Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ebay

Gestart door Jurgen, 03 februari 2006, 12:51:24 PM

Jurgen

Dan ben ik er met mijn 95,57? nog vrij goedkoop vanaf gekomen voor een groene 55. [:D]
Ik heb die hersporingswagon ook zien staan, toen stond 'm 60? of zoiets. Dat is wat de mijne nieuw gekost heeft, dacht ik.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

Er staat nog een dms hersporingswagon te koop, aan welke onnozele prijs zal die de deur uit gaan[?]

Er staat ook een AC 5939 van roco te koop voor 149? [B)]
Terwijl je bij VBV voor 124? kunt kopen in een beteren schildering.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Juist een DMS hersporingswagon van LSM verkocht zien worden voor 152? [xx(][B)][:0]

Die verkoper zal wel is goe lachen.




152e!!! Goe zot.[xx(]


Het kan nog erger[}:)]

WAARSCHUWING
hou u vast op u stoel
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=17035&item=6040190342

Ik ben niet verantwoordelijk voor ongevallen.

Roderik

[:0][:0][:0][:0][:0][:0][:0]

Sinds we draadloos internet hebben, kan ik overal computeren. Wel, ik was hier bijna in de WC-pot gevallen...
Always be modelling!

ERVIN

Dit is toch niet mogelijk h?!!!
Waar zijn die mannen mee bezig zeg??[:(!]

eric

Was dat zeg. Dit is helemaal te gek.
Ik vondt de prijzen voor de reeks 76 al zo enorm op ebay maar deze klopt toch wel alles.

Jurgen

Ik denk da'k mijn hersporingswagonneke ne keer ga achter slot en grendel steken. Misschien een beveiligingsfirma inhuren ofzo. Ge weet maar nooit dat er ne dief weet hoeveel daar voor geboden word. [:D][}:)]
Om maar te zeggen dat dit toch beetje overdreven is.

@Roderik: De WC-pot? [?][}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Roderik

Tja. Draadloos internet is draadloos internet. [;)][;)][;)]
Always be modelling!

vdr

is da nu nog normaal? Is da geen gefroeisel? Te koop zetten en zelf opkopen =geld in en uit en toch een goeie reclame?[:(!]
 

vdr

Wc pot = da nu een teken van verslaving aan de pc of echt draadloos internet of buikgriep ,In 2 van de gevallen is het wel degelijk een ziekte ,de andere een optimaal gebruik maken van je abonnement op internet (ni van de wc)[:D]
 

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door vdr

is da nu nog normaal? Is da geen gefroeisel? Te koop zetten en zelf opkopen =geld in en uit en toch een goeie reclame?[:(!]



vraagt eBay geen commissie? dat geld ben je dan wel kwijt ee als je zelf opkoopt

Havoc

Als het is om zwart geld wit te wassen valt die commissie nog mee.

Dat is toch echt een typisch belgisch verschijnsel. In het buitenland zie ik dat niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

vdr

citaat:
Geplaatst door Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door vdr

is da nu nog normaal? Is da geen gefroeisel? Te koop zetten en zelf opkopen =geld in en uit en toch een goeie reclame?[:(!]



vraagt eBay geen commissie? dat geld ben je dan wel kwijt ee als je zelf opkoopt



ja da wel ,maar dan nog is het een zeer goedkope reklame.Kan echt geen andere verkaring vinden die nog enigzins als normaal kan beschouwd worden
 

Roderik

Wel, ik heb ook al een tijdje de indruk dat sommige gebruikers er een dubbele identiteit er op na houden. Maak een tweede account aan en zo kan je kunstmatig de prijs van je objecten de hoogte in jagen.
Ik neem voor mezelf de maatstaf: Als de prijs hoger is dan de helft van de prijs in de winkel, dan laat ik het liever voorbij gaan. Bij echt uitzonderlijke objecten kan ik soms tot 2/3 van de winkelprijs gaan...
Nieuwe gebruikers laten zich soms heel makkelijk gaan. Ik spreek uit ervaring...

@vdr: je hebt me door. Na een weekendje pudding en yoghurt eten gaat het al veel beter...
Always be modelling!

vdr

gelukkig ,want op WC internetten ook al is het draadloos is een ding maar verder doen aan je hobby is een andere zaak(allee voor mij toch ,want mijn baan staat op de zolder[;)]