Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

Sterkte Sven.   Ik weet wat je doormaakt, ik heb ook in een vergelijkbare situatie gezeten.

Vorig jaar in juli werd ik ook bedankt voor bewezen diensten en mocht meteen naar huis gaan, binnen het uur "het pand verlaten en alles inleveren".
Herstructurering na outsourcing en heel de rattematat...

ENfin, ALS het zo gebeurt, dan hoop ik dat ze je eerlijk behandelen (hebben ze bij mij gelukkig wel gedaan- en je betalen waar je recht op hebt.
Dan is het moment om te herbronnen, even een pauze te nemen en te bekijken hoe je zelf verder wil.

Ik had op mijn 51ste, en na27 jaar in IT, zo iets van "dit kan niet", en "hier stopt de wereld"....
Maar sinds maart dit jaar ben ik weer aan de slag en wat een wereld van verschil.   Een "indirecte IT" job  (als business analyst bij VDAB) en een veel regelmatigen en rustiger leven voor een toch  "redelijk" inkomen.  Ik heb wta luxe moeten inboeten maar krijg voordelen en rust in de plaats.

Er is leven na ontslag, en as je zelf er in gelooft en er voor gaat, dan kan je het gerust aan !!

Wij duimen alvast mee
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#3631
sterkte Sven, anderzijds ben ik ooit al eens in verlof moeten gaan met de mededeling dat ik uitkomst zou hebben met iets soortelijks jij nu voorhebt(na mijn verlof),'t is een leuke vakantie geworden  :-\ . Maar ondertss eigenlijk beter gelandt achteraf en wie weet ? Alvast duimen we dat jij het treft te mogen blijven  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 juni 2019, 20:49:02 PM
sterkte Sven, anderzijds ben ik ooit al eens in verlof moeten gaan met de mededeling dat ik uitkomst zou hebben met iets soortelijks jij nu voorhebt,'t is een leuke vakantie geworden  :-\ . Maar ondertss eigenlijk beter gelandt achteraf en wie weet ? Alvast duimen we dat jij het treft te mogen blijven  ;)
Citaat van: dani op 20 juni 2019, 19:34:56 PM
Sterkte Sven.   Ik weet wat je doormaakt, ik heb ook in een vergelijkbare situatie gezeten.

Vorig jaar in juli werd ik ook bedankt voor bewezen diensten en mocht meteen naar huis gaan, binnen het uur "het pand verlaten en alles inleveren".
Herstructurering na outsourcing en heel de rattematat...

ENfin, ALS het zo gebeurt, dan hoop ik dat ze je eerlijk behandelen (hebben ze bij mij gelukkig wel gedaan- en je betalen waar je recht op hebt.
Dan is het moment om te herbronnen, even een pauze te nemen en te bekijken hoe je zelf verder wil.

Ik had op mijn 51ste, en na27 jaar in IT, zo iets van "dit kan niet", en "hier stopt de wereld"....
Maar sinds maart dit jaar ben ik weer aan de slag en wat een wereld van verschil.   Een "indirecte IT" job  (als business analyst bij VDAB) en een veel regelmatigen en rustiger leven voor een toch  "redelijk" inkomen.  Ik heb wta luxe moeten inboeten maar krijg voordelen en rust in de plaats.

Er is leven na ontslag, en as je zelf er in gelooft en er voor gaat, dan kan je het gerust aan !!

Wij duimen alvast mee

Heb ik hier wat gemist...? :-\ :-\ :-\

;)
Oei, wat gescrold en kwam erachter wat er aan de hand is :o


doomslu

Het staat wel in de foute rubriek...  :-\ ... maar we voelen mee.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=28304.2400
Over de 336.000 dat maakt mijn dag beter dan hij al was.
Den Eric.

Havoc

Eerste dag geen regen op vakantie!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

svvander

Dagje ontspannen verlof en toch ook gewerkt en geshopt met vrouwlief (zonder kids). Doet deugd na de voorbije dagen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

bollen neus

Aan het genieten van de kilte die den bos achter ons geeft op het terras, zalige temperatuur met een goe glaske wijn. Méér moet dat nu niet zijn, morgen familie BBQ met cocktails en self made Sangria, met andere woorden we gon der is e lap opgeven tjzé.
Den Eric.

BR-59

Het feit, dat iedereen op dit forum in zijn waarde wordt gelaten.

dani

Citaat van: BR-59 op 23 juni 2019, 06:42:18 AM
Het feit, dat iedereen op dit forum in zijn waarde wordt gelaten.
Diep....  maar er zit waarheid in !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

svvander

Inderdaad, zit waarheid in en is tegenwoordig zeker geen algemene trend.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

raf

gisteren dagje mol aan het water
beetje gevaren en voor de rest gewoon genieten van niks doen
soepje uit de kantine (bedankt jos) want desondanks het zeer druk was had hij toch moeite gedaan om deze nog te maken.
dan mijn schildpad het ruime sop laten kiezen maar dat beest is ellendig moeilijk te varen
maar ze heeft het toch een 30 minuten goed gedaan
waarna een servo ophield met werken (45 euro de vuilbak in)dus terug naar de werk bank

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Stieven76

Ik dacht dus aan de hand van de foto dat dit een echte schildpad was. ;)
Tot ik verder las  ;D

loebaske

Was er ook bijna ingetrapt, dacht zo bij mezelf "schilpad in het Zilvermeer??"

raf

dus het is een geslaagd ontwerp hahahaha

er is ook nog ergens een stukje film maar daar ik zelf niet aan het filmen was moet ik daar ook alsnog op wachten
hier het beest onder water


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.