Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

doomslu

Over mij hoeven jullie je geen zorgen te maken hoor.
Genoeg te doen: verhuizen, nieuw huis bouwen (al hoef ik daar geen poot naar uit te steken, het houdt je wel bezig), Modelspoormagazines maken en de Modelspoorexpo 2020 organiseren...

En, Kris, bij ons veranderen ze niet van gedacht hoor. Ik zit safe.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mardig23

Citaat van: mark7758 op 01 november 2019, 20:45:59 PM
Vandaag op pad geweest met een E-loc uit 1952. Ruim 500km afgelegd zonder 1 probleem.

Goh Mark, heb je foto's ::)?
Mvg Karl

Dirky

Citaat van: doomslu op 01 november 2019, 20:00:37 PM
Vandaag zonder kleerscheuren de eerste dag van mijn pensioen doorgekomen. 't Was een makkie.  ;D
Maar aangezien iedereen op 1 november ook thuis is, moet ik nog tot maandag wachten om te weten wat pensioen echt is.  ;)

nog eventjes en 'k ben ook zo ver... Yesssssss :) :) :)

mark7758

Citaat van: mardig23 op 01 november 2019, 21:45:49 PM
Citaat van: mark7758 op 01 november 2019, 20:45:59 PM
Vandaag op pad geweest met een E-loc uit 1952. Ruim 500km afgelegd zonder 1 probleem.

Goh Mark, heb je foto's ::)?
Tuurlijk. :) Ga eerst even met de Grote Luc overleggen. Wie weet wil hij ze hebben voor het blad? :)  (Donatie's gaan naar de stichting.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

bollen neus

Nu eens rustig met de treinen kunnen rijden, ge ebt der oak mor één hand veur nodig nietwaar? Een 13 Nohab diesellocomotieven, één Koffke en één Shunter 08 staan er op. Wel schaal O te verstaan. Mag ook al eens iets anders zijn dan enkel de modellen verbouwen/ombouwen. 8)
Den Eric

raf

database aan het maken om alle modules en aansluitingen op in te vullen
heb je dat ding haast klaar komt er een "appverdomme werkt niet "melding
ik heb dus de database klaar maar om er een werk bare pagina van te maken lukt niet
straks eens op de laptop proberen of het daar wel lukt

dus ja een hele dag bezig en niets gedaan lijkt het wel

ok niet helemaal verloren ik heb werk bladen gemaakt waar manueel al de info eerst word opgeschreven zodat de kabels onder de baan van een label kunnen voorzien worden

das iets voor volgende week of voor vrijdag
want morgen werken aan de baan en donderdag een schooltje op de club als bezoekers
gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Hinde filet met boschampignons en een goed glas bier. Meer moet dat niet zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

krokant gebakken spek met een koppel eieren is ook lekker
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Tuurlijk Raf. Morgen is het hier een eitje (met ui, tomaat en spekjes). Kan niet alle dagen hetzelfde zijn hé.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

En dat gaat mij even goed smaken!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bollen neus

Alé gisteren de zelfgemaakte limocello geproeft en da lot m drinken mannen, goe fris.
Deze namiddag mag het verband van de hand, ben eens benieuwd hoe het er gaat uitzien.
Eric.

doomslu

Citaat van: bollen neus op 25 november 2019, 09:30:48 AM
Alé gisteren de zelfgemaakte limocello geproeft en da lot m drinken mannen, goe fris.
Deze namiddag mag het verband van de hand, ben eens benieuwd hoe het er gaat uitzien.
Eric.
mmmm...

Ik hoop dat het dat her goed uitziet, deze namiddag!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus


Havoc

Citaat van: bollen neus op 25 november 2019, 09:30:48 AM
Alé gisteren de zelfgemaakte limocello geproeft en da lot m drinken mannen, goe fris.
Deze namiddag mag het verband van de hand, ben eens benieuwd hoe het er gaat uitzien.
Eric.

Lang geleden dat ik dat nog eens gemaakt heb. Zou net op tijd voor de feesten zijn. Mmmh....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Stieven76

Gisteren mijn 100ste skydive van het seizoen gedaan, nummer 190 in mijn carriere  ;D Nog 10 stuks en het C brevet komt in zicht.
De laatste sprong gisteren was niet echt ideaal door te laag hangende wolken, maar wel magisch mooi.  :-*

magic_flight (1)
by Stieven Hultermans, on Flickr