiekem ben ik wel jaloers op die brug. Ik heb altijd in Mechelen en opgeving gewoond en in het SITO naar school geweest. Bijna alle dagen reed ik onder of over de brug, hetzij met de bus, fiets, brommer en auto. Brengt herinneringen terug. ;D

Hm, dan heb jij vermoedelijk in de buurt gewoond waar ik opgegroeid ben. In mijn jeugd heb ik op de Europalaan gewoond, schuin tegenover de "Mechelsveldstraat".


Citaat van: SuSke op 29 maart 2021, 13:16:10 PM
Pieter, Dat is de bekisting die nog niet weg is ;) ;)

Prachtige details Koen

Zo kan je het natuurlijk ook bekijken  ;D.
Er zijn nog een aantal details die zeker aangepakt moeten worden.


Bedankt allemaal voor de mooie commentaren. De volgende stap is de natuur achter het spoor. Hopelijk reageert de man van de Franse seinen op mijn mail zodat ik deze kan bestellen. Maar het is op zijn Frans hé .... doucement   ;D.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

modelbaanHO

mooi stukje van baan.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Koen

Bedankt Luc.
Gelukkig dat we zelf nog een beetje kunnen bouwen want met die COVID toestanden ....

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

just4fun

Ik vind dit niet mooi.
Ik vind dit heel mooi!
:)
Paul

Koen

Citaat van: just4fun op 31 maart 2021, 20:52:19 PM
Ik vind dit niet mooi.
Ik vind dit heel mooi!
:)
Paul

Bedankt Paul,
We proberen toch in de goede richting te gaan maar als ik onze kunstenaars van het forum zie, heb ik nog een lange weg af te leggen 🤔. Stapje voor stapje leer ik wel bij 😉.

Groetjes
Koen 
Nooit te oud om te leren

Koen

Het is weer even geleden dat ik nog iets gepost heb. Een paar weken geleden heb ik mijn seinen van Drim3D uit Frankrijk mogen ontvangen. Het zijn 3D geprinte seinen waar nog heel wat werk aan is. Schilderen, plaatsen van de leds (die verdomd klein zijn), boren voor het plaatsen van de led voor het l'oeilleton (witte led onderdaan), ...
Het eerste sein was niet 100% naar mijn zin maar uit mijn fouten heb ik geleerd en nu ben ik tevreden met het resultaat.
Nu nog wachten op de printjes die ik heb laten maken voor een eenvoudige montage van de leds en dan kan ik het sein op de baan plaatsen.

Groetjes,
Koen


Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

image by Koen Vaganée, on Flickr

Nooit te oud om te leren