Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

Huugooke

Citaat van: doomslu op 04 juli 2014, 21:16:15 PM
Citaat van: dieselfreak op 04 juli 2014, 20:59:42 PM
Mooi, toch al twee liefhebbers van het groene en graffitiloze tijdperk van de NMBS, maar er zijn er ongetwijfeld nog meer.
Waar zitten die andere twee?  ::)  ;D
Voor mijn part zelfs een onbeschilderd model, in losse onderdelen (als dat de prijs wat kan drukken?), maar dat zal wel teveel gevraagd zijn zeker.

SuSke

Citaat van: Huugooke op 05 juli 2014, 09:29:17 AM
Citaat van: doomslu op 04 juli 2014, 21:16:15 PM
Citaat van: dieselfreak op 04 juli 2014, 20:59:42 PM
Mooi, toch al twee liefhebbers van het groene en graffitiloze tijdperk van de NMBS, maar er zijn er ongetwijfeld nog meer.
Waar zitten die andere twee?  ::)  ;D
Voor mijn part zelfs een onbeschilderd model, in losse onderdelen (als dat de prijs wat kan drukken?), maar dat zal wel teveel gevraagd zijn zeker.
De kleine verschillen in de loop der tijden dan aanbrengen als "opties" in de assemblage, en de decals aanbieden voor de verschillende schilderingen.
Alle kandidaten in 1 productie voldaan.

Alleen vrees ik dat er dan wel een beetje moet gesleuteld worden aan de mallen
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janieburton

Wat is ondertussen de stand van zaken mbt de 2tjes?
 

755philippe

Rail-track of (ex)Jocadis gaat een nieuw model maken van een tweetje. Nr AM 777. Foto geplukt op de site van www.rail-track.com. Ziet er veelbelovend uit.




Mvg
755philippe

755philippe

Hallo,
Klein foutje in de webside van rail-track ingeslopen. De juiste website is www.rail-track.be.
Mvg

755philippe

Metpetergaathetbeter

ook met deze vind ik hem niet !

Groeten Peter ;)

755philippe

Hallo,
Was te snel. De enige juiste link is www.railtrack.be. Sorry
Nu zou het wel moeten werken.
Mvg

755philippe

Rangeerduivel

Citaat van: 755philippe op 31 augustus 2014, 11:33:17 AM
Rail-track of (ex)Jocadis gaat een nieuw model maken van een tweetje. Nr AM 777. Foto geplukt op de site van www.rail-track.com. Ziet er veelbelovend uit.




Mvg
755philippe

Ziet er inderdaad veelbelovend uit,maar dit is wel een foto van een echte hé!

Maar als ze voortborduren zoals vroeger kom het zeker goed...

;)

dieselfreak

Ik blijf het nummer 777 een ongelukkige keuze vinden. Waarom geen groen stel uitbrengen van de eerdere series? Dan zou men er ook een Tijdperk 3 versie van kunnen maken. De AM 777 werd gebouwd in 1979 en was één van de laatst gebouwde in zijn soort.
MC

Huugooke

komt nog bij dat het een ongeluksgetal is! ;D
Maar ik begrijp dat ze "markante" nummers willen gebruiken.

dieselfreak

Citaat van: Huugooke op 01 september 2014, 12:38:13 PM
komt nog bij dat het een ongeluksgetal is! ;D
Maar ik begrijp dat ze "markante" nummers willen gebruiken.


Het nummer 666 was nog een slechtere keuze geweest, maar idd, zoals je zegt willen ze waarschijnlijk de verzamelaars van bijzondere nummers een plezier doen. Voor mij persoonlijk hoeft dit echter niet.
MC

Huugooke

En ik blijf bij mijn "bouwdoos" idee. Maar dan moeten er natuurlijk ook decals komen, dan kan kiezen welk nummer je wil.

OlivierV

Citaat van: Huugooke op 01 september 2014, 17:06:05 PM
En ik blijf bij mijn "bouwdoos" idee. Maar dan moeten er natuurlijk ook decals komen, dan kan kiezen welk nummer je wil.
Bouwdoos met voorgedrukt nummer zou ook nog tof zijn (wel een nummer dat nog niet is uitgebracht).

Nummer 666 zou mij anders wel bekoren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Citaat van: OlivierV op 01 september 2014, 17:52:27 PM
Citaat van: Huugooke op 01 september 2014, 17:06:05 PM
En ik blijf bij mijn "bouwdoos" idee. Maar dan moeten er natuurlijk ook decals komen, dan kan kiezen welk nummer je wil.
Bouwdoos met voorgedrukt nummer zou ook nog tof zijn (wel een nummer dat nog niet is uitgebracht).

Nummer 666 zou mij anders wel bekoren.
Gij duivelke gij!
Voor de rest ook akkoord!

stevend

Of nr 668 , de buur van ... ;D