Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

vandaag gehoord in Carrefour

Gestart door Chrisrail, 28 augustus 2013, 18:37:56 PM

Chrisrail

.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

zweetplekken ?

Groeten Peter ;)

PS Was bewuste heer pompier ? ;D

Havoc

Praktisch ingestelde dame. Als ik een nieuwe wagen kies, dan ga ik ook altijd voor een kleur waar je stof enzo niet op ziet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

maak jij ook plekken op je kussen of zetels ?
Groeten Peter ;)

Paulogic

T'is dat die mensen graag een Red Bulleke drinken in hun bed bij TV 's avonds. Dat maakt enorme vlekken als je morst.

Ooit wat Bulleke op mijn autozetel gemorst (druppeltje). Op één seconde heb je een vlek, maar het duurt wel een hele poos
vooraleer je deze weer uitgewassen krijgt. Zelfs met een product die ze in de carbusiness zelf gebruiken voor het opfrissen van
2e h wagens.

En voor de rest vertel ik nu eens geen dubbelzinnige praat.
(anders doe ik dat ook niet maar mensen kiezen altijd voor de verkeerde interpretatie... aan wie ligt het dan he  ;D ;)  )
mvg,
Paul(ogic)

DelticPower

Hallo Paul, als jij geen dubbelzinnige uitlatingen wil doen, moet een ander het maar doen.

Een vrouw besteld een nieuwe auto, maar deze moet hoe dan ook sperma-kleurig zijn. Dat is practise, want bij krasjes etc kon haar vriend hem zelf bijspuiten.  :D :D

Groeten Jan

Jurgen

Citaat van: DelticPower op 29 augustus 2013, 10:27:38 AM
Hallo Paul, als jij geen dubbelzinnige uitlatingen wil doen, moet een ander het maar doen.

Een vrouw besteld een nieuwe auto, maar deze moet hoe dan ook sperma-kleurig zijn. Dat is practise, want bij krasjes etc kon haar vriend hem zelf bijspuiten.  :D :D

Groeten Jan


Zou zij dan een handje helpen?  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

Mag er niet aan denken na de d... blijven slapen in de lakens die plakken ::) :o ;)
 

Jurgen

Ik denk dat hij gewoon op zijn kussen zevert en daardoor plekken krijgt op zijn lakens. Zou kunnen hé?  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Nu weet ik ineens de bron voor Chris en Peter hun grapjes.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan