Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Voor die mensen onder ons die met liften bezig zijn...

Gestart door eve, 11 augustus 2013, 09:34:56 AM


Havoc

Pffft, die mag niet eens in zijn wagen blijven zitten! Heb ooit eens met mijn -toen ford mondeo- de lift genomen tot in de parking. Ergens in brussel, parking was boven de winkel op de eerste etage.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

interessante materie...

Bij mijn werkegever  van 1993 tot 1999  zag ik ook regelmatig auto-liften, dan vooral in de magazijnen en in de assemblage hal.
Een wereld apart is het


En het idee van een auto in de lift is eigenlijk al een tijdje in gebruik, in mijn buurt is ook een automatisceh parkeer garage met lift en zo.   Maar het kost allemaal zo veel geld natuurlijk.
Als studenten hadden wij het beter gevonden, op de KaHo in Gent (campus Rabot) was achtereaan het gebouw  "praktijk" waar de verspanende bewerkingen labo's, de las-atelier en de labo's meet- en regeltechniek waren.    Dat was een oud "fabriekje" geweest en er was een grote goederenlift, voor een heftruck of zo.  Daar hadden we es met 6 man het autootje (een oud Fiatje 500) van Ilse (de secretaresse toendertijd)  in geplaatst, maar dan dwars in de lift zodat ze er niet uit kon rijden.   HILARISCH, zelfs in 1991 !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Wat ben ik toch blij met mijn simpele carport voor mijn picasso'tje.
Kost veel minder, daarom kan ik ook een modeltreinbaan exploiteren  ;D

grt Piet.

Jurgen

En straf gekregen Dani?
Of hebben ze nooit geweten wie het gedaan heeft?  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

ze hebben het geweten, en we hebben er allemaal samen eens goed om gelachen en dan het 500'tje terug gedraaid zodat ze kon naar buiten rijden....
Het ging er daar vrij "los " aan toe, toen in de EM-afdeling.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Reeds vele jaren terug,zolang zelfs dat ik mij de plaats niet meer herinner,(ergens in noord Frankrijk)
Waren wij met de vrachtwagen in een staalfabriek,
De met mangaanerts geladen vrachtwagen (38000kg) ging toen ook de lift in,5à6 verdiepingen hoog,
de chauffeur moest het met de trap doen.
Eens boven reed je achteruit de lift uit om in de silo te kippen.

nota,het was echter niet zo'n moderne toestand zoals in dat filmpje...

;)

janieburton

 

Rangeerduivel

Citaat van: janieburton op 21 oktober 2013, 12:09:50 PM
Ergens in Shanghai of Singapore zeker?

Ttv info,

Noord Frankrijk,dat ligt iets ten zuiden van Belgie,Janie!

;)

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 21 oktober 2013, 12:33:35 PM
Citaat van: janieburton op 21 oktober 2013, 12:09:50 PM
Ergens in Shanghai of Singapore zeker?

Ttv info,

Noord Frankrijk,dat ligt iets ten zuiden van Belgie,Janie!

;)

Ik stelde de vraag ivm het gebouw in het filmpje van You Tube en niet over het gebouw in Noord Frankrijk
 

Rangeerduivel

Citaat van: janieburton op 21 oktober 2013, 13:31:12 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 21 oktober 2013, 12:33:35 PM
Citaat van: janieburton op 21 oktober 2013, 12:09:50 PM
Ergens in Shanghai of Singapore zeker?

Ttv info,

Noord Frankrijk,dat ligt iets ten zuiden van Belgie,Janie!

;)

Ik stelde de vraag ivm het gebouw in het filmpje van You Tube en niet over het gebouw in Noord Frankrijk

Dit hadden we kunnen voorkomen als je een citaat had toegevoegd....daar ben jij nochtans zeer bedreven in   ;D

Het gebouw in het filmpje staat in ieder geval in een land waar er links gereden wordt...

;)

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 21 oktober 2013, 13:42:19 PM
Citaat van: janieburton op 21 oktober 2013, 13:31:12 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 21 oktober 2013, 12:33:35 PM
Citaat van: janieburton op 21 oktober 2013, 12:09:50 PM
Ergens in Shanghai of Singapore zeker?

Ttv info,

Noord Frankrijk,dat ligt iets ten zuiden van Belgie,Janie!

;)

Ik stelde de vraag ivm het gebouw in het filmpje van You Tube en niet over het gebouw in Noord Frankrijk

Dit hadden we kunnen voorkomen als je een citaat had toegevoegd....daar ben jij nochtans zeer bedreven in   ;D

Het gebouw in het filmpje staat in ieder geval in een land waar er links gereden wordt...

;)

Ik was in de veronderstelling dat iedereen het wel had begrepen dat over dat Aziatisch type ging, omdat dat hij met een Ferrari reed en eveneens links reed en btw er stond een "2de supercar" in zijn livinggarage; daarom had ik geen citaat geplaatst.