Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uitverkoop !

Gestart door jakke, 08 juli 2013, 02:15:45 AM

jakke

Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

ysbeer

Gewone gemiddelde Duitse prijzen geen reis waard.

wim

Peter

Heb voor 14 dagen nog binnen geweest in die (rommel)winkel.
Voor ge-interesseerden van Märklin metalen rails en modellen hebben ze wel wat in huis maar meestal zijn het gewoon oude dingen.
Het meest waardevolle (in mijn ogen) zijn de echte signalen die voor de deur staan.



Met vriendelijke groeten
Peter

janieburton

Citaat van: Peter op 08 juli 2013, 12:39:04 PM
Heb voor 14 dagen nog binnen geweest in die (rommel)winkel.
Voor ge-interesseerden van Märklin metalen rails en modellen hebben ze wel wat in huis maar meestal zijn het gewoon oude dingen.
Het meest waardevolle (in mijn ogen) zijn de echte signalen die voor de deur staan.





Maar soms vind men in zo'n (rommel)winkel iets(en nog in nieuwe staat) waar men al jaaaaren achter zoekt en dat al jaren uit de catalogus is.
 

Jurgen

Niemand houdt je tegen om de gok te wagen en meer dan 500 km te rijden om het na te kijken. Daarna moet je wel nog 500 km terug ook.

Het eventuele voordeel dat je eruit zou kunnen halen gaat al snel teniet gedaan worden door de brandstof die je gaat verbruiken. Eventueel nog een hotel erbij en je moet al heel de winkel leegkopen om nog voordeel te hebben.  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

Je kan ook een emailtje zenden naar de winkel met de vraag.

Er is wel iets dat mij tegen houd om naar ginder te gaan nl: mijn jaarbudget is nu al opgebruikt :D ;)