Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Houdini

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 juli 2016, 22:43:04 PM
Jelle hoewel de leningen (toch al iets duurder geworden zijn) historisch laag staan  :-\ ;)

Daarom dat ik de investering nu al doe :).
Maar zelfs met historisch lage rentevoeten zijn er limieten...zit er nu eigenlijk al ruim over dusja ;)

Metpetergaathetbeter


Havoc

't Was gisteren (maar dan heb ik de pc niet opgezet) maar een bezoek aan MBS-L deed deugd. Een modeltreinwinkel met vanalles in stock, ook zaken die je hier in dit achterlijk landje gewoon niet vindt. Enorm vriendelijk en lachend, niet tegen de goesting.

Een echte verademing vergeleken met hier waar ik nog maar eens naar de winkel kan lopen om te vragen waar mijn bestelling van vorig jaar blijft... Ga gewoon mijn voorschot terugvragen en ginder via het net bestellen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Deze nacht voor de tweede keer opa geworden.
Een mens raakt er aan gewend.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

oebr

Gefeliciteerd Luc !
Het gaat vooruit .
Gelukkig speel je nog met treintjes, anders mocht je je zorgen maken.  ;)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

loebaske


Stieven76

Proficiat Luc.  ;)

Ik ben onlangs voor de eerste keer nonkel geworden.  :D

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Chrisrail

#2798
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Houdini


SuSke

Proficiat voor Luc en de rest van de familie
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#2801
Citaat van: doomslu op 31 juli 2016, 10:43:53 AM

Een mens raakt er aan gewend.  ;)
wacht maar totdat ze achter hun nieuwjaar komen, Gefeliciteerd aan de ouders en grootouders!En je kleinkind heeft tot ook een naam neem ik aan ? :-\

just4fun


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

Dikke felicitaties voor opa Luc en de ganse familie.
Met vriendelijke groeten
Peter