Nieuws:

Nu in MSM 251 TEST: PIKO NS serie 1000 in H0 * PB Models ICRmh

Hoofdmenu

Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

Metpetergaathetbeter

Als ik zoiets (vroeger) zou neergeschreven hebben dan zou ik de vrouw van mijn leven ontmoet hebben of toch iets in die aard of het toch zo verwoord hebben !  ::)
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 december 2013, 21:41:08 PM
Als ik zoiets (vroeger) zou neergeschreven hebben dan zou ik de vrouw van mijn leven ontmoet hebben of toch iets in die aard of het toch zo verwoord hebben !  ::)
Groeten Peter ;)
Als ik zoiets zou neergeschreven hebben, dan had ik de vrouw van mijn leven waarschijnlijk net binnen gedaan...

Maar goed, genoeg offtopic.

't Is mooi dat die klassiekjes gaan blijven gemaakt worden maar anderzijds de manier om er nu aan te geraken is toch een beetje vreemd.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ToThePoint

Citaat van: OlivierV op 02 december 2013, 08:48:27 AM

't Is mooi dat die klassiekjes gaan blijven gemaakt worden maar anderzijds de manier om er nu aan te geraken is toch een beetje vreemd.

Geef de mensen achter dit initiatief respijt. Rome is ook niet op een dag gebouwd.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Rangeerduivel

Citaat van: factageklerk op 01 december 2013, 20:33:17 PM

@ Luc : zou dit misschien een interessant initiatief kunnen zijn voor Modelspoormagazine een groen klassiekje laten produceren als vervolg op die actie met die 5523 van B-Models

Dit zou in ieder geval een mooi eerbetoon post-memoriam aan André Witmeur,aan wie ik en waarschijnlijk vele anderen een zeer goede herinnering hebben.
tipje;Ergens op het model een klein logotje met zijn naam,strookt niet met de werkelijkheid,maar van de nood maakt men een deugd!

;)

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 02 december 2013, 10:58:56 AM
Citaat van: factageklerk op 01 december 2013, 20:33:17 PM

@ Luc : zou dit misschien een interessant initiatief kunnen zijn voor Modelspoormagazine een groen klassiekje laten produceren als vervolg op die actie met die 5523 van B-Models

Dit zou in ieder geval een mooi eerbetoon post-memoriam aan André Witmeur,aan wie ik en waarschijnlijk vele anderen een zeer goede herinnering hebben.
tipje;Ergens op het model een klein logotje met zijn naam,strookt niet met de werkelijkheid,maar van de nood maakt men een deugd!

;)

Geen reactie van de moderators!  ???

Rangeerduivel

Ja maar een beetje geduld hé Janie,ze moeten het vanavond misschien eerst aan hun vrouw vragen!!! 8) ;D

;)

ward

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je de bestelling doorgeeft via de order@...
Ipv het contactformulier op hun website te gebruiken..
Vind ik een beetje raar dat het laatste ook niet werkt, maar is tevens ook de reden dat ik geen reactie kreeg  ::)

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

factageklerk

Ondertussen heb ik op het franstalige gedeelte van hun website gezien dat men de 3rail versie getest heeft bij een club in Schaarbeek. Er zijn daar foto's van gemaakt , prachtig stel gewoonweg. Nog een week wachten.......  :) :P

@ Moderators hebben jullie al nagedacht over het idee om een groene versie in samenwerking met Rail-Track Absl uit te brengen voor de lezers/abbonee's van MSM? Een leuk vervolg voor dat project van die 5523 van B-models

Gerolf

Citaat van: factageklerk op 08 december 2013, 11:01:04 AM@ Moderators hebben jullie al nagedacht over het idee om een groene versie in samenwerking met Rail-Track Absl uit te brengen voor de lezers/abbonee's van MSM? Een leuk vervolg voor dat project van die 5523 van B-models

Ik vermoed dat Luc dit al gelezen heeft. Maar of hij (met MSM) opnieuw zoiets wil organiseren ?? :-\
Mij lijkt het ook een leuk idee, en waarschijnlijk zou ik wel mee kopen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

deurenkletser

Heb een week geleden gemaild naar order at railtrack.be maar geen reactie. Heeft er iemand een telefoonnummer of e-mail adres waar ze wel op reageren? Heb zelfs in't Frans gemaild.

ward

Citaat van: deurenkletser op 08 december 2013, 23:41:11 PM
Heb een week geleden gemaild naar order at railtrack.be maar geen reactie. Heeft er iemand een telefoonnummer of e-mail adres waar ze wel op reageren? Heb zelfs in't Frans gemaild.

Zelfde hier.. Heb dan forumgenoot rgp dan maar een PB gestuurd met m'n emailadres, hopelijk werkt dit beter / sneller..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

stefan

idem 3 mails naar dat mail adres in het frans en nederlands na 2 weken nog altijd geen reactie. Als dit hun manier van zaken doen gaat zijn belooft het wat te worden om er ooit 1 te kunnen reserveren.

mvg stefan

doomslu

Citaat van: Gerolf op 08 december 2013, 11:17:51 AM
Citaat van: factageklerk op 08 december 2013, 11:01:04 AM@ Moderators hebben jullie al nagedacht over het idee om een groene versie in samenwerking met Rail-Track Absl uit te brengen voor de lezers/abbonee's van MSM? Een leuk vervolg voor dat project van die 5523 van B-models

Ik vermoed dat Luc dit al gelezen heeft. Maar of hij (met MSM) opnieuw zoiets wil organiseren ?? :-\
Mij lijkt het ook een leuk idee, en waarschijnlijk zou ik wel mee kopen.
Die actie heeft me inderdaad heel wat extra werk gekost. Ik beschouw het als een 'goed werk'.  :D
Doch een tweede actie is zeker niet uitgesloten.
Er zijn echter wel enkele voorwaarden aan verbonden. Eerst moet de producent bereid zijn mee te werken aan een mooie prijs en verder moet het ook een haalbare kaart zijn.
Als je slechts een handvol lezers een plezier doet is het geen geslaagde actie...  ;)

Ik vermoed dat de producenten wel met ideeën op de proppen gaan komen.  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

Heeft al iemand van jullie(die het model besteld hebben en mailbevestiging daarvan hebben gekregen ) de gegevens ontvangen om het voorschot te storten? Het is maar ze hebben mij per mail bevestigd (na een telefoontje) dat mijn model besteld is , maar met een paar dagen voor de uitlevering in Edingen heb ik nog steeds geen voorschot kunnen overschrijven.

ToThePoint

Citaat van: factageklerk op 10 december 2013, 09:29:39 AM
Heeft al iemand van jullie(die het model besteld hebben en mailbevestiging daarvan hebben gekregen ) de gegevens ontvangen om het voorschot te storten? Het is maar ze hebben mij per mail bevestigd (na een telefoontje) dat mijn model besteld is , maar met een paar dagen voor de uitlevering in Edingen heb ik nog steeds geen voorschot kunnen overschrijven.

Ik ben speciaal naar Woluwe geweest om dat te vermijden.
Neen heb geen bankgegevens of zoiets en heb me er niet verder in verdiept.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI