Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Dreamcollection Brussel sluit

Gestart door krisds, 30 augustus 2013, 21:39:41 PM

krisds

Vanmiddag na het werk langs geweest, staat er opeens "liquidation totale" op de vitrine :-[
Blijkbaar hebben ze wat problemen met de eigenaar van het pand of iets dergelijks. Eind volgende maand is het gedaan.
Sinds ik in Brussel werk een aantal keer geweest en ze hebben toch een leuk aanbod, o.a. makette, ree, artitec kan je er vinden, naast natuurlijk de gekende merken. Ook wel een leuk aanbod aan boeken. Wel spijtig dat de volgens mij de leukste (model)winkel van Brussel, in hartje Brussel (op 150meter van de grote markt)er mee stopt. Enig pluspunt van het verhaal is de korting die ze nu geven.

Rangeerduivel

Niets opgevangen over een eventueel nieuwe locatie? ;)

krisds

De eigenaar/verkoper wist me te melden dat een deal over een nieuw pand uiteindelijk in het water is gevallen...hopelijk vinden ze nog iets, maar zo dicht tegen mijn werk als nu zal het wel niet zijn.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: krisds op 31 augustus 2013, 22:10:09 PM
De eigenaar/verkoper wist me te melden dat een deal over een nieuw pand uiteindelijk in het water is gevallen...hopelijk vinden ze nog iets, maar zo dicht tegen mijn werk als nu zal het wel niet zijn.

ander werk zoeken  ;)
Groeten Peter ;)

T03

Op beurs van Woluwe stond er iets vermeld van nieuwe locatie elders in Brusselse, weet niet meer waar.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Rangeerduivel

Alléé vooruit,het moet niet altijd slecht nieuws zijn!  ;)

janieburton

Citaat van: krisds op 30 augustus 2013, 21:39:41 PM
Vanmiddag na het werk langs geweest, staat er opeens "liquidation totale" op de vitrine :-[
Blijkbaar hebben ze wat problemen met de eigenaar van het pand of iets dergelijks. Eind volgende maand is het gedaan.
Sinds ik in Brussel werk een aantal keer geweest en ze hebben toch een leuk aanbod, o.a. makette, ree, artitec kan je er vinden, naast natuurlijk de gekende merken. Ook wel een leuk aanbod aan boeken. Wel spijtig dat de volgens mij de leukste (model)winkel van Brussel, in hartje Brussel (op 150meter van de grote markt)er mee stopt. Enig pluspunt van het verhaal is de korting die ze nu geven.

De eigenaar van het pand zal misschien zijn huurprijs hebben opgedreven bij de onderhandelingen ivm een nieuwe "bail".

De huur zal daar wel niet echt goedkoop zijn op ca. 150 meter van de Grote Markt.
 

Geert

Citaat van: janieburton op 20 september 2013, 13:57:47 PM
[De huur zal daar wel niet echt goedkoop zijn op ca. 150 meter van de Grote Markt.

Modelbouwwinkels die moeilijk bereikbaar zijn of waar je onmogelijk tijdens de openingsuren kan parkeren, vermijd ik als de pest.

Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

janieburton

Citaat van: Geert op 20 september 2013, 14:38:31 PM
Citaat van: janieburton op 20 september 2013, 13:57:47 PM
[De huur zal daar wel niet echt goedkoop zijn op ca. 150 meter van de Grote Markt.

Modelbouwwinkels die moeilijk bereikbaar zijn of waar je onmogelijk tijdens de openingsuren kan parkeren, vermijd ik als de pest.

Geert

Er zijn 2 parkings op ongeveer 500meter van de winkel.
 

krisds

en dan hebben we het nog niet over de verschillende trein en metrostations, busverbindingen en tramlijnen die in de buurt van de winkel liggen.  ::)