Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

conducteur

Gisteren Australian Pink Floyd Show in Rijssel gezien, de moeite. Vandaag blijkt de stappenmotorssturing te werken na wat proberen (2de poging). Als nu eens elke dag eens iets positief zou brengen... Ik hoop dat het toch nog even zo goed blijft!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 februari 2014, 17:30:49 PM
met eieren liggen = vrijen !

trouwens dacht dat jij een onnozele haan was , maar ja ne mens kan hem vergissen ! ;D

Groeten Peter ;)
Weer wat nieuw geleerd. :)

@Rian, Australian Pink Floyd show, ik vermoed dat dit een coverband is?

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Ja, maar heel mooi! In oktober al Brit Floyd gezien was ook de moeite...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

raf

deze morgen wakker geworden en dan direct een blij gezicht te zien
een staart die kwispelt en zo met die oogje van
laat me nog effe liggen baasje
likjes op de koop toe

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Stieven76

Leuk weertje vandaag. Verwarming afgezet en de deur open gezwierd. Kan het hier eens even lekker verluchten  ;D
Het is eens iets anders dan regen hé..

Peter

Eens geen treinen vandaag, maar samen met de echtgenote een heerlijke namiddag gewandeld in het Frieselhof nabij Oelegem, Daarna nog even op de koffie bij onze zoon, schoondochter en kleinzoon. Kortom een zalig rustige namiddag. Enkel de rit van Oelegem via de E 313 en de Antwerpse ring naar huis was veel minder rustig. maar we klagen niet.
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Ik heb een zalig weekend gehad.
Gisteren voor de dag van de DKO vier concertjes mogen opvoeren en vandaag mogen genieten van een heerlijk  première optreden van het viool- en harmonisch orkest van de muziekacademie in Mechelen.
Een concert van drie uur - zaaaaaalig  :). Ongeloofelijk wat die jongeren en hun leerkrachten allemaal presteren!!!
Daarna de tuinstoel genomen, mij een beetje uit de wind gezet en nog  een beetje genoten van de heerlijke lentezon. En als dat nog niet genoeg was, heb ik mijn module maar buiten geplaatst en heb ik mijn bekabelingswerk verder gezet. Wat wil een mens nog meer?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

OlivierV

Dit was zijn €12 meer dan dan waard gisteren

Dikke 2,5u genieten van muziek uit Oscarfilms in goed gezelschap.

En vandaag mijn vaste pc terug in gang gedraaid, 't zal ook voor hem weekend geweest zijn zeker.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

zonet een "hoopje" onderdelen besteld voor mijn  brommerproject...   De  Honda MB5 krijgt nieuwe batterij, achterlicht, kickstand, voetsteunen, pinkerkes, voorspatbordje, motordichtingen, luchtfilter, rembeslag, en rem- en koppelingshendel.    En dat is nog maar het begin.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Mijn dag werd mooi gemaakt door de levering van mijn relax fauteuil

Daar kan ik vanaf nu heerlijk in uitrusten van de beslommeringen die het zware pensionado bestaan met zich meebrengen. :P

grt Piet.

tsjoektsjoek

vandaag je stoel vrijdag de nieuwe MSM...... 1+1=2
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

raf

mijn dag werd goed gemaakt omdat ik een pakketje rails heb kunnen kopen op ebay
37€  voor een 32 rails das best wel een koopje.


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Huugooke

Mooie stoel Piet! Hopelijk is er een "eject" knop, anders wil je er nooit meer uit.
Mijn goed nieuws is dat mijn treinbaan anno 1985 misschien binnenkort eindelijk zal "opgegraven worden. Ik ben benieuwd in welke toestand die gaat zijn.

dani

Een doos met nieuwe onderdelen voor de MB5  (brommer in restauratie) vanuit Duitsland.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Kine zegt dat er vorderingen zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.