Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

ESU H0 NMBS 8040...

Gestart door eve, 03 augustus 2013, 14:40:29 PM

loco

389,00 aanbevolen verkoopprijs.

janieburton

Dat is een stevige prijs voor zo'n klein locje!
 

krispy

Citaat van: janieburton op 18 maart 2014, 16:54:04 PM
Dat is een stevige prijs voor zo'n klein locje!

Maar is dan ook weer voorzien van al mogelijke toeters en bellen maw full  option machine.

Dan denk ik dat het goed meevalt ( als je interesse heb voor alles ) die prijs.

Neem nu een roco , daarbij een sound decoder ( +120 €) , belichtingset van Brelec , rookgenerator en een automatische koppeling ( via functie schakelbaar) dan zal je waarschijnlijk over de prijs gaan , zeker als je de tijd moet gaan rekenen die je nodig hebt om alles deftig ingebouwd te krijgen.
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

dieselfreak

Om het te zeggen met de titel van een bekende dansplaat: 'I don't need this shit', maar ik ben dan ook slechts verzamelaar, geen rijder. Geen toeters en bellen voor mij, onder het motto: less is more!
MC

OlivierV

Heb er al eentje gezien in levende lijve op onze opendeur, ferm klein machientje om het zo te zeggen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: dieselfreak op 18 maart 2014, 18:50:58 PM
Om het te zeggen met de titel van een bekende dansplaat: 'I don't need this shit', maar ik ben dan ook slechts verzamelaar, geen rijder. Geen toeters en bellen voor mij, onder het motto: less is more!

Sommige "rijders" denken ook zo.
 

Eddytje

Ik heb het gisteren nog eens nagevraagd bij vbv en nu staat de levering gepland in Oktober...

jb

das nog even  >:(
maaaaaaaaaar das enkel beter voor de spaarpot  ;D