Eurospoor2013

Gestart door Leo_H, 06 augustus 2013, 23:21:45 PM

Leo_H

Eurospoor2013 - Jaarbeurs Utrecht
25-27 oktober 2013 (herfstvakantie), Jaarbeurs Utrecht

- Sinds 1993 een begrip voor alle liefhebbers van treinen! -

Uiteraard zal Eurospoor ook dit jaar in de herfstvakantie de Jaarbeurs weer afgeladen zijn met modeltreinen. Eurospoor is niet alleen het summum voor "treingekken", maar biedt ook een geweldig dagje uit voor wie zomaar eens wil komen kijken naar al dat moois.

U vindt er 50 van de mooiste modelspoorbanen van spoorclubs uit binnen- en buitenland, demonstraties op modelbouwgebied, stands van detaillisten en natuurlijk de modelspoormarkt van bijna 1 kilometer lengte.
Het walhalla voor hobbyisten en verzamelaars, want op de modelspoormarkt kunnen gebruikte treinspulletjes en bijzondere modellen geruild en verkocht worden. En op veel plaatsen kunt u antwoord krijgen op brandende vragen over bijvoorbeeld de digitale besturing van de modelbaan, of het natuurgetrouw maken van bergen en bomen.

Eurospoor 2013 is een must voor iedere treinliefhebber, maar ook zonder zelf aktief met de modelspoorhobby bezig te zijn is het een lust voor het oog om prachtige werkende miniatuurspoorbanen te aanschouwen en weg te dromen in meesterlijke landschappen. En....wie Eurospoor bezoekt staat niet snel weer buiten. Het is een dagvullend evenement op 20.000 vierkante meter grootte (3 voetbalvelden) waar ook kinderen volop aan hun trekken kunnen komen. Bij een aantal clubs mogen ze meehelpen de baan te bedienen en zelfs kunnen ze meerijden in een grote modeltrein.

Kortom: Eurospoor mag u niet missen, als u iets met treinen hebt! 

Lees vanaf eind  augustus welke prachtige modelbanen op Eurospoor2013 te zien zullen zijn:
]http://www.eurospoor.nl/highlights.html]

Als u op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws rondom Eurospoor, houdt u dan onze website www.eurospoor.nl in de gaten of schrijf u in voor onze nieuwsbrief:
http://www.eurospoor.nl/nieuwsbrief/?p=subscribe&id=2

EUROSPOOR2013
25 t/m 27 oktober 2013 (herfstvakantie!)
in de Jaarbeurs te Utrecht
Jaarbeursplein 6, 3521 AL Utrecht
Nederland

Openingstijden:
Vrijdag 25 oktober 10.00 - 18.00 uur
Zaterdag 26 oktober 9.30 - 17.30 uur
Zondag 27 oktober 9.30 - 17.00 uur

Toegangsprijs:
volwassenen : e 17,50 aan de kassa en
15,00 bij bestelling van uw kaartje online.
Kind 2 t/m 11 jaar: e 7,50 aan de kassa en €7,00 bij
bestelling van uw kaartje online.

Familiedag:
Voordelig met het gezin naar Eurospoor2013 op zondag 27 oktober:
Wie met zijn gezin op zondag (27 oktober) komt kan voor een familieprijs de beurs bezoeken.
U betaalt dan (bij bestelling online) voor een gezin met twee (of meer!) kinderen geen €44,50 maar €23,00.
De toegangsprijzen en openingstijden vindt u op:
http://www.eurospoor.nl/nl/bezoek/data.html

Elke bezoeker ontvangt: Gratis posterkalender en gratis Eurospoor-Express magazine. 

Organisatie:
Eurospoor
Amazonelaan 86
1448 TN Purmerend
Tel. (0299) 64 03 54
Fax. (0299) 64 61 97
E-mail: eurospoor@eurospoor.nl
Website: www.eurospoor.nl

janjozef

is een knappe beurs en zal dit jaar normaal ook gaan, maar de toegangsprijs loopt ook goed op 15€ bij vooraf bestellen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Leo_H

Beste Jan,
We doen onze uiterste best de toegangsprijs in de hand te houden. De prijs bij onlinebestelling was vorig jaar overigens ook €15,-. Bedankt voor het bezoeken van ons evenement en tot in oktober!
Met vriendelijke groet,
Leo Hendriksen

SuSke

Citaat van: janjozef op 07 augustus 2013, 12:15:21 PM
is een knappe beurs en zal dit jaar normaal ook gaan, maar de toegangsprijs loopt ook goed op 15€ bij vooraf bestellen

Jan
Je mag gewoon niet gaan want we moeten op een andere tentoonstelling present geven  ;) (zie voetnoot)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

Ik kan er niks aan doen maar ik vind het veel te duur voor wat er te zien is. Als je dan de parking er nog bij telt dan ben je al meer dan € 20,00 kwijt en heb je nog niets gekocht.
Geef mij dan maar de beurs in Genk of Mechelen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

Jurgen, dat is ook mijn gedacht!
MC

janieburton

 

Havoc

CiteerIk kan er niks aan doen maar ik vind het veel te duur voor wat er te zien is. Als je dan de parking er nog bij telt dan ben je al meer dan € 20,00 kwijt en heb je nog niets gekocht.
Geef mij dan maar de beurs in Genk of Mechelen.

Het is inderdaad redelijk duur, parking was vorig jaar 12 euro dacht ik. Maar geef mij toch maar Eurospoor boven Mechelen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Klaas Zondervan

De parking kan je vermijden door met de trein te komen.

Havoc

Ik maak wel eerst een stop in Waddinxveen. En die is even belangrijk als de beurs.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Citaat van: Klaas Zondervan op 11 augustus 2013, 19:48:56 PM
De parking kan je vermijden door met de trein te komen.

Klopt, maar een ticketje van bij mij thuis tot Utrecht kost toch ook al € 19,50. We reizen met 3 personen dus komt dat op € 58,50.
Met de wagen zou ik voor € 18,00 brandstof verbruiken, samen met de parking komt dat dan toch goedkoper uit. Komt er nog eens bij dat ik met de wagen 1u20 sneller zou zijn dan met de trein en ik kan na mijn bezoek aan de beurs nog gaan en staan waar ik wil terwijl je met de trein maar 1 richting op kan, naar huis.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Klaas Zondervan

Citaat van: Jurgen op 12 augustus 2013, 16:40:10 PM
Met de wagen zou ik voor € 18,00 brandstof verbruiken,
Die auto kost meer dan alleen de brandstof. Ik weet niet of je die wagen ook voor je werk gebruikt, maar declareer je dan ook alleen maar de brandstofkosten?

Jurgen

Het is mijn eigen wagen die voor vanalles en nog wat gebruikt wordt, hoofdzakelijk om te gaan werken uiteraard.
Maar door hem stil te laten staan heb je er ook niets aan en de verzekering en dergelijke zijn toch al betaald dus kan je hem maar beter gebruiken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

railtravelmanager

 :) ga wellicht ook per trein  :) zonder last van mogelijke files & parkeerproblemen  ;)

treinenbeurs bezoek je toch per trein niet ?  :)

maar iedereen blijft vrij hé of je nu per auto, trein, fiets, per helikopter, per boot of te paard gaat  ;)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !