Electrische locomotief reeks 23 LS Models/Van Biervliet

Gestart door dieselfreak, 07 augustus 2013, 18:12:56 PM

dieselfreak

Op de website van LS staan foto's van het laatste prototype van de 2366:

http://www.lsmodels.com/Pages/General_N/Home_N.htm

Het zal dus niet lang meer duren vooraleer deze zal worden uitgeleverd.


MC

Binco

Dat is weer een SUPER realisatie, toch qua vormgeving.  8)
Ik weet weer waarom ik aan het sparen ben ...  ::)

dieselfreak

Dit is de eerste van een lange serie electrische locomotieven van de reeks 22/23 want ze worden in alle mogelijke versies uitgebracht. Ook de Beneluxloc 25.5 staat op de planning. In welk jaar ze zullen uitkomen is onbekend maar ze zullen (ooit) wel komen. Voor een fraai gedetallieerd model nemen we de lange wachttijd er graag bij.
MC

itchy

aangekondigd in 2009... eerste handmonster verschenen eind 2012... laatste prototype midden 2013... ik denk dat ik nog wel effe tijd heb om wat centjes bij elkaar te sparen  8)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

oebr

ziet er mooi uit, weer een mieters model.
Vooral het profiel lijkt me zeer geslaagd, al heb ik ook de indruk dat wat verwering ook zal welgekomen zijn.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

janieburton

Wanneer op de markt? 2014 of 2015 als ze in China kunnen volgen
 

Jurgen

Als ik me niet vergis is dit het model dat ik besteld heb. Als ik mijn mailtje krijg dat de loc beschikbaar is dan zal ik het hier wel neerpennen.

Bestond er trouwens al geen draadje over deze loc van dit merk? Of was dat over de grote broer in het grootbedrijf?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Citaat van: janieburton op 08 augustus 2013, 00:37:15 AM
Wanneer op de markt? 2014 of 2015 als ze in China kunnen volgen


In het voorproefje van de nieuwe MSM staat vermeld dat VBV rond deze tijd met het model zou komen.
De vraag is natuurlijk wanneer precies "rond deze tijd" is, ik heb het al 3 keer gelezen en heb nog geen model gezien.  ;D

Ik begin nogal ongeduldig te worden met die berichtgevingen.  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loco

Ik heb van VBV vernomen dat er terug achterstand is in de planning van de productie. Het model is klaar. Ook de laatste mankementen zijn weggewerkt (panto's en printplaat zijn geleverd) maar wanneer de productie start is niet duidelijk. Het is wachten op goed nieuws uit China. Niets aan te doen.

dieselfreak

Citaat van: loco op 23 september 2013, 22:54:32 PM
Ik heb van VBV vernomen dat er terug achterstand is in de planning van de productie. Het model is klaar. Ook de laatste mankementen zijn weggewerkt (panto's en printplaat zijn geleverd) maar wanneer de productie start is niet duidelijk. Het is wachten op goed nieuws uit China. Niets aan te doen.

Ik heb de indruk dat alles wat uit China en aanverwante landen moet komen de laatste tijd vertraging oploopt, hopelijk is het enkel uitstel en geen afstel.
MC

loco

Intussen staat op de site van VBV dat de productie in de tweede week van oktober zal starten en de eerste modellen begin november worden verwacht. Als dat geen goed nieuws is.

Ik denk dat de indruk van dieselfreak wat overdreven is. B-Models heeft geen achterstand in de leveringen die ook van China moeten komen. Ik denk dat ze zelf voor zijn op de planning. De 62 is pas uit, en er ligt al een ander model in de vitrine: de G2000. 

dieselfreak

Ik heb het hier niet zozeer over de modellen van VBV, maar over de aankondiging van andere Belgische modellen die LS Models in het verleden heeft gedaan en waar tot op heden niets van terecht gekomen is, de rangeerlocomotieven om maar één voorbeeld te noemen.
MC

Davy

Ik ben nog altyd aant wachten op mijn laatste drie M6'en  :)