Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelspoorwinkel in Basel (Ch)

Gestart door Peter, 14 augustus 2013, 11:48:56 AM

Peter

Heeft er al eens iemand in de modelspoorwinkel: Modellbahncenter in de Dornacherstrasse 23 in Basel, Zwitserland geweest.
Met vriendelijke groeten
Peter

janieburton

 


Peter

ja, dat ze een website hadden wilst ik al, maar de vraag was of iemand er al geweest was.  Een winkel is niet altijd hetzelfde als een website (kan beter, maar ook minder zijn)
Met vriendelijke groeten
Peter

C.B.

Ik ben er 1 keer geweest (een paar jaar terug ) tijdens ons city-tripje in Basel.

Ik was toen op zoek naar SBB scenery voor de spoorbaan.
Eerlijk gezegd , weet ik niet meer hoe het daar was , maar als het niet was meegevallen had ik het zeker nog geweten.

Maar tegenwoordig als ik iets moet hebben wat hier niet te verkrijgen is (SBB materiaal), ga ik wat verderop in Gelterkinden (niet zo ver van Basel) bij de hobby-shop.
Groetjes.
Claudio.

Mattias

Citaat van: C.B. op 14 augustus 2013, 16:03:52 PMMaar tegenwoordig als ik iets moet hebben wat hier niet te verkrijgen is (SBB materiaal), ga ik wat verderop in Gelterkinden (niet zo ver van Basel) bij de hobby-shop.

Zalig! De manier waarop je het zegt, lijkt het alsof het de winkel om de hoek is...  ;D
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Peter

Zal het wel zien als ik daar kom. Ik (we) gaan trouwens niet speciaal voor modeltreinen naar Basel.
Met vriendelijke groeten
Peter

C.B.

Citaat van: Mattias op 14 augustus 2013, 17:14:03 PM
Zalig! De manier waarop je het zegt, lijkt het alsof het de winkel om de hoek is...  ;D

Hahaha .. , nu je het zegt lijkt het inderdaad zo , als ik mijn zin opnieuw herlees. :D
Groetjes.
Claudio.

C.B.

Citaat van: Peter op 15 augustus 2013, 11:32:29 AM
Zal het wel zien als ik daar kom. Ik (we) gaan trouwens niet speciaal voor modeltreinen naar Basel.

Dacht ik wel , in ieder geval was het voor ons een leuke stad om een paar dagen in te vertoeven.
Groetjes.
Claudio.